Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (підкладки металеві)
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000133-a ● 14c867afb8d24c7cbebd8aff743efc38
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2019 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
Підкладки металеві (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, Червонткацька, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 17:53 |
Повідомлення учасникам від 26.07.2019 №1568-ТК.doc | |
26 липня 2019 17:53 |
Додаток 4.docx | |
26 липня 2019 17:53 |
Додаток 3.docx | |
26 липня 2019 17:53 |
Додаток 1.docx | |
26 липня 2019 17:53 |
ТД зі змінами.docx | |
18 липня 2019 17:14 |
Повідомлення учасникам від 18.07.2019 №1463-ТК.doc | |
18 липня 2019 17:14 |
Додаток 2.docx | |
12 липня 2019 09:28 |
Додаток 7.docx | |
12 липня 2019 09:28 |
Додаток 6.docx | |
12 липня 2019 09:28 |
Додаток 5.docx |
26 липня 2019 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 липня 2019 17:53 |
Повідомлення учасникам від 26.07.2019 №1568-ТК.doc
|
||||||
26 липня 2019 17:53 |
Додаток 4.docx
|
||||||
26 липня 2019 17:53 |
Додаток 3.docx
|
||||||
26 липня 2019 17:53 |
Додаток 1.docx
|
||||||
26 липня 2019 17:53 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
18 липня 2019 17:14 |
Повідомлення учасникам від 18.07.2019 №1463-ТК.doc
|
||||||
18 липня 2019 17:14 |
Додаток 2.docx
|
||||||
12 липня 2019 09:28 |
Додаток 7.docx
|
||||||
12 липня 2019 09:28 |
Додаток 6.docx
|
||||||
12 липня 2019 09:28 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 15 липня 2019 11:50
Дата відповіді: 18 липня 2019 17:22
У Додатку 2 до ТД п.2 зазначено:"Матеріал виготовлення – сталь марки _______ (Ст.4пс або Ст.4сп, або Ст.4кп, Учасник повинен чітко зазначити марку сталі)." Згідно ГОСТ 977-88 по якому виготовляється підкладка передбачено Сталь 25Л-45Л.
Чи можливо вказати ці марки сталі?
Відповідь: Внесені зміни до технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації)
Запитання щодо тендеру
Дата подання: 18 липня 2019 09:15
Дата відповіді: 22 липня 2019 19:50
Доброго дня. Наше підприємство має бажання прийняти участь у даній закупівлі, але розглянувши тендерну документацію маємо певні зауваження. Зі свого боку просимо Замовника розглянути можливість внесення змін до тендерної документації для рівноправних умов,як для замовника так і для постачальника, а саме: 1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів). 2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованності. 3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши поставлене запитання на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (підкладки металеві)» стосовно внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне.
По першому питанню «1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів)» повідомляємо, що пропозицію відхилено. Дане прохання по суті та змісту не призводить до змін умов договору.
По другому питанню «2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованості» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим. Крім того, відповідно до частини 4 статті 179 Господарського Кодексу України «При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству», а також штраф до прострочення грошового зобов’язання, як правило, не застосовується.
По третьому питанню «3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"» повідомляємо, що пропозицію відхилено. Строк заміни неякісного товару на якісний узгоджується сторонами на етапі укладання договору. Крім того, для даного виду простого товару комплектність не встановлено.
По першому питанню «1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів)» повідомляємо, що пропозицію відхилено. Дане прохання по суті та змісту не призводить до змін умов договору.
По другому питанню «2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованості» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим. Крім того, відповідно до частини 4 статті 179 Господарського Кодексу України «При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству», а також штраф до прострочення грошового зобов’язання, як правило, не застосовується.
По третьому питанню «3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"» повідомляємо, що пропозицію відхилено. Строк заміни неякісного товару на якісний узгоджується сторонами на етапі укладання договору. Крім того, для даного виду простого товару комплектність не встановлено.
Строки поставки
Дата подання: 19 липня 2019 12:14
Дата відповіді: 23 липня 2019 19:16
У зв'язку з тим, що замовляємий товар не є покупним, віробляється безпосередньо нашим підприємством та запаси товару відсутні на складах, прошу Вас встановити строки поставки 60 календарних днів з дати попередньої оплати.
Відповідь: Замовником розглянуто поставлене питання.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Надання зразків
Дата подання: 19 липня 2019 13:06
Дата відповіді: 23 липня 2019 19:20
Доброго дня! В п.5.2 Додатку №4 до тендерної документації Ваше підприємство вимагає гарантійний лист, щодо надання учасником зразків запропонованого товару в службу колії, тунельних споруд і будівель КП «Київський метрополітен» протягом одного робочого дня.
Просимо розглянути можливість зміни термінів надання зразків. Так як фізично неможливо доставити зразки протягом одного робочого дня, що вважаємо дискримінаційним по відношенню до учасників з інших регіонів. Тому просимо вказати розумні терміни надання зразків не менше трьох робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто поставлене питання.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-12-000133-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:40634591
Дата подання: 23 серпня 2019 15:47
Дата подання: 23 серпня 2019 15:47
СКАРГА на рішення КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН»
СКАРГА
на рішення Комунального підприємства «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХМЕТРОМБУД» (протокол №2940 від 13.08.2019р.)
та про визнання переможцем іншого учасника (протокол № 2942 від 13.08.2019р.)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 00:27
рішення від 29.08.2019 № 11996 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 00:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2019 № 12936.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 17:19
рішення від 13.09.2019 № 12936.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕТПРОМБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання"
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2019 15:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД" |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
1 294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Крошка Олександр Станіславович" |
2 365 000,00
UAH з ПДВ
|
1 295 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ" |
1 848 000,00
UAH з ПДВ
|
1 799 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП." |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМКРІПЛЕННЯ" |
2 640 000,00
UAH з ПДВ
|
1 839 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" |
2 350 200,00
UAH з ПДВ
|
2 274 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАНІБРАТЕЦЬ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ" |
2 670 000,00
UAH з ПДВ
|
2 274 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ" #39738102 |
Рішення скасоване |
1 799 982,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 14:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД" #40634591 |
Рішення скасоване |
1 294 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 14:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Крошка Олександр Станіславович" #2340614497 |
Рішення скасоване |
1 295 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 14:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ" #39738102 |
Рішення скасоване |
1 799 982,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 14:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД" #40634591 |
Переможець |
1 294 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 15:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:43
|
736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД — звіт про виконання від 19.12.2019.pdf | укладений |
19 грудня 2019 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 14:31
|
736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД — ДУ1 від 04.10.2019 (1).pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 14:30
|
1_736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД — ДУ1 від 04.10.2019.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 14:13
|
736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди змінити ціну товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), тим самим внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін до Договору — 1293960,00 грн, в тому числі ПДВ — 215660,00 грн. Кількість товару після внесення змін — 2000 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 736-П-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |