Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СВБ із заміною електродвигунів 6 кВ.
Очікувана вартість
12 932 726,59 UAH
UA-2019-07-12-000314-b 313f3ab4631749b08a56901afe2e2b80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 10:32
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 10:32
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:32
Очікувана вартість: 12 932 726,59 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З технічних питань: Старший майстер ЕЦ – Загоруль Андрій Миколайович, тел. (05136) 4-12-69, a_zagorul@sunpp.atom.gov.ua; Старший майстер ЕЦ – Філатов Максим Миколайович, тел. (05136) 4-12-68, m_filatov@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 3 кат СМтаР – Мальцев Костянтин Миколайович, тел. (05136) 4-12-62, k_maltsev@sunpp.atom.gov.ua. В частині електродвигунів ТЦ-2: Заступник начальника по ремонту ТЦ-2 – Чорнозубенко Євген Миколайович, тел.(05136) 4-16-56, e_chernozubenko@sunpp.atom.gov.ua В частині електродвигунів РЦ-2: Заступник начальника по ремонту РЦ-2 – Ворушило Федір Сергійович, тел. (05136) 4-15-13, f_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua В частині КВП ЦТАВ: Старший майстер дільниці КВП ЦТАВ – Кисіль Валентин Миколайович, тел. (05136) 4-16-02, v_kisil@sunpp.atom.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації СВБ із заміною електродвигунів 6 кВ. Джерело фінансування закупівлі: 141 (короткострокові кредити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраънськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт : монтажні роботи виконати в період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення: 25.10.2019. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат закінчення ППР енергоблоку № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП ВКФ "Калімера" 12 932 684,68
UAH
12 788 888,88
UAH
1.1111111111 11 509 999.99 Документи
ТОВ Управління механізованих робіт 12 930 687,81
UAH
12 788 333,33
UAH
1.1111111111 11 509 500 Документи

Публічні документи

26 липня 2019 19:01
Електронний підпис
26 липня 2019 18:27
Електронний підпис
26 липня 2019 18:24
18-Декларація.pdf
26 липня 2019 18:24
17-Ліцензія ДСУНС.pdf
26 липня 2019 18:24
16-Ліцензія ДАБІУ.pdf
26 липня 2019 18:24
6-Технічні вимоги.pdf
26 липня 2019 18:24
5-цінова пропозиція.pdf
26 липня 2019 18:24
4-ІМД.imd
26 липня 2019 18:24
2-Довідка ст. 17 ЗУ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 13:20
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:18
довідка ДФС
01 серпня 2019 13:18
довідка про банкрутство
01 серпня 2019 13:18
довідка МВС
30 липня 2019 10:06
Електронний підпис
30 липня 2019 10:05
технічна специфікація
30 липня 2019 10:05
цінова пропозиція
26 липня 2019 18:07
Електронний підпис
26 липня 2019 18:06
18-Зварювальні роботи.pdf
26 липня 2019 18:06
14-Про санкції.PDF
26 липня 2019 18:06
11-Свідоцтво ПДВ.PDF
26 липня 2019 18:06
9-Про реквізити.PDF
26 липня 2019 18:06
6-Технічні вимоги.pdf
26 липня 2019 18:06
5-Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВКФ "Калімера"

ТОВ Управління механізованих робіт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Управління механізованих робіт
#37630654
Переможець 12 788 333,33
UAH
31 липня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Управління механізованих робіт
#37630654
12 788 333,33
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 09:04
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 15:26
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 травня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 16:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 17:00
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:59
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:42
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
11 січня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:34
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 16:32
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 16:20
Договір.pdf укладений
19 серпня 2019 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05686
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05686
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ПКД, зменшення суми договору на 2 554,79 грн.
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05686
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05686
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, щодо Зміни ПКД була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05686
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 15 340 036,94
UAH (в тому числі ПДВ 2 556 672,82 UAH)