Молоко пастеризоване жирністю 2,5%
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000244-c 44de88ff9a0b4019be74c47b49713a0e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188576
Місцезнаходження замовника: 72040, Україна, Запорізька обл., Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А
Контактна особа замовника: Міюц Олександр Станіславович
+380672640891
mihaylovskiyinternat@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 11:08
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 11:08
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:09
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9375 кг
Молоко пастеризоване жирністю 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 липня 2019 14:34
Електронний цифровий підпис
12 липня 2019 11:04
ТД молоко пастерізоване ІІ половина (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-08-000002 ● 088b921d04bf4629b1aa9f2cd3f168fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08 12:10:20
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

08.08.2019 № 115

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-12-000244-с, ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, яка проводиться Комунальною установою «Михайлівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради, 03188576, Україна, Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Молоко пастеризоване жирністю 2,5%, 165000UAH, 15510000-6, ДК021, 9375, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 44de88ff9a0b4019be74c47b49713a0e, 2019-07-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Михайлівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 12.07.2019 № 52; тендерні пропозиції учасників торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Українська торгова компанія № 3» (далі - ТОВ «Українська торгова компанія № 3») з ціновою пропозицією – 115 312,50 грн (з ПДВ) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім АТТІС» (далі - ТОВ «ТД АТТІС») з ціновою пропозицією – 157 500,00 грн (з ПДВ); протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду пропозиції ТОВ «Українська торгова компанія № 3» від 02.08.2019 № 52/1; протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду пропозиції ТОВ «ТД АТТІС» від 07.08.2019 № 52/1; повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2019. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (за результатами аукціону) ТОВ «Українська торгова компанія № 3» тендерним комітетом Замовника прийнято рішення (протокол засідання від 02.08.2019 № 52/1) про її відхилення на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як такої, що не відповідає умовам ТД Замовника торгів. Аналізом рішення тендерного комітету Замовника на відповідність підстав відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам ТД та законодавства у сфері публічних закупівель, порушень не встановлено. В подальшому тендерним комітетом Замовника прийнято рішення (протокол засідання від 07.08.2019 № 52/1) щодо визначення ТОВ «ТД АТТІС» переможцем відкритих торгів і про намір укласти з ним договір та 07 серпня 2019 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Однак, дослідженням тендерної пропозиції ТОВ «ТД АТТІС» (далі – Учасник) встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів. Так, відповідно до пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, учасник у своїй пропозиції надає погоджений проєкту договору про закупівлю (Додаток 5 до ТД). Згідно з пунктом 5.1 проєкту договору строк (термін) поставки (передачі) товарів здійснюється орієнтовно у вересні – грудні 2019 року. Аналогічна вимога щодо поставки товару, зокрема орієнтовно протягом вересня – грудня 2019 року, передбачена і пунктом 1 Додатку 4 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Однак, Учасником торгів ТОВ «ТД АТТІС» в складі своєї тендерної пропозиції надано проєкт договору про закупівлю, відповідно до якого строк (термін) поставки (передачі) товарів: квітень – грудень 2019 року (пункт 5.1 проєкту договору до ТД), що не відповідає вимогам пункту 5.1 проєкту договору (Додаток 5 до ТД) та пункту 1 Додатку 4 до ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам ТД. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД АТТІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником. З огляду на вищезазначене, абзацом 7 частини 1 статті 31 Закону визначено, що Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій. Враховуючи те, що тендерна пропозиція ТОВ «Українська торгова компанія № 3» відхилена рішенням тендерного комітету Замовника, а тендерна пропозиція ТОВ «ТД АТТІС» підлягає відхиленню, Змовник повинен відмінити торги. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі порушень не встановлено., 09 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД АТТІС» встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ТД АТТІС» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів, внаслідок чого на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону підлягає відхиленню. Відповідно до абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону торги на закупівлю ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки підлягають відміні.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 115 312,50
UAH з ПДВ
115 312,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД АТТІС" 157 500,00
UAH з ПДВ
157 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 15:58
sign.p7s
30 липня 2019 15:51
sign.p7s
26 липня 2019 17:04
sign.p7s
26 липня 2019 17:03
Технічна частина.rar

Публічні документи

08 серпня 2019 12:51
sign.p7s
08 серпня 2019 12:50
Корупція.pdf
08 серпня 2019 12:50
несудимость Аттис 29.07..pdf
02 серпня 2019 13:43
sign.p7s
02 серпня 2019 13:35
sign.p7s
29 липня 2019 08:29
sign.p7s
29 липня 2019 08:28
Санпаспорт.pdf
21 липня 2019 21:43
СТАТУТ копія.pdf
21 липня 2019 21:43
Про ліцензування.pdf
21 липня 2019 21:43
Працівники.pdf
21 липня 2019 21:42
довкілля.pdf
21 липня 2019 21:42
Директор ТОВ.pdf
21 липня 2019 21:42
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2019 21:42
Проект договору.pdf
21 липня 2019 21:42
Тендерна Пропозиція.pdf
21 липня 2019 21:42
Документи про якість.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Відхилено 115 312,50
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:14
ТОВ "ТД АТТІС"
#34407781
Переможець 157 500,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД АТТІС"
#34407781
157 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
13 серпня 2019 14:11
Причина скасування
1. керуючись абзацом другим ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 № 922-VIII (далі – Закон) Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення помилок що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель за визначеним предметом закупівлі.
Документи
13 серпня 2019 14:11 протокол

Актуальні тендери

До пошуку