Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)
Очікувана вартість
602 177,00 UAH
UA-2019-07-11-002947-b c8d00d5e40d0434984e599e371599403
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна

+380612260583 tvoz_dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради
Код ЄДРПОУ: 37611422
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64
Контактна особа: Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна
+380612260583
tvoz_dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 13:42
Очікувана вартість: 602 177,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 011,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 шт
Парта/Стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади освіти Олександрівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
270 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади освіти Олександрівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
18 шт
Відкрита шафа для зберігання засобів навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади освіти Олександрівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
9 шт
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади освіти Олександрівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
9 шт
Стілець для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади освіти Олександрівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підставою для здійснення розрахунків є: - видаткова накладна на товар, який доставлений, вивантажений у місці поставки; - акт приймання-передачі товару. Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету, софінансування з місцевого бюджету Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 18:39
Додаток_4_місцезнаходження.docx
11 липня 2019 18:39
Додаток_3_лист-згода.docx
11 липня 2019 18:39
Додаток 2 проект договору меблі НУШ (3).docx
11 липня 2019 18:39
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
11 липня 2019 18:39
1-ТД_меблі НУШ 11.07.2019.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-11-002947-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1", Код ЄДРПОУ:41525633
Дата подання: 16 серпня 2019 11:56
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, учасника торгів порушення законодавства про публічні закупівлі.
Територіальним відділом освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2019-07-11-002947-b, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ««код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)»». ТОВ «Пріоритет 1» підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою закупівлі брали участь пропозиції наступних учасників: № Учасник Остаточна пропозиція, грн.. 1 ФОП Хомік Єгор Вікторович 505828,00 2 ТОВ «Пріоритет 1» 574587,00 3 ТОВ «АРМАРІ» 599940,00 4 ТОВ «ЕРІН БУД» 601000,00 5 ФОП Бессараб Микола Георгійович 602100,00 05.08.2019 року Замовником був оприлюднений протокол розгляду тендерних пропозицій № 136 від 05.08.2019 року згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Пріоритет 1» було відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також 08.08.2019 року було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій № 149 від 08.08.2019 року згідно якого, переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «АРМАРІ» та опубліковано протокол про намір укласти договір з вищевказаним учасником. З рішенням Замовника про намір укласти договір з ТОВ «АРМАРІ», та з протоколом про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пріоритет 1» категорично не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав: І. Підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пріоритет 1», які зазначені в протоколі №136 від 05.08.2019 року стало наступне: - Всупереч вимогам п.1 розділу 3 тендерної документації договір про співробітництво має нечітке зображення. - Зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів інформація щодо предмету закупівлі не співпадає з предметом закупівлі у наданих договорах. Дані підстави відхилення є абсурдними, безглуздими, незаконними, демонструють елементарне незнання тендерним комітетом законодавства про публічні закупівлі, а також чітко показують рівень корупційності та необ’єктивності в діях даного тендерного комітету. По першій підставі відхилення хочемо зауважити наступне: На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально – технічної бази» учасником торгів ТОВ «Пріоритет 1» було надано договір ( файл «кваліфікаційна частина») про співробітництво ( партнерство) №1610/18 від 16.10.2018 року. Даний договір є чинним, має всі необхідні реквізити, завірений відповідно до вимог тендерної документації, та має повністю читабельний вигляд. Отже всі вимоги документації в цій частині ( в тому числі вимоги пункту 1 розділу 3), на які посилається Замовник, виконані учасником належним чином та в повному обсязі. Таким чином, підстава відхилення Замовника є абсолютно безглуздою, незаконною, не має в собі жодного обґрунтування. Тендерна документація Замовника не містила окремих вимог щодо чіткості зображення поданих учасниками торгів документів. В своїх намаганнях відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Пріоритет 1» та протягнути у переможці «свого» кандидата тендерний комітет переступив всі рамки законності та здорового глузду. Отже, вважаємо, що дана підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пріоритет 1» є неправомірною, необґрунтованою, не відповідає дійсності, а такі дії Замовника є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «Пріоритет 1», порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. По другій підставі відхилення хочемо зауважити наступне: На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору» учасником торгів ТОВ «Пріоритет 1» було надано відповідно до вимог тендерної документації ( файл «кваліфікаційна частина»): - Довідку про наявність аналогічного договору з постачання товару, що є предметом закупівлі - Копії аналогічних договорів, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів. - Листи відгуки від Замовників, відповідно до наданих копій договорів. Твердження Замовника про те, що зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів інформація щодо предмету закупівлі не співпадає з предметом закупівлі у наданих договорах не відповідає дійсності. Це легко можна перевірити, поглянувши на специфікації до аналогічних договорів. Предмет закупівлі за кодом ДК 016:2015 в наданих аналогічних договорах не вказаний, а вказано що предметом закупівлі є товар, зазначений в специфікації. Так в довідці зазначено що предметом закупівлі є шкільні меблі. Специфікації до наданих договорів підтверджують дану інформацію В специфікації до договору 06/11 від 28.11.2018 року вказано наступне найменування товару: 1. Стіл учнівський регулюємий по висоті 2. Стілець учнівський регулюємий 3. Стінка універсальна ШКОЛА-САД. В листі відгуку від Замовника під даний аналогічний договір вказано що предметом закупівлі за даним договором були: «Шкільні меблі» В специфікації до договору 09/12 від 10.12.2018 року вказано наступне найменування товару: 1. Комплект учнівський 1-місний регулюємий антисколіозний. 2. Стіл вчителя з тумбою 3. Стілець Ізо-М чорний А1 3. Шафа для одягу та книг закрита. В листі відгуку від Замовника під даний аналогічний договір вказано що предметом закупівлі за даним договором були: «Шкільні меблі». Отже, вважаємо, що учасник ТОВ «Пріоритет 1» повністю та належним чином виконав всі вимоги Замовника в цій частині. Незрозуміло про які невідповідності взагалі вказує Замовник в своєму протоколі про розгляд тендерних пропозицій. Схоже на те, що Замовник, в своїх намаганнях визнати переможцем ТОВ «АРМАРІ» навіть і не намагався належним чином дослідити надані учасником документи. Отже, вважаємо, що дана підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пріоритет 1» є неправомірною, необґрунтованою, не відповідає дійсності, а такі дії Замовника є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «Пріоритет 1», порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином, враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «Пріоритет 1» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пріоритет 1». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «АРМАРІ». 5. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Докази плати за подання Скарги (сканований оригінал платіжного доручення від 12.08.2019 р. № 140 файл з ім’ям: «Платіжне доручення»).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 19:31
Скарга відкликана скаржником
Причина: відповідно до частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата: 04 вересня 2019 18:21
Рішення від 20.08.2019 № 11480 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 19:31
рішення від 06.09.2019 № 12482.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 21:30

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 11:54
скарга UA-2019-07-11-002947-b.pdf
16 серпня 2019 11:55
Платіжне доручення.pdf
04 вересня 2019 18:21
заява_UA-2019-07-11-002947-b.pdf

Документи Органу Оскарження

09 вересня 2019 21:30
рішення від 06.09.2019 № 12482.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОМІК ЄГОР ВІКТОРОВИЧ" 505 828,00
UAH з ПДВ
505 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 574 587,00
UAH з ПДВ
574 587,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 599 940,00
UAH з ПДВ
599 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕРІН БУД" 601 000,00
UAH з ПДВ
601 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕССАРАБ МИКОЛА ГЕОРГІЙОВИЧ" 602 100,00
UAH з ПДВ
602 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 14:24
Електронний підпис
26 липня 2019 14:18
Технічна частина.rar
26 липня 2019 14:18
Інші документи.rar
26 липня 2019 14:18
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 12:11
ДФС Олек.pdf
12 серпня 2019 12:11
1 Довідка ліцензування.pdf
12 серпня 2019 12:11
Dovidka_19220642250480940265 Олекс.pdf
26 липня 2019 16:50
Електронний підпис
26 липня 2019 16:31
2 Технічна частина.rar
26 липня 2019 16:31
3 Інші документи.rar
26 липня 2019 16:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 16:33
Електронний підпис
26 липня 2019 13:39
Електронний підпис
26 липня 2019 11:39
3. Інші документи.rar
26 липня 2019 11:39
2. Технічна частина.rar

Публічні документи

26 липня 2019 12:26
Електронний підпис
26 липня 2019 12:20
3. техн. частина.rar
26 липня 2019 12:20
2. Інші документи.rar
26 липня 2019 12:20
1. квалиф. част.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОМІК ЄГОР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"

ТОВ "ЕРІН БУД"

ФОП "БЕССАРАБ МИКОЛА ГЕОРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОМІК ЄГОР ВІКТОРОВИЧ"
#3446603753
Відхилено 505 828,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
Відхилено 574 587,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
Переможець 599 940,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
599 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 09:27
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 09:33
ДУ.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:32
підписаний контракт укладений
12 вересня 2019 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 09-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 599 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 990,00 UAH)