Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Попудренка, ПВ-5569, ПВ-5168, ПВ-5913, ПВ-5650, ПВ-5529, ПВ-5208, ПВ-5356, ПВ-5297 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
10 296 792,00 UAH
UA-2019-07-11-002791-b 20d7bbcfbc3f4fafb9a3df10f0c917ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:04
Очікувана вартість: 10 296 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Попудренка, ПВ-5569, ПВ-5168, ПВ-5913, ПВ-5650, ПВ-5529, ПВ-5208, ПВ-5356, ПВ-5297 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Попудренка, ПВ-5569, ПВ-5168, ПВ-5913, ПВ-5650, ПВ-5529, ПВ-5208, ПВ-5356, ПВ-5297 у Дніпровському та Деснянському районах м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 9 597 778,80
UAH з ПДВ
8 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ" 9 781 996,90
UAH з ПДВ
8 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 10 050 673,40
UAH з ПДВ
10 050 673,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 10 077 357,52
UAH з ПДВ
10 077 357,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК" 10 080 500,00
UAH з ПДВ
10 080 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 10 295 600,00
UAH з ПДВ
10 295 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 17:49
23.26.Досвід 1 Договор 8К.PDF
01 серпня 2019 17:49
28.18.Витяг1.pdf
01 серпня 2019 17:49
38.Опис.PDF
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ДЦ.rtf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
01 серпня 2019 17:49
Додаток до договору 2_1_.PDF
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
01 серпня 2019 17:49
25.10.Витяг.pdf
01 серпня 2019 17:49
21.Довідка досвід.PDF
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ДФ_2-1-4.rtf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
01 серпня 2019 17:49
Технічне завдання.PDF
01 серпня 2019 17:49
Цінова пропозиція.PDF
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
01 серпня 2019 17:49
1.21.Витяг2.pdf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ССР.rtf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ДФ_2-1-5.rtf
01 серпня 2019 17:49
42.7.Досвід 3 Договор 10К.PDF
01 серпня 2019 17:49
Додаток до договору 1.PDF
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ДФ_2-1-6.rtf
01 серпня 2019 17:49
88.imd
01 серпня 2019 17:49
7.31.Наказ.pdf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
01 серпня 2019 17:49
50.20.статут.pdf
01 серпня 2019 17:49
33.Протокол зборів.pdf
01 серпня 2019 17:49
34.5.Досвід 2 Договор 9К.PDF
01 серпня 2019 17:49
19.Довідка механізмів.PDF
01 серпня 2019 17:49
Гарантійний лист.PDF
01 серпня 2019 17:49
13.17.ПДВ.pdf
01 серпня 2019 17:49
Проект договору.PDF
01 серпня 2019 17:49
Додаток до договору 2_2_.PDF
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ОПР.rtf
01 серпня 2019 17:49
3.14.Лицензия.pdf
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
01 серпня 2019 17:49
16.29.Лист відгук.PDF
01 серпня 2019 17:49
88_ДЦ_ИВР.rtf
01 серпня 2019 17:49
36.Дозвіл.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 16:34
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:34
Довідка ДФС.pdf
08 серпня 2019 16:34
Довідка МВС.pdf
01 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
01 серпня 2019 14:07
Статут.pdf
01 серпня 2019 14:07
Уповноважена особа.pdf
01 серпня 2019 14:07
Ліцензія.pdf
01 серпня 2019 14:07
Повноваження.pdf
01 серпня 2019 14:07
Оперативні санкції.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 15:58
Електронний підпис
30 липня 2019 15:53
Вих _290 Лист.pdf
30 липня 2019 15:53
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 липня 2019 15:53
Опис документів.pdf
30 липня 2019 15:53
Вих _291 Лист згода.pdf
30 липня 2019 15:53
Протокол 24072019.pdf
30 липня 2019 15:53
Протокол 25072019.PDF
30 липня 2019 15:53
Протокол _ 1.pdf
30 липня 2019 15:53
Договір_оренди_БМ.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 19:20
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 липня 2019 19:20
Ліцензія.pdf
26 липня 2019 19:20
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2019 19:20
Технічне завдання.pdf
26 липня 2019 19:20
Довідки учасника.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 16:04
Технічні вимоги.pdf
30 липня 2019 16:04
Досвід_КБ_частина3.pdf
30 липня 2019 16:04
Досвід_КБ_частина2.pdf
30 липня 2019 16:04
Досвід_КБ_частина1.pdf
30 липня 2019 16:04
Договір ЗАЕС.pdf
30 липня 2019 16:04
Відгук ЗАЕС.pdf
30 липня 2019 16:04
Витяг ПДВ.pdf
30 липня 2019 16:04
Статут.pdf
30 липня 2019 16:04
Ліцензія та дозволи.pdf
30 липня 2019 16:04
Кваліфікація.pdf
30 липня 2019 16:04
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"
#23046766
Відхилено 8 998 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:33
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"
#41264111
Відхилено 8 999 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:39
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 10 050 673,40
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
10 050 673,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 15:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:44
ЗВІТ про виконання договору 98-КР1.pdf укладений
22 травня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 17:36
ДУ№5 до дог №98-КР від23.08.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 12:08
ДУ_№4_вiд_23.03.2020_року_Попудренка.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 19:11
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 19:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:08
ДУ №2 від 27.12.2019 р. до Дог. №98-КР від 23.08.2019 р..pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:08
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 13:36
ДУ №1 від 29.08.2019.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 11:31
Договір №98-КР від 23.08.2019.pdf укладений
23 серпня 2019 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з технічною помилкою, Сторони дійшли згоди п.1.1. Розділу 1 «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «1.1. На умовах цього Договору та за результатами проведеної процедури закупівлі Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов цього Договору виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи) за предметом закупівлі: «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Попудренка, ПВ-5569, ПВ-5168, ПВ-5913, ПВ-5650, ПВ-5529, ПВ-5208, ПВ-5356, ПВ-5297 у Дніпровському та Деснянському районах м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)».
Номер договору про закупівлю: 98-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 9886428,68 (Дев'ять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять вісім грн. 68 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1647738,11 (Один мільйон шістсот сорок сім тисяч сімсот тридцять вісім грн. 11 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 9886428,68 (Дев'ять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять вісім грн. 68 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1647738,11 (Один мільйон шістсот сорок сім тисяч сімсот тридцять вісім грн. 11 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 98-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 98-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Розділ 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» реквізити Підрядника, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" ум. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 9886428,68 (Дев’ять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять вісім грн. 68 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1647738,11 (Один мільйон шістсот сорок сім тисяч сімсот тридцять вісім грн. 11 коп.)., з яких: - 4185047,22 (Чотири мільйони сто вісімдесят п’ять тисяч сорок сім грн. 22 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 697507,87 (Шістсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот сім грн. 87 коп.) фінансувалось з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 5701381,46 (П’ять мільйонів сімсот одна тисяча триста вісімдесят одна грн. 46 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 950230,24 (Дев’ятсот п’ятдесят тисяч двісті тридцять грн. 24 коп.) гривень , фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №441 Про капітальний ремонт об’єктів , що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 3. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 98-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Попудренка, ПВ-5569, ПВ-5168, ПВ-5913, ПВ-5650, ПВ-5529, ПВ-5208, ПВ-5356, ПВ-5297 у Дніпровському та Деснянському рай відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 9886428,68 (Дев’ять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять вісім грн. 68 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1647738,11 (Один мільйон шістсот сорок сім тисяч сімсот тридцять вісім грн. 11 коп.) гривень, з яких; 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі 4185047,22 (Чотири мільйони сто вісімдесят п’ять тисяч сорок сім грн. 22 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 697507,87 (Шістсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот сім грн. 87 коп.), профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 5701381,46 (П’ять мільйонів сімсот одна тисяча триста вісімдесят одна грн. 46 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 950230,24 (Дев’ятсот п’ятдесят тисяч двісті тридцять грн. 24 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 5701381,46 (П’ять мільйонів сімсот одна тисяча триста вісімдесят одна грн. 46 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 950230,24 (Дев’ятсот п’ятдесят тисяч двісті тридцять грн. 24 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/98-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і 9886428,68 (Дев’ять мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять вісім грн. 68 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1647738,11 (Один мільйон шістсот сорок сім тисяч сімсот тридцять вісім грн. 11 коп.) гривень., з яких: - 4185047,22 (Чотири мільйони сто вісімдесят п’ять тисяч сорок сім грн. 22 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 697507,87 (Шістсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот сім грн. 87 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 5701381,46 (П’ять мільйонів сімсот одна тисяча триста вісімдесят одна грн. 46 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 950230,24 (Дев’ятсот п’ятдесят тисяч двісті тридцять грн. 24 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 3. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника, в новій редакції а саме: ПІДРЯДНИК: ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р UA 388201720355379107000705716 в Держказначейська служба України, м.Київ р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" у м. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 98-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 886 428,68
UAH (в тому числі ПДВ 1 647 738,11 UAH)