Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв)
30120000-6 Photocopying and offset printing equipment (Procurement of consumables (cartridges) for printers and multi-functional devices)
30120000-6 Photocopying and offset printing equipment (Procurement of consumables (cartridges) for printers and multi-functional devices)
Очікувана вартість
4 290 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000450-b ● 12fd84aa0e2348b4a3915c7863c80f2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Олександр В'ячеславович Осадчий +380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Несмашний Володимир Анатолійович +380444228226 nesmashnoj@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian State Centre of Radio Frequencies |
National ID: | 01181765 |
Contact point: |
Osadchiy Oleksandr Vjacheslavovich +380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua |
Additional contacts: |
Несмашний Володимир Анатолійович +380444228226 nesmashnoj@ucrf.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 12:23 |
Очікувана вартість: | 4 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42900 UAH |
Publication date: | 12 липня 2019 10:48 |
Enquiries until: | 04 серпня 2019 17:30 |
Complaints submission until: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 серпня 2019 17:30 |
Information
Estimated total value: | 4 290 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 42 900 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
898 штука
Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Перемоги, 151
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Procurement of consumables (cartridges) for printers and multi-functional devices
CPV: 30120000-6
Період постачання:
з 09 вересня 2019 по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату (авансування) в розмірі до 50 (п’ятдесяти) % ціни Договору, протягом 15 робочих днів після підписання даного Договору СТОРОНАМИ згідно з виставленими ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунком (ами) на оплату. | Аванс | 15 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Решту суми за Договором ЗАМОВНИК сплачує протягом 30 робочих днів після поставки Товару та підписання видаткової накладної, згідно з виставленими ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунком (ами) на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2019 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2019 10:48 |
Проект Догвоору Картриджи.doc | |
12 липня 2019 10:48 |
ТД Картриджи.doc |
12 липня 2019 10:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2019 10:48 |
Проект Догвоору Картриджи.doc
|
|||
12 липня 2019 10:48 |
ТД Картриджи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-12-000450-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3144904051
Дата подання: 15 липня 2019 09:50
Про усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації
В Розділі ІІІ " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Замовник вимагає , що Учасник повинен надати Листи-повноваження Виробника/офіційного представника Виробника або інший документ від фірм-виробників HP, CANON, XEROX та EPSON або їх офіційних представників в Україні, яким Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару. Відповідно до постанови КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 25 серпня 2010 р. № 725 , діяльність з постачання Фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв) не потребує отримання дозволу або іншого документу який дає право на вчинення певної дії щодо провадження даної господарської діяльності. Отже вимога про надання дозволу в тендерній документації є дискримінаційна та така , що не перебачена законодавством України для провадження господарської діяльності. Просимо усунути з тендерної документації вимогу про надання Листів-повноваженнь , якому Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 13:22
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" у своїй діяльності використовує пристрої для друку та фотокопіювання, розмножувальну техніку переважно виробництва таких брендів як HP, CANON, XEROX та EPSON. Відповідно до інструкцій (технічна документація на пристрої друку) виробника, під час експлуатації такої техніки необхідно використовувати витратні матеріали (картриджі), що дозволені до використання виробником. Як відомо, на ринку України окрім оригінальної продукції присутня також контрафактна, підроблена, та така, що була у вжитку (відновлена) продукція, зокрема і картриджі, що виготовлені з порушенням патенту виробників оригінальних пристроїв для друку та фотокопіювальної розмножувальної техніки. Відрізнити підроблену або відновлену продукцію від оригінальної не завжди можливо та необхідні додаткові фінансові витрати на проведення відповідних експертиз, що також потребує додаткового часу. Відповідно до умов тендерної документації, з метою закупівлі витратних матеріалів оригінального виробництва або аналогів, що не погіршують якість предмету закупівлі, Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції листи-повноваження Виробника/офіційного представника Виробника або інший документ від фірм-виробників HP, CANON, XEROX та EPSON або їх офіційних представників в Україні, яким Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару. На думку Замовника така вимога дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження.
Разом з тим, Замовник вважає, що вимога надання у складі тендерної пропозиції листа Виробника товару не призводить до обмеження конкуренції та створенню дискримінаційних умов для учасників, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників (представників) даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, є необхідним надання письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару. Замовник повинен бути впевнений у безпечності та допустимості використання, відсутності негативних наслідків при застосуванні витратних матеріалів. Оскільки правила (інструкції) з експлуатації конкретного обладнання встановлює його Виробник, вимога надання письмового підтвердження Виробником обладнання щодо можливості використання витратних матеріалів, виготовлених стороннім Виробником, є законною та обґрунтованою. Зважаючи на те, що Учасник не позбавлений права звернення за отриманням письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару, вищезгадана вимога також не є дискримінаційною.
Також слід зазначити, що вищезгадана вимога не стосується положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725.
Разом з тим, Замовник вважає, що вимога надання у складі тендерної пропозиції листа Виробника товару не призводить до обмеження конкуренції та створенню дискримінаційних умов для учасників, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників (представників) даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, є необхідним надання письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару. Замовник повинен бути впевнений у безпечності та допустимості використання, відсутності негативних наслідків при застосуванні витратних матеріалів. Оскільки правила (інструкції) з експлуатації конкретного обладнання встановлює його Виробник, вимога надання письмового підтвердження Виробником обладнання щодо можливості використання витратних матеріалів, виготовлених стороннім Виробником, є законною та обґрунтованою. Зважаючи на те, що Учасник не позбавлений права звернення за отриманням письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару, вищезгадана вимога також не є дискримінаційною.
Також слід зазначити, що вищезгадана вимога не стосується положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 серпня 2019
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТДВ "ІБФ ЛДС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
4 279 200,00
UAH з ПДВ
|
4 193 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
4 282 800,00
UAH з ПДВ
|
4 197 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
4 285 558,00
UAH з ПДВ
|
4 199 758,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" #37100998 |
Очікує рішення |
4 193 400,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 12:50
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 вересня 2019 14:52 |
Коментар щодо відміни: | 1. Враховуючи відсутність подальшої потреби у закупівлі, згідно з абзацом 2 частини 1 Статті 31 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ відмінити торги на закупівлю за предметом „30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв)” |
Документи:
13 вересня 2019 14:52
|
Електронний підпис |
13 вересня 2019 14:51
|
Протокол № 424 Картриджи.doc |