Комплекти комп'ютерного обладнання в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ, 04116
Очікувана вартість
499 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000011-b dcd3efddc0e44ccdafb1d52a24851e80
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт замовника: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа замовника: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 499 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти комп'ютерного обладнання в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ, 04116
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплекти комп'ютерного обладнання в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ, 04116
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, місто Київ, Київ, вул. Коперника, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2019 01:08
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 01:03
Тендерна документаія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 12 липня 2019 10:05
Дата відповіді: 15 липня 2019 01:08
відсутня тендерна документація
Відповідь: Тендерна документація оприлюднена.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 15 липня 2019 22:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації прописано що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, тощо слід читати з виразом «або еквівалент». Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 497 004,00
UAH з ПДВ
497 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку