Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (підкладки металеві)
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000133-a 14c867afb8d24c7cbebd8aff743efc38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:01
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
Підкладки металеві (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червонткацька, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 17:53
Електронний підпис
26 липня 2019 17:53
Повідомлення учасникам від 26.07.2019 №1568-ТК.doc
26 липня 2019 17:53
Додаток 4.docx
26 липня 2019 17:53
Додаток 3.docx
26 липня 2019 17:53
Додаток 1.docx
26 липня 2019 17:53
ТД зі змінами.docx
18 липня 2019 17:14
Повідомлення учасникам від 18.07.2019 №1463-ТК.doc
18 липня 2019 17:14
Додаток 2.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 7.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 6.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 5.docx
26 липня 2019 17:53
Електронний підпис
18 липня 2019 17:14
Електронний підпис
12 липня 2019 09:28
Електронний підпис
26 липня 2019 17:53
Повідомлення учасникам від 26.07.2019 №1568-ТК.doc
26 липня 2019 17:53
Додаток 4.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 4.docx
26 липня 2019 17:53
Додаток 3.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 3.docx
26 липня 2019 17:53
Додаток 1.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 1.docx
26 липня 2019 17:53
ТД зі змінами.docx
18 липня 2019 17:14
ТД.docx
12 липня 2019 09:28
ТД.docx
18 липня 2019 17:14
Повідомлення учасникам від 18.07.2019 №1463-ТК.doc
18 липня 2019 17:14
Додаток 2.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 2 (1).docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 7.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 6.docx
12 липня 2019 09:28
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 15 липня 2019 11:50
Дата відповіді: 18 липня 2019 17:22
У Додатку 2 до ТД п.2 зазначено:"Матеріал виготовлення – сталь марки _______ (Ст.4пс або Ст.4сп, або Ст.4кп, Учасник повинен чітко зазначити марку сталі)." Згідно ГОСТ 977-88 по якому виготовляється підкладка передбачено Сталь 25Л-45Л. Чи можливо вказати ці марки сталі?
Відповідь: Внесені зміни до технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації)
Запитання щодо тендеру
Дата подання: 18 липня 2019 09:15
Дата відповіді: 22 липня 2019 19:50
Доброго дня. Наше підприємство має бажання прийняти участь у даній закупівлі, але розглянувши тендерну документацію маємо певні зауваження. Зі свого боку просимо Замовника розглянути можливість внесення змін до тендерної документації для рівноправних умов,як для замовника так і для постачальника, а саме: 1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів). 2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованності. 3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши поставлене запитання на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (підкладки металеві)» стосовно внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне.

По першому питанню «1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів)» повідомляємо, що пропозицію відхилено. Дане прохання по суті та змісту не призводить до змін умов договору.

По другому питанню «2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованості» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим. Крім того, відповідно до частини 4 статті 179 Господарського Кодексу України «При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству», а також штраф до прострочення грошового зобов’язання, як правило, не застосовується.

По третьому питанню «3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"» повідомляємо, що пропозицію відхилено. Строк заміни неякісного товару на якісний узгоджується сторонами на етапі укладання договору. Крім того, для даного виду простого товару комплектність не встановлено.
Строки поставки
Дата подання: 19 липня 2019 12:14
Дата відповіді: 23 липня 2019 19:16
У зв'язку з тим, що замовляємий товар не є покупним, віробляється безпосередньо нашим підприємством та запаси товару відсутні на складах, прошу Вас встановити строки поставки 60 календарних днів з дати попередньої оплати.
Відповідь: Замовником розглянуто поставлене питання.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Надання зразків
Дата подання: 19 липня 2019 13:06
Дата відповіді: 23 липня 2019 19:20
Доброго дня! В п.5.2 Додатку №4 до тендерної документації Ваше підприємство вимагає гарантійний лист, щодо надання учасником зразків запропонованого товару в службу колії, тунельних споруд і будівель КП «Київський метрополітен» протягом одного робочого дня. Просимо розглянути можливість зміни термінів надання зразків. Так як фізично неможливо доставити зразки протягом одного робочого дня, що вважаємо дискримінаційним по відношенню до учасників з інших регіонів. Тому просимо вказати розумні терміни надання зразків не менше трьох робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто поставлене питання.
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-12-000133-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:40634591
Дата подання: 23 серпня 2019 15:47
СКАРГА на рішення КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН»
СКАРГА на рішення Комунального підприємства «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХМЕТРОМБУД» (протокол №2940 від 13.08.2019р.) та про визнання переможцем іншого учасника (протокол № 2942 від 13.08.2019р.)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 00:27
рішення від 29.08.2019 № 11996 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 00:27
рішення від 13.09.2019 № 12936.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕТПРОМБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання"
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2019 15:28

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 15:47
4. ТД ЗI ЗМIНАМИ.docx
23 серпня 2019 15:47
5. ДОДАТОК 2 ДО ТД.docx
23 серпня 2019 15:47
СКАРГА ДО АМК.pdf

Документи подані замовником

05 вересня 2019 16:26
№1967-ТК від 05.09.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Крошка Олександр Станіславович" 2 365 000,00
UAH з ПДВ
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ" 1 848 000,00
UAH з ПДВ
1 799 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП." 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМКРІПЛЕННЯ" 2 640 000,00
UAH з ПДВ
1 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" 2 350 200,00
UAH з ПДВ
2 274 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАНІБРАТЕЦЬ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ" 2 670 000,00
UAH з ПДВ
2 274 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 12:01
Довідка з МВС на дир..pdf
23 вересня 2019 12:01
Дов. з ДФС.pdf
23 вересня 2019 12:01
Статут від31.10.2018 р..pdf
20 вересня 2019 22:56
Наказ Лукяненко.pdf
04 серпня 2019 21:00
цінова тендерна проп..pdf
04 серпня 2019 21:00
умови проп. дод.1.pdf
04 серпня 2019 21:00
Гарант. лист.pdf
04 серпня 2019 21:00
банк гарантія Альянс.rar

Публічні документи

05 серпня 2019 10:30
Гарантія.docx
05 серпня 2019 10:30
Умови пропозиції.pdf
05 серпня 2019 10:30
Технічна специфікація.pdf
05 серпня 2019 10:30
Паспорт громадянина.pdf
05 серпня 2019 10:30
ІН Крошка О.С..pdf
05 серпня 2019 10:30
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 10:30
Аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 17:23
Довідка з МВС.PDF
14 серпня 2019 13:24
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2019 11:47
Наказ.pdf
14 серпня 2019 11:47
Протокол.pdf
14 серпня 2019 11:47
Статут.pdf
05 серпня 2019 15:28
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 15:28
Технічна специфікація.pdf
05 серпня 2019 15:28
Наказ .pdf
05 серпня 2019 15:28
Копія протоколу.pdf
05 серпня 2019 15:28
Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 17:41
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:35
Технічна специфікація.PDF
02 серпня 2019 17:35
Умови пропозиції.PDF
02 серпня 2019 17:35
Підкладка типу МЕТРО.PDF
02 серпня 2019 17:35
Проект договору.PDF

Публічні документи

04 серпня 2019 19:13
цінова тенд. проп.pdf
04 серпня 2019 19:13
умови проп. дод.1.pdf
04 серпня 2019 19:12
Гарант. лист.pdf
04 серпня 2019 19:12
банк гарантія РВС Банк.rar

Публічні документи

05 серпня 2019 14:41
гарантія Метпроект 3726.zip
05 серпня 2019 14:41
Умови пропозиції.pdf
05 серпня 2019 14:41
Технічна специфікація.pdf
05 серпня 2019 14:41
Протокол 3П3 скан.pdf
05 серпня 2019 14:41
Протокол 2 2018.pdf
05 серпня 2019 14:41
протокол 1 2018.pdf
05 серпня 2019 14:41
Наказ 7.pdf
05 серпня 2019 14:41
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 14:45
Dovidka_19214480840330576334.pdf.p7s
05 серпня 2019 14:45
Dovidka_19214480840330576334.pdf
05 серпня 2019 10:27
Гарантия_12099.pdf.p7s
05 серпня 2019 10:27
Гарантия_12099.pdf
05 серпня 2019 10:27
Гарантия.zip
05 серпня 2019 10:27
Паспорт.pdf
05 серпня 2019 10:27
ІПН.pdf
05 серпня 2019 10:27
Витяг з ЄДР.pdf
05 серпня 2019 10:27
Наявність досвіду.pdf
05 серпня 2019 10:27
Умови пропозиції.pdf
05 серпня 2019 10:27
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД"

ФОП "Крошка Олександр Станіславович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ"

ТОВ "ЕЛІТ ГРУП."

ТОВ "ПРОМКРІПЛЕННЯ"

ТОВ "МЕТПРОЕКТ"

ФОП "ПАНІБРАТЕЦЬ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ"
#39738102
Рішення скасоване 1 799 982,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 14:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД"
#40634591
Рішення скасоване 1 294 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 14:59
ФОП "Крошка Олександр Станіславович"
#2340614497
Рішення скасоване 1 295 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ІНВЕСТ КОМПАНІ"
#39738102
Рішення скасоване 1 799 982,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД"
#40634591
Переможець 1 294 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:23

Документи

13 серпня 2019 15:42
Електронний підпис

Документи

19 вересня 2019 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМЕТПРОМБУД"
#40634591
1 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 14:13
736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД.pdf укладений
04 жовтня 2019 14:12
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:43
736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД — звіт про виконання від 19.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 14:43
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 14:31
736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД — ДУ1 від 04.10.2019 (1).pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 14:30
1_736-П-19 від 04.10.2019 — ТОВ ТЕХМЕТПРОМБУД — ДУ1 від 04.10.2019.pdf укладений
04 жовтня 2019 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди змінити ціну товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), тим самим внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін до Договору — 1293960,00 грн, в тому числі ПДВ — 215660,00 грн. Кількість товару після внесення змін — 2000 шт.
Номер договору про закупівлю: 736-П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 293 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 215 660,00 UAH)