Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання фурнітури різної
Очікувана вартість
4 880,00 UAH
UA-2019-07-11-002847-b 9b394a02f17a4fa9a46b80856b5b272e
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чиканенко Дар'я Сергіївна

+380965671977 mtkultura@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культурно - громадського розвитку Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00183791
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Ленина,70
Контактна особа: Чиканенко Дар'я Сергіївна
+380965671977
mtkultura@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 4 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Фурнітура різна (кубок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Георгіївська, 47, м. Маріуполь, Донецька область, 87515, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
50 шт
Розетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Георгіївська, 47, м. Маріуполь, Донецька область, 87515, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
4 шт
Кружка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Георгіївська, 47, м. Маріуполь, Донецька область, 87515, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
4 шт
Еко-сумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Георгіївська, 47, м. Маріуполь, Донецька область, 87515, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
100 шт
Магніт із зображенням тварин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Георгіївська, 47, м. Маріуполь, Донецька область, 87515, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 18:01
Електронний підпис
11 липня 2019 17:59
фурнітура.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 10:45
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, але бажано знати який аналог Ви можете запропонувати щоб його якісні характеристики співпадали з торговою маркою або моделлю вказаною в технічних вимогах предмета закупівлі.
2) Так, допускаємо. Розглядатися буде остаточна вартість предмету закупівлі незважаючи на те, є Ви платником податків чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович 4 694,00
UAH з ПДВ
4 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:26
Пропозиція (2).PDF
18 липня 2019 10:32
пропоз.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Костюченко Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
Переможець 4 694,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 16:56

Документи

19 липня 2019 16:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
4 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 16:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
01 серпня 2019 14:52