Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
3 705 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000389-c 96945b6d19ae473d9c68d43df1976674
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:57
Очікувана вартість: 3 705 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Вугілля кам'яне – 950 т. - відповідно Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 т
Вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:04
ТД_437-19_Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100).doc
12 липня 2019 12:04
Оголошення.doc
12 липня 2019 12:04
Договір вугілля.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000035 ● 677316326e3b4bdaa1593b3a22345230
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2020 № 27
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 27

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-07-12-000389-c 12.07.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 277 500,00
UAH
3 277 500,00
UAH
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 439 000,00
UAH
3 439 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ" 3 686 000,00
UAH
3 686 000,00
UAH
Документи
ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС 3 695 500,00
UAH
3 695 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 16:18
Електронний підпис
31 липня 2019 16:17
Електронний підпис
31 липня 2019 16:16
пропозиція повторно.pdf
29 липня 2019 16:38
Електронний підпис
29 липня 2019 16:36
статут.pdf
29 липня 2019 16:36
копія ДСТУ.pdf
29 липня 2019 16:36
копія паспорта.pdf
29 липня 2019 16:36
проект.pdf
29 липня 2019 16:36
витяг ЄДР.pdf
29 липня 2019 16:36
ДГком Щербинівська.pdf
29 липня 2019 16:36
договір Жидачів 93.pdf
29 липня 2019 16:36
тех.pdf
29 липня 2019 16:36
Баланс ПТ 2018.pdf
29 липня 2019 16:36
пя Селидівська .pdf
29 липня 2019 16:36
пропозиція.pdf
29 липня 2019 16:36
пя Щербинівська.pdf
29 липня 2019 16:36
протокол зборів.pdf
29 липня 2019 16:36
ст 17.pdf
29 липня 2019 16:36
витяг ПДВ 25.06.pdf
29 липня 2019 16:36
Дозвіл з печаткою.pdf
29 липня 2019 16:36
Licence.zip
29 липня 2019 16:36
про дозвіл.pdf
29 липня 2019 16:36
довіреність банку.pdf
29 липня 2019 16:36
про товар.pdf
29 липня 2019 16:36
довкілля.pdf
29 липня 2019 16:36
мтб.pdf
29 липня 2019 16:36
працівники.pdf
29 липня 2019 16:36
ст. 17.pdf
29 липня 2019 16:36
єдиний податок.pdf
29 липня 2019 16:36
Dovirenist_Ryzhiy.zip
29 липня 2019 16:36
про аналогічні.pdf
29 липня 2019 16:36
згода персональні.pdf
29 липня 2019 16:36
відомості.pdf
29 липня 2019 16:36
неподання ту.pdf
29 липня 2019 16:36
пдв.pdf
29 липня 2019 16:36
опис.pdf
29 липня 2019 16:36
згода з проектом.pdf
29 липня 2019 16:36
Гарантия_4830.zip
29 липня 2019 16:36
Виписка ЄДР.pdf
29 липня 2019 16:36
відгук Жидачів 93.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 16:51
Електронний підпис
29 липня 2019 15:53
тех вимоги.pdf
29 липня 2019 15:53
ДСТУ 7146.pdf
29 липня 2019 15:53
ДСТУ 3472.PDF
29 липня 2019 15:53
сертифікат.pdf
29 липня 2019 15:53
досвід постачання.pdf
29 липня 2019 15:53
дов ст 17.PDF
29 липня 2019 15:53
витяг ПДВ.PDF
29 липня 2019 15:53
згода персон дані.PDF
29 липня 2019 15:53
наказ та паспорт 1.pdf
29 липня 2019 15:53
гарантии с эцп.zip
29 липня 2019 15:53
пропозиція.PDF

Публічні документи

12 серпня 2019 11:28
Наказ 27-08.pdf
12 серпня 2019 11:10
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:10
Довідки по 17 ст.pdf
12 серпня 2019 11:10
Довідка МВСУ.pdf
12 серпня 2019 11:10
довідка дпі.pdf
29 липня 2019 15:55
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2019 15:55
Рішення.pdf
29 липня 2019 15:55
Протокол_050718.pdf
29 липня 2019 15:55
образец удк век.pdf
29 липня 2019 15:55
Лист-відгук.pdf
29 липня 2019 15:55
Лист склад 23.07.19 - 000389.pdf
29 липня 2019 15:55
Лист 23.07.19 - 389.pdf
29 липня 2019 15:55
ДСТУ 7146.pdf
29 липня 2019 15:55
ДСТУ 3472.pdf
29 липня 2019 15:55
Довідки по 17 ст.pdf
29 липня 2019 15:55
Довідка щодо пільги_.pdf
29 липня 2019 15:55
декларация век.pdf
29 липня 2019 15:55
Вытяг_ПДВ_270718.pdf
29 липня 2019 15:55
4.pdf
29 липня 2019 15:55
3.pdf
29 липня 2019 15:55
2.pdf
29 липня 2019 15:55
1.pdf
29 липня 2019 15:55
Наказ Щербань.7z
29 липня 2019 15:55
Лист для клієнтів.7z
29 липня 2019 15:55
Довіреність Щербань.7z
29 липня 2019 15:55
Гарантія 13329-19.7z
29 липня 2019 15:55
Витяг НР Щербань.7z
29 липня 2019 15:55
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

29 липня 2019 16:43
технічні довідки.pdf
29 липня 2019 16:43
Сертифікати ВЕК.pdf
29 липня 2019 16:43
лист представництва.pdf
29 липня 2019 16:43
захист довкілля.pdf
29 липня 2019 16:43
ДСТУ 7146 2010 зі зм1 БА.pdf
29 липня 2019 16:43
ДСТУ 3472 2015.pdf
29 липня 2019 16:43
Дозвіл 002 держпраця.pdf
29 липня 2019 16:43
Дозвіл 001 держпраця.pdf
29 липня 2019 16:43
договор з виробником.pdf
29 липня 2019 16:43
довідки.pdf
29 липня 2019 16:43
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2019 16:43
до Аналог. дог Відгук.pdf
29 липня 2019 16:43
до Аналог дог.pdf
29 липня 2019 16:43
Інформ дов 000389-с.pdf
29 липня 2019 16:43
комерц проп 389.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ТОВ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ"

ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Відхилено 3 277 500,00
UAH
07 серпня 2019 10:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Відхилено 3 439 000,00
UAH
07 серпня 2019 10:13
ТОВ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ"
#42194538
Переможець 3 686 000,00
UAH
07 серпня 2019 10:14

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890

№ рішення у справі

63/89-р/к

Дата рішення у справі

30.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного Міжобласного ТВ

Документи

07 серпня 2019 10:14
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:14
Протокол н.docx
07 серпня 2019 10:14
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ"
#42194538
3 686 000,00
UAH
Документи

Документи

07 серпня 2019 10:14
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:14
Протокол н.docx
07 серпня 2019 10:14
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 12:12
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 12:08
Звіт вугілля УЗ-ЦЛ-19594-Ю.doc укладений
10 березня 2021 12:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 22:52
Праймтехпостач-20% 19594 ДУ (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 22:52
повідомлення ДУ2 19594 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 22:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 22:49
Праймтехпостач-зміна реквізитів 19594 ДУ (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 22:49
повідомлення ДУ_19594 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 22:49
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 13:59
Договір УЗ ЦЛ 19594 Ю.pdf укладений
21 серпня 2019 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 част. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: змінено п.1.2 договору, викладено: «1.2. Виробники товару: Товариство з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика «Вугільний енергетичний комплекс», Товариство з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика «Богучарская», Товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГІЛЛЯ ІНВЕСТ».; зміна реквізитів сторін 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19594/Ю /ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін. 3 686 000,00 грн. без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договору (Специфікації)
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19594/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19594/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно дост.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України,п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Договір Специфікацією № 2 (Додаток № 3 до Договору) (Додаток № 1 до Додаткової угоди)та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 737 200,00 грн (сімсот тридцять сімтисячдвістігривень 00 копійок) без ПДВ,ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: становить 737 200,00 грн (сімсот тридцять сім тисяч двісті гривень 00 копійок). 2. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 4 423 200,00 грн. (чотири мільйони чотириста двадцять три тисячідвістігривень 00 коп.) без ПДВ, ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: 4 423 200,00 грн. (чотири мільйони чотириста двадцять три тисячі двісті гривень 00 коп.)». 3. Внести зміни до п. 12.1. розділу ХII «Строк дії Договору», виклавши його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами» 4. Доповнити Договір Специфікацією № 2 та викласти пункт 17.1. розділу XVII. «Додатки до Договору» у наступній редакції: «17.1. Невід’ємною частиною цього Договору є Специфікація (Додаток №1), місця поставки (Додаток №2) та Специфікація № 2 (Додаток №3).» 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19594/Ю /ДУ-2 14. Сума договору після внесення змін: : 4 423 200,00 грн. без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19594/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19594/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 686 000,00
UAH