Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв)
30120000-6 Photocopying and offset printing equipment (Procurement of consumables (cartridges) for printers and multi-functional devices)
Очікувана вартість
4 290 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000450-b 12fd84aa0e2348b4a3915c7863c80f2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр В'ячеславович Осадчий

+380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр В'ячеславович Осадчий
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Несмашний Володимир Анатолійович
+380444228226
nesmashnoj@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: Osadchiy Oleksandr Vjacheslavovich
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Несмашний Володимир Анатолійович
+380444228226
nesmashnoj@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 липня 2019 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 17:30
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:23
Очікувана вартість: 4 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42900 UAH
Publication date: 12 липня 2019 10:48
Enquiries until: 04 серпня 2019 17:30
Complaints submission until: до 10 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 серпня 2019 17:30

Information

Estimated total value: 4 290 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 900 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
898 штука
Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Перемоги, 151
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Procurement of consumables (cartridges) for printers and multi-functional devices
CPV: 30120000-6
Період постачання: з 09 вересня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату (авансування) в розмірі до 50 (п’ятдесяти) % ціни Договору, протягом 15 робочих днів після підписання даного Договору СТОРОНАМИ згідно з виставленими ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунком (ами) на оплату. Аванс 15 Робочі 50
Поставка товару Решту суми за Договором ЗАМОВНИК сплачує протягом 30 робочих днів після поставки Товару та підписання видаткової накладної, згідно з виставленими ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунком (ами) на оплату. Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 10:48
Проект Догвоору Картриджи.doc
12 липня 2019 10:48
ТД Картриджи.doc
12 липня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 10:48
Проект Догвоору Картриджи.doc
12 липня 2019 10:48
ТД Картриджи.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-12-000450-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3144904051
Дата подання: 15 липня 2019 09:50
Про усунення дискримінаційних вимог з тендерної документації
В Розділі ІІІ " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Замовник вимагає , що Учасник повинен надати Листи-повноваження Виробника/офіційного представника Виробника або інший документ від фірм-виробників HP, CANON, XEROX та EPSON або їх офіційних представників в Україні, яким Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару. Відповідно до постанови КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 25 серпня 2010 р. № 725 , діяльність з постачання Фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв) не потребує отримання дозволу або іншого документу який дає право на вчинення певної дії щодо провадження даної господарської діяльності. Отже вимога про надання дозволу в тендерній документації є дискримінаційна та така , що не перебачена законодавством України для провадження господарської діяльності. Просимо усунути з тендерної документації вимогу про надання Листів-повноваженнь , якому Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 13:22
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" у своїй діяльності використовує пристрої для друку та фотокопіювання, розмножувальну техніку переважно виробництва таких брендів як HP, CANON, XEROX та EPSON. Відповідно до інструкцій (технічна документація на пристрої друку) виробника, під час експлуатації такої техніки необхідно використовувати витратні матеріали (картриджі), що дозволені до використання виробником. Як відомо, на ринку України окрім оригінальної продукції присутня також контрафактна, підроблена, та така, що була у вжитку (відновлена) продукція, зокрема і картриджі, що виготовлені з порушенням патенту виробників оригінальних пристроїв для друку та фотокопіювальної розмножувальної техніки. Відрізнити підроблену або відновлену продукцію від оригінальної не завжди можливо та необхідні додаткові фінансові витрати на проведення відповідних експертиз, що також потребує додаткового часу. Відповідно до умов тендерної документації, з метою закупівлі витратних матеріалів оригінального виробництва або аналогів, що не погіршують якість предмету закупівлі, Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції листи-повноваження Виробника/офіційного представника Виробника або інший документ від фірм-виробників HP, CANON, XEROX та EPSON або їх офіційних представників в Україні, яким Учаснику надається дозвіл на постачання Замовнику необхідного товару. На думку Замовника така вимога дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження.
Разом з тим, Замовник вважає, що вимога надання у складі тендерної пропозиції листа Виробника товару не призводить до обмеження конкуренції та створенню дискримінаційних умов для учасників, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників (представників) даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, є необхідним надання письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару. Замовник повинен бути впевнений у безпечності та допустимості використання, відсутності негативних наслідків при застосуванні витратних матеріалів. Оскільки правила (інструкції) з експлуатації конкретного обладнання встановлює його Виробник, вимога надання письмового підтвердження Виробником обладнання щодо можливості використання витратних матеріалів, виготовлених стороннім Виробником, є законною та обґрунтованою. Зважаючи на те, що Учасник не позбавлений права звернення за отриманням письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару, вищезгадана вимога також не є дискримінаційною.
Також слід зазначити, що вищезгадана вимога не стосується положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 серпня 2019
UA-2019-07-12-000450-b12fd84aa0e2348b4a3915c7863c80f2f
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 серпня 2019 12:28
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:40
G6442.19.7z

Документи

29 серпня 2019 12:29
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2019 12:23
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:23
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:23
Canon.pdf
09 серпня 2019 12:23
Epson.pdf
09 серпня 2019 12:23
HP.pdf
09 серпня 2019 12:23
Xerox.pdf
09 серпня 2019 12:23
Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2019 12:23
Довідка_довкілля.pdf
09 серпня 2019 12:23
Довідка_Договора.pdf
09 серпня 2019 12:23
Згода_договір.pdf
09 серпня 2019 12:23
Ст 17.pdf
09 серпня 2019 12:23
Технічна_УЧН.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

29 серпня 2019 12:27
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:01
Статут від 06.06.2019р..pdf
12 серпня 2019 15:01
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 15:01
Опис від 07.06.2019р..pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист Xerox.pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист Epson.pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист Canon.pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист НР.pdf
12 серпня 2019 15:01
Згідно з оригіналом.rar
12 серпня 2019 15:01
Довідки, листи тощо.pdf
12 серпня 2019 15:00
Гарантія.rar
12 серпня 2019 15:00
Відповідність вимогам.pdf
12 серпня 2019 15:00
Витяг ПДВ 26.07.2019 р.pdf
12 серпня 2019 15:00
Витяг ЄДРПОУ 19.07.2019р..pdf
12 серпня 2019 15:00
Вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 4 279 200,00
UAH з ПДВ
4 193 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 4 282 800,00
UAH з ПДВ
4 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 4 285 558,00
UAH з ПДВ
4 199 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:40
G6442.19.7z

Публічні документи

12 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:01
Статут від 06.06.2019р..pdf
12 серпня 2019 15:01
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 15:01
Опис від 07.06.2019р..pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист Xerox.pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист Epson.pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист Canon.pdf
12 серпня 2019 15:01
Лист НР.pdf
12 серпня 2019 15:01
Згідно з оригіналом.rar
12 серпня 2019 15:01
Довідки, листи тощо.pdf
12 серпня 2019 15:00
Гарантія.rar
12 серпня 2019 15:00
Відповідність вимогам.pdf
12 серпня 2019 15:00
Витяг ПДВ 26.07.2019 р.pdf
12 серпня 2019 15:00
Витяг ЄДРПОУ 19.07.2019р..pdf
12 серпня 2019 15:00
Вимоги.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 12:23
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:23
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:23
Canon.pdf
09 серпня 2019 12:23
Epson.pdf
09 серпня 2019 12:23
HP.pdf
09 серпня 2019 12:23
Xerox.pdf
09 серпня 2019 12:23
Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2019 12:23
Довідка_довкілля.pdf
09 серпня 2019 12:23
Довідка_Договора.pdf
09 серпня 2019 12:23
Згода_договір.pdf
09 серпня 2019 12:23
Ст 17.pdf
09 серпня 2019 12:23
Технічна_УЧН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Очікує рішення 4 193 400,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 12:50

Документи

09 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
04 вересня 2019 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 вересня 2019 14:52
Коментар щодо відміни: 1. Враховуючи відсутність подальшої потреби у закупівлі, згідно з абзацом 2 частини 1 Статті 31 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ відмінити торги на закупівлю за предметом „30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Закупівля витратних матеріалів (картриджів) до принтерів та багатофункціональних пристроїв)”
Документи:
13 вересня 2019 14:52
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:51
Протокол № 424 Картриджи.doc