Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали для терапевтичного відділення реабілітації та лікування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000448-c c3cfab17469d4100a3f95f80493d3a1a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Медичні матеріали для терапевтичного відділення реабілітації та лікування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Учасником товару (товарів) протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання накладної обома сторонами, та пред’явлення документів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Усі розрахунки проводяться у безготівковій формі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 8 997,50
UAH з ПДВ
8 997,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 8 997,50
UAH з ПДВ
23 липня 2019 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
8 997,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 274.pdf укладений
02 серпня 2019 10:38