34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С)
Motor vehicles (Special emergency rescue cars of medium type)
Очікувана вартість
174 150 000,00 UAH
UA-2019-07-11-003025-b edbb39c5191147bcb204f9aa6a0f8ac8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження замовника: 03118, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа замовника: Артем Фещенко
+380979392244
infra.pro.tender@gmail.com
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Artem Feshchenko
+380979392244
infra.pro.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 14:45
Очікувана вартість: 174 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 11 липня 2019 22:14
Enquiries until: 03 вересня 2019 00:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 174 150 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 870 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 5 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435. КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435. KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С)
(Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Special emergency rescue cars of medium type
CPV: 34130000-7
Період постачання: по 16 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець, керуючись вимогами абзацу другого підпункту 4 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117«Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», може здійснювати попередню оплату Товару у розмірі до 100% на підставі листа-погодження головного розпорядника бюджетних коштів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору, за умови отримання листа-погодження головного розпорядника бюджетних коштів та рахунку-фактури від Постачальника, згідно з обсягами фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Покупця. У разі ненадання листа-погодження головним розпорядником бюджетних коштів на здійснення попередньої оплати розрахунок здійснюється Покупцем відповідно до пункту 5.4. цього Договору (за фактично поставлений Товар). Аванс 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 вересня 2019 18:02
Електронний цифровий підпис
07 серпня 2019 20:22
Електронний цифровий підпис
07 серпня 2019 17:36
Електронний цифровий підпис
30 липня 2019 17:30
Електронний цифровий підпис
12 липня 2019 15:03
Електронний цифровий підпис
12 липня 2019 14:26
Електронний цифровий підпис
05 вересня 2019 17:16
Додаток 2 ТД САРМ -С нова редакція від 050919.docx
07 серпня 2019 20:21
Додаток 2 ТД САРМ -С нова редакція від 070819.docx
30 липня 2019 17:29
Зміни Додаток 2 ТД САРМ -С 2 нова редакція.docx
12 липня 2019 13:16
Додаток 2 ТД САРМ -С 2.docx
05 вересня 2019 17:16
Тендерна документація САРМ-С зі змінами 050919.docx
07 серпня 2019 17:30
Тендерна документація САРМ-С зі змінами 070819.docx
12 липня 2019 13:16
Тендерна документація САРМ-С.docx
05 вересня 2019 17:16
Перелік змін ТД САРМ -С 050919.docx
07 серпня 2019 20:21
Перелік змін ТД САРМ-С від 070819.docx
30 липня 2019 17:29
Перелік змін ТД САРМ -С 2.docx
07 серпня 2019 20:21
Додаток 2 ТД САРМ -С стара редакція.docx
30 липня 2019 17:29
Стара редакція Додаток 2 ТД САРМ -С 2.docx
07 серпня 2019 17:30
Додаток 3 ТД САРМ-С зі змінами 070819.docx
12 липня 2019 13:16
Додаток 3 ТД САРМ-С.docx
07 серпня 2019 17:30
Перелік змін ТД САРМ -С 070819.docx
30 липня 2019 17:29
Зміни Додаток 2 ТД САРМ -С 2 нова редакція.docx
12 липня 2019 15:02
Додаток 2 ТД САРМ -С 2.docx
12 липня 2019 13:16
Додаток 2 ТД САРМ -С.docx
30 липня 2019 17:29
Зміни Додаток до дододатку 2 САРМ - С.docx
12 липня 2019 13:16
Додаток до дододатку 2 САРМ - С.docx
12 липня 2019 13:16
Додаток 5 ТД САРМ-С.docx
12 липня 2019 13:16
Додаток 1 ТД САРМ - С.docx
12 липня 2019 13:16
Додаток 4 ТД проект договору САРМ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо процедури закупівлі
Дата подання: 12 липня 2019 10:03
Дата відповіді: 12 липня 2019 13:16
Станом на 12.07.2019 10:00 через електронну систему закупівель не оприлюднено Тендерну документацію, яка б містила відомості про умови проведення закупівлі, в т.ч. вимоги щодо предмету закупівлі. Таким чином просимо завантажити Тендерну документацію з необхідною інформацією.
Відповідь: Документація в наявності.
Щодо технічних характеристик комплекту механічних стійок
Дата подання: 16 липня 2019 12:25
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:00
Підпункт 2.18. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до Комплекту механічних стійок для стабілізації. Зазначені вимоги в своїй сукупності характерні лише для такого комплекту виробництва компанії Weber-Hudraulik (Німеччина). Жоден інший виробник не виготовляє комплект, який відповідав би усім цим вимогам. Таким чином Замовником встановлено умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також виникає запитання, чому в оголошених процедурах закупівель САРМ (тепер і раніше, в т.ч. в процедурі закупівлі UA-2018-11-05-002224-b, за результатами якої переможець здійснив поставку автомобілів в комплектації з гідравлічним обладнанням виробництва компанії Weber-Hudraulik (Німеччина)), Замовником встановлюються вимоги до гідравлічного обладнання, які характерні лише для обладнання виробництва компанії Weber-Hudraulik (Німеччина)? Гідравлічне обладнання загалом є дорогим обладнанням. Питому вагу в вартості машини займає ціна гідравлічного обладнання, що займає друге місце після шасі по ціні. Відповідно вимоги, встановлені під одного виробника компанії Weber-Hudraulik (Німеччина) призведе до здійснення закупівлі за більш високою ціною. Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо внести зміни до Тендерної документації в вищезазначеному підпункті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпункт 2.18. п. 2 р. VІІ додатку 2 Технічних вимог до тендерної документації буде викладено у наступній редакції:
“2.18 Комплект механічних стійок для стабілізації
Склад комплекту та параметри складових:
- кількість розкладних стійок, шт., не менше 2;
- повздовжнє навантаження стійки, т не менше 2,5;
- максимальна довжина розкладеної стійки, м, не менше 2,5;
- довжина кріпильної стрічки на стійці, м, не менше 8;
- матеріал стійок алюмінієвий сплав;
- ніж-гачок, шт. 1;
- транспортна сумка, шт. 1”.
Щодо технічних характеристик панорамної маски дихального апарату
Дата подання: 16 липня 2019 12:27
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:02
Підпункт 2.25. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до дихальних апаратів на стисненому повітрі. Частина 7 цього підпункту встановлює, що панорамна маска повинна бути з триплекс ним склом. Хочемо зазначити, що матеріал Triplex - багатошарове скло з плівкою всередині, застосовується для виробництва візорів повнолицевих масок для дихальних апаратів на стисненому повітрі. Ще десять років тому маски з такими візорами мали місце майже у кожного виробника дихальних апаратів та пропонувались для багатьох моделей та типів дихальних апаратів. Багаторічний досвід експлуатації масок з візирами Triplex визначив позитивні та негативні сторони в експлуатації цих масок. Згідно з фізико-хімічних властивостей візорів Triplex – вони мають максимальних захист в хімічної стійкості та стійкості до подряпин. Але бояться значних перепадів температури та ударів (особливо гострих). Враховуючи ці особливості виробники стали пропонувати маски з візорами Triplex для використання в хімічної галузі, промисловості та для гірничорятувальників. Щоб впровадити для пожежних і рятувальників візори з більшим ступенем захисту за всіма критеріями безпеки в особливо небезпечних і екстремальних умовах роботи, виробники удосконалили технології виробництва візорів і домоглися гарних показників за всіма критеріями безпеки в візорах з полікарбонату, які маючи складну багатошарову структуру - стали стійкими до ударів, подряпин, хімічних речовин та температури. Враховуючи можливості сучасних технологій в виробництві полікарбонатних візорів деякі виробники навіть відмовились від технологічно застарілого і дорогого виробництва візорів Triplex, тим самим значно зменшили вартість масок для покупців. При використанні масок з візорами Triplex при значних перепадах температури, великих температурних навантаженнях та при гострих ударах, можливо ушкодження візорів, що може привести до його помутніння, непрозорості, втрати герметичності маски, при цьому поверхню візора покриває густа сітка тріщин, що в сукупності піддає ризику здоров'я рятувальників при роботі в екстремальних умовах і може привести до летальних наслідків. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в ч. 7 «Маска (панорамна) пп. 2.25 п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації замінивши слова «(з триплексним склом)» на «(з термостійкого полікарбонату, стійкого до ударів та подряпин)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи необхідність максимального захисту від агресивних хімічних речовин та враховуючи стійкість до подряпин, беручи до уваги специфіку застосування САРМ-С, Замовником передбачено комплектування апаратів на стисненому повітрі масками із триплексним склом.
Щодо технічних характеристик комплекту пневматичних підйомних подушок
Дата подання: 16 липня 2019 12:28
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:04
Підпункт 2.24. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до комплекту пневматичних підйомних подушок, показник робочого тиску яких повинен становити 8,0 бар. Ця вимога є конкретною і не містить умови надання тендерної пропозиції з більшим чи меншим таким показником. Надання тендерної пропозиції з більшим робочим тиском ніж 8,0 бар є наданням пропозиції з кращим показником. Враховуючи викладене, просимо надати уточнення, чи можуть учасники надати тендерну пропозицію щодо цієї частини предмету закупівлі з показником робочого тиску більшим ніж встановлено в вищезазначеному підпункті (якщо ні, то просимо обґрунтувати), та відповідно ця тендерна пропозиція не буде відхилена в зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпункт 2.24. п. 2 р. VІІ додатку 2 технічнічні вимоги до Тендерної документаці буде викладено у наступній редакції:
“2.24 Комплект пневматичних підйомних подушок (робочий тиск не менше
8,0 бар) (вантажопідйомність подушок не менше 20 тон — 2 шт.) в комплекті з:
- редуктор тиску 200/300 бар із з'єднувачем для ручного з'єднання, шт. 1
- подвійний блок керування з вбудованою функцією безпеки, шт. 1
- кількість шлангів для подачі повітря, шт. 2
- балон для стисненого повітря ємністю не менше 7 л/300 бар, шт. - 1”.
Щодо описки в Тендерній документації
Дата подання: 16 липня 2019 12:28
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:05
Підпункти 2.41, 2.42 та 2.47 п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містять вимогу щодо наявності зарядки акумуляторних батарей від бортової мережі САРМ-Л. Згідно з оголошенням та Тендерною документацією Предметом закупівлі в цій процедурі закупівлі є мототранспортні вантажні засоби (САРМ-С). Таким чином вбачається, що вищезазначені підпункти містять описку. Тому, з метою усунення неточностей та плутанини, просимо внести зміни в ці підпункти замінивши абревіатуру «САРМ-Л» на «САРМ-С».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою усунення неточностей аббревіатура «САРМ-Л» буде замінена на «САРМ-С» у підпунктах 2.41, 2.42 та 2.47 п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації.
Щодо вимоги стосовно комплекту інструментів
Дата подання: 16 липня 2019 12:29
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:08
Підпункт 2.54. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції комплекту інструментів та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі. З метою недопущення маніпуляцій з боку учасників процедури закупівлі, просимо детальніше встановити вимоги щодо такого комплекту. Крім того просимо в цьому підпункті виключти вимогу, щодо документального підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту, що підтверджується листами від навчальних закладів ДСНС, оскільки ця вимога є дискримінаційною, оскільки ставить в нерівне положення виробників та постачальників обладнання та спецтехніки, якими комплектуються машини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку Замовника вимога стосовно наявності документального підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком проведення капітального ремонту), що підтверджується листами від навчальних закладів ДСНС) не є дискримінаційною вимогою, адже не надає перевагу жодному із потенційних учасників, а лише передбачає альтернативу включенню комплекту вищезазначеного інструменту у комплект поставки.
Що стосується комплекту інструментів та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком капітального ремонту), враховуючи різні методики проведення сервісного обслуговування, ремонту та перевірки спеціального обладнання, мінімальна комплектація комплекту повинна бути визначена та підтверджена виробником гідравлічного аварійно-рятувального інструменту та апаратів на стисненому повітрі (що підтверджується листами від зазначених виробників у складі Тендерної пропозиції).
Таким чином, підпункт 2.54. п. 2 р. VІІ додатку 2 до тендерної документації буде викладено в наступній редакції:
"2.54 Комплект інструментів та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком проведення капітального ремонту) (мінімально-необхідний комплект повинен бути визначений та підтверджений виробником гідравлічного аварійно-рятувального інструменту та апаратів на стисненому повітрі (що підтверджується листами від зазначених виробників у складі Тендерної пропозиції) / або документальне підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту (підтверджується листами від навчальних закладів ДСНС),1 к-т на партію САРМ-С.
Вимога до матеріалу маски дихального апарату
Дата подання: 16 липня 2019 16:46
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:09
Технічні вимога до частини предмету закупівлі – дихального апарату на стисненому повітрі, а саме щодо матеріалу скла маски Triplex, характерна лише маскам для дихального апарату виробництва компанії Drager (Німеччина). Жодна інша відома на території України компанія, як наприклад MSA Safety (Німеччина), Scott health and safety ltd (Велика Британія) та Interspiro A.B. (Швеція), не виготовляють такі маски та відповідно не можуть надати цінову пропозицію з дихальним апаратом в комплекті з маскою, яка би відповідає вищезазначеній вимозі. Також зазначаю, що підрозділи ДСНС ніколи не здійснювали закупівлю масок для дихальних апаратів з матеріалу скла – Triplex, оскільки це дуже застаріла технологія, яка має проблеми перепадами температури та високими температурами. Таким чином ця вимога є дискримінаційною і тому прошу внести зміни до технічних вимог дихального апарату на стисненому повітрі, виключивши умову щодо матеріалу скла маски – Triplex.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи необхідність максимального захисту від агресивних хімічних речовин та враховуючи стійкість до подряпин, беручи до уваги специфіку застосування САРМ-С, Замовником передбачено комплектування апаратів на стисненому повітрі масками із триплексним склом.
Щодо технічних характеристик ліхтаря групового
Дата подання: 16 липня 2019 19:28
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:09
Чи повинен ліхтар груповий (пп. 2.41. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації) мати вибухозахисний корпус?
Відповідь: Технічними вимогами до ліхтаря групового не передбачено його виконання в вибухозахисному корпусі.
Щодо технічних характеристик ліхтаря індивідуального
Дата подання: 16 липня 2019 19:30
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:09
Що являє собою та яке функціональне призначення рухомої насадки ліхтаря індивідуального (пп. 2.42. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації)?
Відповідь: Рухома насадка ліхтаря призначена для зміни положення освітлювального елементу та розташування його під кутом відносно руків'я ліхтаря, а також для повернення у горизонтальний стан по відношенню до руків'я.
Щодо технічних характеристик багатофункціонального інструменту рятувальника
Дата подання: 16 липня 2019 19:31
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:10
Що являє собою та яке функціональне призначення багатофункціонального інструменту рятувальника для проникнення ((пп. 2.29. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації)?
Відповідь: Багатофункціональний інструмент рятувальника для проникнення - спеціальний лом, конструкція якого дозволяє виконувати різноманітні операції, а саме скручування, пробивання отворів, використання як важеля, також призначений для піддівання або удару.
Щодо технічних характеристик аварійно-сигнальних ліхтарів
Дата подання: 16 липня 2019 19:33
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:10
Що являє собою та який вигляд мають аварійно-сигнальні ліхтарі для огородження місця надзвичайної ситуації (пп. 2.47. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації)? Просимо для цього надати схему, фотографію, малюнок тощо.
Відповідь: Замовником встановлюються загальні технічні вимоги та призначення аварійно-сигнальних ліхтарів, поряд з цим, не встановлюються конкретні вимоги стосовно схеми, зовнішнього вигляду аварійно-сигнальних ліхтарів з метою розширення кола потенційних учасників.
О сертификате на баллон
Дата подання: 17 липня 2019 14:41
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:11
Вопрос: На основании каких нормативных документов Заказчик в тендерной документации ( требует наличие Сертификата на резервуар высокого давления?
Відповідь: Відповідно до Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (постанова Кабінету Міністрів України № 35 від 19.01.2011 р.) введення в обіг обладнання дозволяється у разі, коли воно розроблене, виготовлене та випробуване згідно з цим Технічним регламентом і відповідає вимогам щодо забезпечення безпеки людей, майна і навколишнього природного середовища протягом усього періоду експлуатації.
Поряд з цим, продукція, яка ввозиться та реалізується на території України, обов’язково має відповідати вимогам норм і стандартів, що діють в Україні. Така відповідність має підтвержуватись сертифікатом відповідності чи свідоцтвом визнання відповідності, виданим або визнаним центральним органом виконавчої влади з питань технічного регулювання або акредитованим в установленому порядку органом із сертифікації, який уповноважений на здійснення цієї діяльності в законодавчо регульованій сфері.
Возможность участия зарубежных компаний
Дата подання: 17 липня 2019 14:48
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:21
Здравствуйте! Прошу сообщить, могут ли принимать участие в данной закупке зарубежные компании? Если да, то какой пакет документов нужно представлять?
Відповідь: Так, відповідно до умов викладених в п. 5 розділу І Тендерної документації на закупівлю Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) та вимог чинного законодавства України.
Название предлагаемого оборудования
Дата подання: 17 липня 2019 15:54
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:11
Вопрос: Обязательно ли указывать название предлагаемого оборудования в тендерном предложении или можно писать технические характеристики (описание) без указания конкретной модели?
Відповідь: Технічними вимогами до САРМ-С визначено що: “На шасі, двигун, спеціальне обладнання, яким комплектується САРМ-С обов’язково зазначається марка, модель, модифікація, найменування виробника із зазначенням технічних характеристик”.
Щодо технічних характеристик багатофункціонального інструменту рятувальника
Дата подання: 17 липня 2019 18:14
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:12
Підпункт 2.29. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до багатофункціонального інструменту рятувальника. Зазначені вимоги в своїй сукупності характерні лише для такого інструменту виробництва компанії Паратех. Жоден інший виробник не виготовляє інструмент, який відповідав би усім цим вимогам. Таким чином Замовником встановлено умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо внести зміни до Тендерної документації в вищезазначеному підпункті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо технічних характеристик багатофункціонального інструменту рятувальника для проникнення сформовані на підставі технічних характеристик постійно існуючого ринку багатофункціонального інструменту рятувальника для проникнення, які знаходяться у вільному доступі в мережі Інтернет. Відповідно Замовником в повній мірі дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо технічних характеристик мобільної освітлювальної установки
Дата подання: 17 липня 2019 18:17
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:14
Підпункт 2.1. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до мобільної освітлювальної установки. Зазначені вимоги в своїй сукупності характерні лише для такої установки виробництва компанії Паратех. Жоден інший виробник не виготовляє установки, які відповідали б усім цим вимогам. Так наприклад жоден виробник не виготовляє усатновки з вагою менше 7.6 кг. Таким чином Замовником встановлено умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо внести зміни до Тендерної документації в вищезазначеному підпункті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпункт 2.1. п. 2 р. VІІ додатку 2 технічних вимог до Тендерної документації буде викладено у наступній редакції:
“2.1 Мобільна освітлювальна установка в комплектації з АКБ, універсальним зарядним пристроєм (від бортової мережі та від мережі 220 В), щоглою та ременем для транспортування.
- вага освітлювальної системи, не більше - 7,5 кг;
- максимальний світловий потік в економ режимі, не менше - 1400 Люмен;
- - максимальний світловий потік в основному режимі, не менше - 5300 Люмен;
- клас захисту, не нижче – ІР 65;
- час безперервної роботи без підзарядки в основному режимі, не менше – 3 год.;
- час роботи без підзарядки в економному режимі, не менше — 8 год;
- висота щогли в розкладеному стані, не менше – 170 см.
- Тип АКБ - літій іонний
Повинна бути забезпечена зарядка акумуляторних батарей від бортової мережі САРМ-С без використання зовнішнього джерела електричного струму”.
Щодо технічних характеристик мобільної освітлювальної установки
Дата подання: 17 липня 2019 18:21
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:15
Підпункт 2.1. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до мобільної освітлювальної установки. Зазначені вимоги в своїй сукупності характерні лише для такої установки виробництва компанії Пелікан. Жоден інший виробник не виготовляє установки, які відповідали б усім цим вимогам. Так наприклад жоден виробник не виготовляє усатновки з вагою менше 7.6 кг. Таким чином Замовником встановлено умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо внести зміни до Тендерної документації в вищезазначеному підпункті. Дана вимога є уточненням до попередньої.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпункт 2.1. п. 2 р. VІІ додатку 2 Технічних вимог до Тендерної документації буде викладено у наступній редакції
“2.1 Мобільна освітлювальна установка в комплектації з АКБ, універсальним зарядним пристроєм (від бортової мережі та від мережі 220 В), щоглою та ременем для транспортування.
- вага освітлювальної системи, не більше - 7,5 кг;
- максимальний світловий потік в економ режимі, не менше - 1400 Люмен;
- - максимальний світловий потік в основному режимі, не менше - 5300 Люмен;
- клас захисту, не нижче – ІР 65;
- час безперервної роботи без підзарядки в основному режимі, не менше – 3 год.;
- час роботи без підзарядки в економному режимі, не менше — 8 год;
- висота щогли в розкладеному стані, не менше – 170 см.
- Тип АКБ - літій іонний
Повинна бути забезпечена зарядка акумуляторних батарей від бортової мережі САРМ-С без використання зовнішнього джерела електричного струму”.
Щодо технічних характеристик мобільної освітлювальної установки
Дата подання: 17 липня 2019 18:21
Дата відповіді: 18 липня 2019 18:17
Підпункт 2.1. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до мобільної освітлювальної установки. Зазначені вимоги в своїй сукупності характерні лише для такої установки виробництва компанії Пелікан. Жоден інший виробник не виготовляє установки, які відповідали б усім цим вимогам. Так наприклад жоден виробник не виготовляє усатновки з вагою менше 7.6 кг. Таким чином Замовником встановлено умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо внести зміни до Тендерної документації в вищезазначеному підпункті. Дана вимога є уточненням до попередньої.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпункт 2.1. п. 2 р. VІІ додатку 2 Технічних вимог до тендерної документації буде викладено у наступній редакції:
“2.1 Мобільна освітлювальна установка в комплектації з АКБ, універсальним зарядним пристроєм (від бортової мережі та від мережі 220 В), щоглою та ременем для транспортування.
- вага освітлювальної системи, не більше - 7,5 кг;
- максимальний світловий потік в економ режимі, не менше - 1400 Люмен;
- - максимальний світловий потік в основному режимі, не менше - 5300 Люмен;
- клас захисту, не нижче – ІР 65;
- час безперервної роботи без підзарядки в основному режимі, не менше – 3 год.;
- час роботи без підзарядки в економному режимі, не менше — 8 год;
- висота щогли в розкладеному стані, не менше – 170 см.
- Тип АКБ - літій іонний
Повинна бути забезпечена зарядка акумуляторних батарей від бортової мережі САРМ-С без використання зовнішнього джерела електричного струму”.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-003025-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОСТ-01", Код ЄДРПОУ:32960947
Дата подання: 30 липня 2019 09:19
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 15:38
Відповідь на вимогу надана листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 01.08.2019 р № 21-1282/1/01.
Враховуючи необхідність максимального захисту від агресивних хімічних речовин та враховуючи стійкість до подряпин, беручи до уваги специфіку застосування САРМ-С, Замовником передбачено комплектування апаратів на стисненому повітрі масками із триплексним склом.
Стосовно характеристик комплекту механічних стійок для стабілізації Замовником внесено відповідні зміни до підпункту 2.18. п. 2 р. VІІ додатку 2.
З метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі, забезпечення наявності в навчальних закладах ДСНС сервісного обладнання різних виробників та забезпечення можливості приведення аварійно-рятувального гідравлічного інструменту та апаратів на стисненому повітрі у справний технічний стан у найкоротші терміни силами персоналу ДСНС, Замовник допускає або включення комплекту інструменту та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком проведення капітального ремонту) до комплекту поставки, або наявність документального підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком проведення капітального ремонту), що підтверджується листами від навчальних закладів ДСНС).
Номер вимоги: UA-2019-07-11-003025-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО ", Код ЄДРПОУ:38347611
Дата подання: 01 серпня 2019 23:08
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (нова редакція))
Інформація що зазначена в Додатку 2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (нова редакція)) до Тендерної Документації містить вимоги щодо автомобіля (шасі з дубль кабіною). А від так, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С)) на автомобілях з суцільно металевим фургоном, але з іншими характеристиками ніж зазначені у Тендерній документації. Формально, це є приводом для дискваліфікації Учасника торгів, як такого, чия пропозиція за характеристиками відрізняються від тих, що вказав Замовник.
Враховуючи те що технічні параметри автомобілів з суцільно металевим фургоном (такі параметри як вантажопідйомність, споряджена маса, кліренс та потужність двигуна) значно відрізняються від технічних параметрів автомобілів шасі з дубль кабіною що вимагається Замовником (вантажопідйомність яких майже у два рази перевищує достатньо необхідну) а зважаючи на те що, ваги обладнання, з врахуванням ваги особового складу, які конструктивно мають розміщуватися у Спеціальних аварійно-рятувальних машинах середнього типу (САРМ-С) цілком достатньо для розміщення у автомобілях з суцільно металевим фургоном.
Тому вважаємо, що Замовник встановлює дискримінаційні вимоги що обмежує потенційних учасників та порушує норми Законодавства, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 3 (Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням),
стаття 5 (Недискримінація учасників:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників).

Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.

В зв’язку з цим вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2019 17:48
Відповідь на вимогу надана листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 05.08.2019 р № 21-1294/1/01.
Департамент ресурсного забезпечення Державної служби України з надзвичайних ситуацій надає проекти відповідей на вимоги від потенційних учасників, що надійшли 01.08.2019 на веб-сторінки закупівель згідно з ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) (Ю: иА-2019-07-11-003025-Ь) а саме:
І. Стосовно закупівлі згідно з ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійію-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) (UA-2019-07-11-003025-b).
З метою розширення кола потенційних учасників пропонується внести відповідні зміни в Технічні вимоги до ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С):
1. Пункт 1.7 характеристик базового шасі:
"вантажопідйомність, не менше, кг 2500" - вилучити.
2. Пункт 1.10 характеристик базового шасі:
"кліренс, не менше 190 мм" - вилучити .
3. У пункті 1.8 характеристик базового шасі:
"потужність двигуна не менше 160 к.с." замінити на "потужність двигуна не менше 140 к.с.".
4. Термін "надбудова" по тексту технічних вимог у всіх відмінках замінити на "надбудова або вантажний відсік".
4. Пункт 2.23 Комплектації:
З метою усунення невідповідності у технічних характеристиках вимогу "обороти без навантаження не менше 3500 об/хв" - вилучити.

Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.

Документи подані скаржником

30 липня 2019 09:19
Вимога САРМ-С.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-11-003025-b.b3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ПОСТ-01", Код ЄДРПОУ:32960947
Дата подання: 07 серпня 2019 17:58
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з підстав наведених в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2019 19:08
рішення від 09.08.2019 № 10938.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2019 19:08
рішення від 28.08.2019 № 11946.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 23:26

Документи подані скаржником

07 серпня 2019 17:58
Платіжне доручення.pdf
07 серпня 2019 17:58
Скарга.pdf
07 серпня 2019 17:58
Платіжне доручення.pdf
23 серпня 2019 11:27
Тех опис ніко.pdf
23 серпня 2019 11:27
Порівняння МОУ.pdf
23 серпня 2019 11:27
Тех опис Валідус.pdf
23 серпня 2019 11:27
Авторизаційний лист.pdf
23 серпня 2019 11:27
Додаткові пояснення.pdf
23 серпня 2019 11:27
Лист вебер Валідус.pdf
23 серпня 2019 11:27
Лист вебер НІКО.pdf
23 серпня 2019 11:27
Лист від Honeywell.pdf
23 серпня 2019 11:27
Лист Вінниця Валідус.pdf
23 серпня 2019 11:30
Переклад Хонівел.pdf
23 серпня 2019 11:30
Переклад Магірус.pdf
23 серпня 2019 11:31
Лист МСА.pdf
23 серпня 2019 11:34
Переклад МСА.pdf
28 серпня 2019 13:42
MSA одо триплекс.pdf
28 серпня 2019 13:42
Переклад MSA.pdf
28 серпня 2019 13:42
Пояснення.pdf

Документи подані замовником

05 вересня 2019 18:01
Лист АМКУ щодо скарги.pdf

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2019 23:26
рішення від 28.08.2019 № 11946.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
UA-2019-07-11-003025-bedbb39c5191147bcb204f9aa6a0f8ac8
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження замовника: 03118, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 вересня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2019 19:44
sign.p7s
10 вересня 2019 19:44
sign.p7s
10 вересня 2019 19:43
1-2 - Заповнений Додаток 1.pdf
10 вересня 2019 19:43
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
10 вересня 2019 19:43
Dovirenist Savchenko.zip
10 вересня 2019 19:43
Dovidka pro nazvu.zip
10 вересня 2019 19:43
Bankivska Licenzia.zip
10 вересня 2019 19:43
202103_ГР_581_5 200 000.zip

Документи

13 вересня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2019 14:08
sign.p7s
11 вересня 2019 14:08
sign.p7s
11 вересня 2019 14:05
Додаток 4.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 3.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 2-2-2.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 2-2-1.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 2.pdf
11 вересня 2019 14:05
11840-24-2 ТД Будшляхмаш p7s.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " 174 090 600,00
UAH з ПДВ
173 219 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 174 109 500,00
UAH з ПДВ
173 238 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 19:44
sign.p7s
10 вересня 2019 19:44
sign.p7s
10 вересня 2019 19:43
1-2 - Заповнений Додаток 1.pdf
10 вересня 2019 19:43
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
10 вересня 2019 19:43
Dovirenist Savchenko.zip
10 вересня 2019 19:43
Dovidka pro nazvu.zip
10 вересня 2019 19:43
Bankivska Licenzia.zip
10 вересня 2019 19:43
202103_ГР_581_5 200 000.zip

Публічні документи

11 вересня 2019 14:08
sign.p7s
11 вересня 2019 14:08
sign.p7s
11 вересня 2019 14:05
Додаток 4.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 3.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 2-2-2.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 2-2-1.pdf
11 вересня 2019 14:05
Додаток 2.pdf
11 вересня 2019 14:05
11840-24-2 ТД Будшляхмаш p7s.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО "
#38347611
Переможець 173 219 220,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО "
#38347611
173 219 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 15:31
Договір 15.pdf укладений
10 жовтня 2019 15:29

Актуальні тендери

До пошуку