Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Набережно-Лугова, ПВ-8776 у Подільському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 580 912,40 UAH
UA-2019-07-11-002804-b 9663af7b378a4b178adccd65d304de75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:25
Очікувана вартість: 4 580 912,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Набережно-Лугова, ПВ-8776 у Подільському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, вул. Набережно-Лугова, ПВ-8776 у Подільському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 17:36
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-002804-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41264111
Дата подання: 01 серпня 2019 16:10
Повторна кваліфікація
Просимо провести повторну кваліфікацію, компанії ТОВ «ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ», у зв’язку з тим, що усі документи які повинні бути в складі тендерної пропозиції, надані у повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 15:34
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом КП «Київміськсвітло» в складі Вашої пропозиції на закупівлю: Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Набережно-Лугова, ПВ-8776 у Подільському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), не виявлено документів, зазначених в протоколі відхилення. На Вашу вимогу, було перевірено інформацію щодо наявності документів в повному обсязі в складі Вашої пропозиції. За результатами перевірки не виявлено документів, визначених в протоколі відхилення №109/1 від 31.07.2019 року.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» непередбачено процедуру повторної кваліфікації Учасника відкритих торгів. Дана процедура може проводитись виключно за рішенням Антимонопольного комітету України за результатами оскарження процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 16:10
Вимога.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ" 4 351 018,87
UAH з ПДВ
4 351 018,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 4 509 906,65
UAH з ПДВ
4 509 906,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 4 580 910,00
UAH з ПДВ
4 580 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2019 17:04
Електронний підпис
28 липня 2019 17:03
1.21.Витяг2.pdf
28 липня 2019 17:03
89_ДЦ_ССР.rtf
28 липня 2019 17:03
89_ДЦ_ДЦ.rtf
28 липня 2019 17:03
89_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
28 липня 2019 17:03
36.Дозвіл.pdf
28 липня 2019 17:03
7.31.Наказ.pdf
28 липня 2019 17:03
16.29.Лист відгук.PDF
28 липня 2019 17:03
89_ДЦ_ОПР.rtf
28 липня 2019 17:03
89_ДЦ_ИВР.rtf
28 липня 2019 17:03
50.20.статут.pdf
28 липня 2019 17:03
19.Довідка механізмів.PDF
28 липня 2019 17:03
Цінова пропозиція.PDF
28 липня 2019 17:03
33.Протокол зборів.pdf
28 липня 2019 17:03
Проект договору.PDF
28 липня 2019 17:03
34.5.Досвід 2 Договор 9К.PDF
28 липня 2019 17:03
Технічне завдання.PDF
28 липня 2019 17:03
13.17.ПДВ.pdf
28 липня 2019 17:03
25.10.Витяг.pdf
28 липня 2019 17:03
3.14.Лицензия.pdf
28 липня 2019 17:03
28.18.Витяг1.pdf
28 липня 2019 17:03
89_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
28 липня 2019 17:03
38.Опис.PDF
28 липня 2019 17:03
Гарантійний лист.PDF
28 липня 2019 17:03
89.imd
28 липня 2019 17:03
21.Довідка досвід.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 18:31
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:29
Довідка ДФС 5.08.pdf
05 серпня 2019 18:29
Довідка МВС 5.08.pdf
29 липня 2019 00:57
Електронний підпис
29 липня 2019 00:55
6.Статут 2017.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Статут 2016.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Протокол №2.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Наказ №1.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Наказ №2.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Протокол №1.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Опис 2017 355936830678.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Опис 2016 425932254099.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Витяг.pdf
29 липня 2019 00:55
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2019 00:55
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 14:01
Електронний підпис
26 липня 2019 14:00
Пропозиція1.7z
26 липня 2019 14:00
Пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Євро Знак

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"
#41264111
Відхилено 4 351 018,87
UAH з ПДВ
31 липня 2019 17:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 4 509 906,65
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
4 509 906,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2019 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:28
звіт.pdf укладений
16 грудня 2019 15:26
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 15:04
ДУ №1 від 16.12.2019 р. до Дог.№ 120-КР від 12.08.2019 р..docx.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 15:33
Договір №120-КР від 12.08.2019.pdf укладений
13 серпня 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 4473319,38 (Чотири мільйони чотириста сімдесят три тисячі триста дев'ятнадцять грн. 38 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 745553,23 (Сімсот сорок п'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят три грн. 23 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 4473319,38 (Чотири мільйони чотириста сімдесят три тисячі триста дев'ятнадцять грн. 38 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 745553,23 (Сімсот сорок п'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят три грн. 23 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 120-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 473 319,38
UAH (в тому числі ПДВ 745 553,23 UAH)