3D-сканер, блоки живлення для комп’ютерів, клавіатури, мишки для комп’ютерів, модулі оперативної пам’яті, флеш-пам’ять, диски DVD/RW, жорсткий диск
Очікувана вартість
46 040,00 UAH
UA-2019-07-12-000361-b 73d250098ad8433ca1d23a01642e0630
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Лисик Андрій Михайлович

380322354473 vprusz@gmail.com

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256754
Вебсайт замовника: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 79008, Україна, Львівська обл., Львів, Галицька, 21
Контактна особа замовника: Лисик Андрій Михайлович
380322354473
vprusz@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 46 040,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


3D-сканер, блоки живлення для комп’ютерів, клавіатури, мишки для комп’ютерів, модулі оперативної пам’яті, флеш-пам’ять, диски DVD/RW, жорсткий диск

Документація

Тендерна документація

12 липня 2019 10:34
Договір на 3D-сканер, БЖ для ПК, тощо.doc
12 липня 2019 10:34
документація.doc

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: 3D-сканер
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 175,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Позиції

1 шт.
3D-сканер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Доставка: 79008, Львівська область, Львів, вул.Галицька,21
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості належним чином поставленої партії товару здійснюється Покупцем в розмірі 100% вартості після отримання товару протягом 20 (двадцяти) днів, з дня отримання фінансування на цю партію товару. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 10:09
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Умовами тендерної документації на закупівлю , що затверджена 15.05.2019, передбачена можливість пропонувати еквівалент товару. Зокрема, у випадку, якщо технічна частина цієї документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що, окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Тобто у випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням вираз «або еквівалент». У разі, якщо Учасником закупівлі пропонується еквівалентні марки обладнання, товару тощо критерієм еквівалентності визначається можливість застосування зазначених обладнання, товару тощо за призначенням, для виконання функцій, покладених на таке обладнання, товар. Еквівалентом вважається аналог, технічні вимоги якого відповідають вимогам наведеного обладнання. 2. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - ціна (питома вага критерію становить 100%). Водночас вимогами тендерної документації передбачено, що при поданні пропозиції Учасники зазначають інформацію про включення/ невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Керуючись положеннями роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-05/18308-07 від 08.06.2015 замовник визначає переможцем учасника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (п.15 ст.1 Закону № 922-VIII. найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону (п.12 ст.1 Закону № 922-VIII).Окрім того, при провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у статті 3 Закону № 922-VIII, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Отже, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, при розгляді тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до оцінювання учасників.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку