Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів для оснащення ресурсної кімнати.(за кодом ДК 021:2015 39150000-2 - Меблі та приспособи різні)
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2019-07-11-002972-b cbc530f3235c4088a3a7ee78fe1ca660
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 23:00
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


1 комплект відповідно до технічних характеристик
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект меблів для оснащення ресурсної кімнати.(за кодом ДК 021:2015 39150000-2 - Меблі та приспособи різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, б.53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 84 966,00
UAH з ПДВ
84 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 09:50
СЕС_протокол ЄС.pdf
17 липня 2019 09:50
Копія Паспорт та ІПН.pdf
17 липня 2019 09:50
Копія Статуту.pdf
17 липня 2019 09:50
сертифікат ISO 14001.pdf
17 липня 2019 09:50
Сертифікат ISO9001 2019.pdf
17 липня 2019 09:50
Копія Витягу ПДВ.pdf
17 липня 2019 09:50
проект договору.pdf
17 липня 2019 09:50
щодо довідки ОПП.pdf
17 липня 2019 09:50
щодо свідоцтва.pdf
17 липня 2019 09:50
складові ціни.pdf
17 липня 2019 09:50
Право підпису.pdf
17 липня 2019 09:50
авторизаційний.pdf
17 липня 2019 09:50
зразки.pdf
17 липня 2019 09:50
доставка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 84 966,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
84 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:34
протокол про додаткову угоду.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 19:09
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 19:09
Додаткова угода Українське навчання.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 19:09
Допугода Українське навчання.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 07:26
Протокол Українське навчання зміни до договору.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 15:34
Повідомлення про внесення змін до договору Українське навчання.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 15:34
Договір меблі ресурсна.pdf укладений
30 липня 2019 07:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 2 договору №10/2 від 29.07.2019 року викласти в наступній редакції: « 2. УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, ЯКІСТЬ І КОМПЛЕКТНІСТЬ ТОВАРУ, ГАРАНТІЇ. 2.1. Строк (термін ) поставки: до 01.10.2019 року 2.2. Місце поставки: 87541, м. Маріуполь, вул. Азовстальська,53, приміщення комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області» 2.3. Передача Товару здійснюється за товарними накладними (надалi «накладна»), що є підставою для оплати Замовником. Товар, котрий Продавець зобов’язується передати Покупцю, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну). Разом з Товаром Постачальник повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, технічний паспорт тощо). 2.4. Представник Замовника отримує Товар на підставі документу, що засвідчує особу, та довіреності на одержання матеріальних цінностей. 2.5. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий в повному обсязі у власність Замовника в місці поставки (призначення), що підтверджується відповідними документами, з цього моменту Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі. 2.6. Навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування товару до місця призначення (з занесенням в приміщення), збирання товару здійснюються Постачальником за рахунок Постачальника. 2.7. Гарантія на Товар зазначається у гарантійних талонах на поставлений товар та повинен складати не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної. Гарантія якості товару розповсюджується також на всі комплектуючі вироби. 2.8. Постачальник не несе відповідальності за збитки або шкоду, яка може бути заподіяна персоналом Замовника, що експлуатує даний товар з порушенням вимог експлуатації. 2.9. Найменування товару що вказується в рахунку-фактурі та накладній Постачальника має бути відповідним до Додатку №1 до Договору (Специфікація) - одиниці виміру, кількість та ціна Товару.»
Номер договору про закупівлю: 10/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 1 договору 10/2 від _29.07.2019 викласти в наступній редакції: « 1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець передає у власність Покупцеві, а Покупець приймає та оплачує Комплект меблів для оснащення ресурсної кімнати(за кодом ДК 021:2015 39150000-8 - Меблі та приспособи різні) загальна кількість, часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура), одиниця виміру, ціна за одиницю виміру та загальна ціна яких визначена Сторонами у Специфікації, що є додатком № 1 до цього Договору (надалі іменується "товар").
Номер договору про закупівлю: 10/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 84 966,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 161,00 UAH)