Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штукатурна станція
Очікувана вартість
301 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000306-b d2265147b7a64da1833a4a70d727e6e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентин Шеренговський

+380673495526 licey.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський професійний будівельний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02543489
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., місто БЕРДИЧІВ, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 41
Контактна особа: Валентин Шеренговський
+380673495526
licey.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 10:20
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 10:20
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:14
Очікувана вартість: 301 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Одеська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 10:25
у редакції Штукатурна станція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000013 ● 542ad5053fe4472ba97aafad3f84d4cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.09.2019
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-07-12-000306-b від 12.07.2019 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-09 16:31:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-12-000306-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.

Надати пояснення чи затверджувався Бердичівським професійним будівельний ліцеєм річний план закупівель щодо проведення вищевказаної пропоцедури закупівель, з наданням протоколу засідання тендерного комітету, щодо затвердження річного плану (додатку до річного плану) та вказати ID номер оприлюдненого річного плану, присвоєний електронною системою закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень прошу долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-11 11:19:50

Пояснення щодо проведення закупівлі ІD:UA-2019-07-12-000306-b

Адміністрація Бердичівського професійного будівельного ліцею (далі - БПБЛ) на Ваш запит про надання пояснень щодо того чи затверджувався БПБЛ річний план закупівель щодо проведення процедури закупівлі ІD:UA-2019-07-12-000306-b інформує Вас про наступне :
У звязку з отриманням субвенції державного бюджету на модернізацію та оновлення матеріально-технічної бази навчального закладу, 11.06.2019 року до кошторису БПБЛ було внесено зміни (довідка про зміни до кошторису на 2019 року №131 від 11.06.2019 року).
Тому тендерним комітетом БПБЛ було прийнято рішення про прведення тендерної процедури закупівлі - відкриті торги по предмету закупівлі ДК 021:2015 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані та вирішено прийняти пропозицію учасника закупівлі ІD:UA-2019-07-12-000306-b. На підставі вищезазначеного, тендерним комітетом БПБЛ було проведено засідання, на якому було вирішено внести та затвердити зміни до річного плану закупівель по предмету закупівлі ДК 021:2015 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (протокол № 50 від 01.08.2019р.; протокол № 59 від 16.08.2019р.; додаток (54) до річного плану закупівель на 2019 рік.),зокрема згідно КЕКВ 2110 - 6 200 грн., КЕКВ 3110 - 280 600 грн.
ІD номер оприлюднення додатку до річного плану закупівель, присвоєний електронною системою:
КЕКВ 3110 - UA-P-2019-08-16-001340-a; КЕКВ 2110 - UA-P-2019-08-16-001309-a

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш запит щодо надання інформації та документів, що свідчать про здійснення заходів щодо усунення зазначених у висновку порушень, Бердичівський професійний будівельний ліцей (далі -БПБЛ) повідомляє Вас про те, що з метою усунення виявлених порушень та запобіганню порушень законодавства у сфері публічних закупівель, БПБЛ додатково було витребувано у Постачальника – ФОП Корженівська Людмила Володимирівна , що подав найменшу цінову пропозицію документи, які підтверджують відповідність Постачальника кваліфікаційним критеріям, зазначеним Замовником у тендерній документації (додаються): Виписка з ЄДР; довідка про дотримання заходів із захисту довкілля; довідка про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі ФОП Корженівська Л.В. у процедурі закупівлі згідно ст..17 Закону України « Про публічні закупівлі»; Витяг з реєстру платників єдиного податку. Усі інші підтверджуючі документи були наданні та оприлюдненні Постачальником під час подачі пропозиції. Відповідно до ст..17 ч.3. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином Постачальником ФОП Корженівська Л.В. було надані усі необхідні підтверджуючі документи відповідно до тендерної документації Замовника: Виписка з ЄДР; довідка про погодження з умовами договору; лист-гарантія про дотримання норм чинного законодавства; лист згода на обробку персональних даних; технічна пропозиція; тендерна пропозиція; копія паспорта та ідентифікаційного коду; довідка про дотримання заходів із захисту довкілля; довідка про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі ФОП Корженівська Л.В. у процедурі закупівлі згідно ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі»; Витяг з реєстру платників єдиного податку. Оскільки усі необхідні підтверджуючі документи Замовником ФОП Корженівська Л.В. були надані, а пропозиція учасника відповідала технічним та якісним критеріям зазначеним Замовником, тендерний комітет БПБЛ не вбачав підстав для відмови у прийняті пропозиції учасника відкритих торгів ФОП Корженівська Л.В. та було прийнято рішення про визнання учасника переможцем.

2019-10-24 13:58:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині відображення закупівлі у річному плані)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРЖЕНІВСЬКА АНТОНІНА ВОЛОДИМИРІВНА" 286 800,00
UAH з ПДВ
286 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТМАШ" 299 472,00
UAH з ПДВ
299 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРЖЕНІВСЬКА АНТОНІНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРЖЕНІВСЬКА АНТОНІНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2968815646
Рішення скасоване 286 800,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:41
ФОП "КОРЖЕНІВСЬКА АНТОНІНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2968815646
Переможець 286 800,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРЖЕНІВСЬКА АНТОНІНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2968815646
286 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 13:42
спецификация до дог№ 59 0002.jpg зміни до договору
09 вересня 2019 13:41
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 13:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 16:21
Договір 59 (1).pdf укладений
02 вересня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено теміни поставки до договору №59 від 02.09.2019р.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): спецификация до договура №59
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 286 800,00
UAH