Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Комп’ютерне обладнання (ноутбук)
DK code 021-2015: 30210000-4 Data processing machines (hardware) (Computer Hardware (Laptop)
DK code 021-2015: 30210000-4 Data processing machines (hardware) (Computer Hardware (Laptop)
Очікувана вартість
11 888 000,00 UAH
UA-2019-07-11-002746-b ● d9a0ffb17d38470f9d505d7feb6f1c5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 37542443 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Морська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Людмила Васильєва +380959473222 liceyhor@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Антонішак +380552264288 cgo65@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Grupa tsentralizovanogo gospodarskogo obslugovuvannya navchalnih zakladiv ta ustanov osviti Hersonskoi oblasti |
National ID: | 37542443 |
Contact point: |
Lyudmila Vasilievа +380959473222 liceyhor@gmail.com |
Additional contacts: |
Сергій Антонішак +380552264288 cgo65@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 11 888 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 11 липня 2019 17:19 |
Enquiries until: | 10 вересня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 вересня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 11 888 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 59 440 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Кошти державного та місцевих бюджетів на умовах співфінансування
The funds of the state and local budgets on the terms of co-financing
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
743 штука
код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Комп’ютерне обладнання (ноутбук)(Кошти державного та місцевих бюджетів на умовах співфінансування)
(Комп’ютерне обладнання (ноутбук)(Кошти державного та місцевих бюджетів на умовах співфінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Острівське шосе, 1
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
DK code 021-2015: 30210000-4 Data processing machines (hardware)
(Computer Hardware (Laptop)(The funds of the state and local budgets on the terms of co-financing)
(Computer Hardware (Laptop)(The funds of the state and local budgets on the terms of co-financing)
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 20 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відстрочка платежів до 30 календарних днів (при наявності бюджетного фінансування) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 16:07 |
Додаток №_4_зміни.docx | |
12 вересня 2019 16:07 |
Перелiк_змiн.doc | |
12 вересня 2019 16:07 |
Тендерна документація_зміни.docx | |
02 серпня 2019 19:41 |
Перелiк_змiн.doc | |
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_5.docx | |
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_1.docx | |
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_6.docx | |
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_2.docx | |
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_3.docx | |
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_7.docx |
12 вересня 2019 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 вересня 2019 16:07 |
Додаток №_4_зміни.docx
|
||||||
12 вересня 2019 16:07 |
Перелiк_змiн.doc
|
||||||
12 вересня 2019 16:07 |
Тендерна документація_зміни.docx
|
||||||
02 серпня 2019 19:41 |
Перелiк_змiн.doc
|
||||||
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_5.docx
|
||||||
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_1.docx
|
||||||
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_6.docx
|
||||||
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_2.docx
|
||||||
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_3.docx
|
||||||
11 липня 2019 17:19 |
Додаток №_7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 25 липня 2019 11:17
Дата відповіді: 29 липня 2019 09:01
Шановний Замовнику.
В додатку 4 ТД, в технічних специфікаціях предмета закупівлі, вказана вимога що до наявності двох портів USB 3.0 в ноутбуці.
Також є вимога що до маніпулятора типу "миша" в якому вказаний інтерфейс - USB.
Будь-який маніпулятор типу "миша" бездоганно працює, з підключенням до порту USB 2.0.
Оскільки маніпулятор типу "миша" вимагається в комплекті, від буде завжди займати один роз'єм USB 3.0, хоч і відмінно працює з підключенням до порту USB 2.0, а саме: "не гірше". Тому вимога що до двох портів USB 3.0 є надлишковою оскільки один USB порт буде зайнятий мишею. Отже, чи буде розглядатися пропозиція ноутбуку з трьома інтерфейсами USB а саме: 1 - USB 3.0, 2- USB 2.0. І чи не стане це причиною до дискваліфікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб
держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник
вважає за необхідне до неї включити.
У розділі п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що
Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних
характеристик предмета закупівлі, відповідно до власних потреб,
специфіки предмету закупівлі та його використання.
Учасники процедури закупівлі, відповідно до Інструкції з підготовки
тендерної пропозиції, повинні надати у складі тендерних пропозицій
інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної
пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до
предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної
документації. Відповідно технічні характеристики запропонованого
обладнання мають бути не гірше ніж встановлені Замовником у технічному
завданні Додатку 4.
У разі подання пропозиції з характеристиками меншими ніж вказано в
вимогах тендерної документації, така пропозиція буде вважатися такою
що не відповідає вимогам тендерної документації та може бути відхилена
згідно п.3 розділу Оцінка тендерної пропозиції.
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб
держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник
вважає за необхідне до неї включити.
У розділі п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що
Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних
характеристик предмета закупівлі, відповідно до власних потреб,
специфіки предмету закупівлі та його використання.
Учасники процедури закупівлі, відповідно до Інструкції з підготовки
тендерної пропозиції, повинні надати у складі тендерних пропозицій
інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної
пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до
предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної
документації. Відповідно технічні характеристики запропонованого
обладнання мають бути не гірше ніж встановлені Замовником у технічному
завданні Додатку 4.
У разі подання пропозиції з характеристиками меншими ніж вказано в
вимогах тендерної документації, така пропозиція буде вважатися такою
що не відповідає вимогам тендерної документації та може бути відхилена
згідно п.3 розділу Оцінка тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 31 липня 2019 11:16
Усунення дискримінаційних вимог
1) Пунктом 10 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на комп’ютерне обладнання (ноутбук), виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено.
Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам».
Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти.
Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено.
Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам».
Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти.
Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 19:05
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наказ №704 МОН України встановлює базовий перелік і мінімальні вимоги до засобів навчання та навчального обладнання, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги профільних органів, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Враховуючи те, що обладнання та встановлене на ньому програмне забезпечення, у тому числі спеціальне (суто галузеве), буде використовуватися в закладах освіти, тендерний комітет вважає за необхідне отримання офіційного підтвердження стосовно можливості застосування запропонованого учасниками обладнання в освітньому процесі. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від № 536 від 25.06.2007р. «Про затвердження заходів щодо координації і проведення процедури розгляду засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення, навчальних комп'ютерних комплексів для закладів освіти», що розроблений на виконання Указу Президента України від 04.07.2005р. № 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» виконання функцій головної організації Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання і обладнання для закладів освіти (у межах компетенції) покладено на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (відділення інноваційних технологій освіти), (на сьогодні – Інститут модернізації змісту освіти), якому доручено своєчасно здійснювати процедуру видачі Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у встановленому міністерством порядку. «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008р. №537, в якому також зазначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам».
Вважаємо за необхідне зазначити, що питання організації трудової діяльності учасників процедури закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження процедур закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів, згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наказ №704 МОН України встановлює базовий перелік і мінімальні вимоги до засобів навчання та навчального обладнання, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги профільних органів, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Враховуючи те, що обладнання та встановлене на ньому програмне забезпечення, у тому числі спеціальне (суто галузеве), буде використовуватися в закладах освіти, тендерний комітет вважає за необхідне отримання офіційного підтвердження стосовно можливості застосування запропонованого учасниками обладнання в освітньому процесі. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від № 536 від 25.06.2007р. «Про затвердження заходів щодо координації і проведення процедури розгляду засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення, навчальних комп'ютерних комплексів для закладів освіти», що розроблений на виконання Указу Президента України від 04.07.2005р. № 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» виконання функцій головної організації Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання і обладнання для закладів освіти (у межах компетенції) покладено на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (відділення інноваційних технологій освіти), (на сьогодні – Інститут модернізації змісту освіти), якому доручено своєчасно здійснювати процедуру видачі Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у встановленому міністерством порядку. «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008р. №537, в якому також зазначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам».
Вважаємо за необхідне зазначити, що питання організації трудової діяльності учасників процедури закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження процедур закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів, згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 31 липня 2019 11:17
Усунення дискримінайційних вимог
2) Пунктом 12 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції комп’ютерного обладнання (ноутбуку), виробник якого повинен входити в трійку лідерів світового ринку з продажі ноутбуків (за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік. Підтвердження надається сканкопією із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner.
На ринку існує щонайменше 10 (десять) виробників ноутбуків, які спроможні забезпечити виконання вимог Замовника (надати товар з технічними характеристиками, які відповідають встановленим), але які не ввійшли в трійку лідерів з продажу. Крім того, компетенція в освітньому сегменті, рівень сервісу і цін, ніяким чином не пов’язані з даним рейтингом. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі») та вбачається ціль недопущення всіх учасників освітнього ринку (як міжнародних так і місцевих).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
На ринку існує щонайменше 10 (десять) виробників ноутбуків, які спроможні забезпечити виконання вимог Замовника (надати товар з технічними характеристиками, які відповідають встановленим), але які не ввійшли в трійку лідерів з продажу. Крім того, компетенція в освітньому сегменті, рівень сервісу і цін, ніяким чином не пов’язані з даним рейтингом. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі») та вбачається ціль недопущення всіх учасників освітнього ринку (як міжнародних так і місцевих).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 19:06
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначаємо, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, зазначена вимога, відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі та обумовлено потребою Замовника придбати якісний товар та отримати його гарантійне обслуговування, що може бути підтверджено інформацією про рейтинг Виробника обладнання з офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner та відповідними листами від виробника у довільній формі про партнерські взаємовідносини з учасником.
Зазначені вимоги пропорційно пов'язані з потребою Замовника у забезпеченні ефективного використання коштів державного бюджету та необхідністю мати гарантії щодо постачання якісного обладнання, визначеного у тендерній документації. Тобто, спираючись на показник частки світового ринку Виробників відповідного обладнання за статистикою Gartner чи IDC, як визнаних лідерів в області досліджень і аналізу міжнародного ринку інформаційних технологій, можна зробити висновок про рівень якості предмета закупівлі.
На офіційних сайтах IDC та Gartner у вільному доступі викладена повна інформація.
Таким чином, зазначені якісні вимоги до предмету закупівлі є обґрунтованими та не обмежують коло учасників, оскільки учасники мають змогу запропонувати Замовнику обладнання не менше ніж 3 провідних компаній-виробників обладнання.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначаємо, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, зазначена вимога, відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі та обумовлено потребою Замовника придбати якісний товар та отримати його гарантійне обслуговування, що може бути підтверджено інформацією про рейтинг Виробника обладнання з офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner та відповідними листами від виробника у довільній формі про партнерські взаємовідносини з учасником.
Зазначені вимоги пропорційно пов'язані з потребою Замовника у забезпеченні ефективного використання коштів державного бюджету та необхідністю мати гарантії щодо постачання якісного обладнання, визначеного у тендерній документації. Тобто, спираючись на показник частки світового ринку Виробників відповідного обладнання за статистикою Gartner чи IDC, як визнаних лідерів в області досліджень і аналізу міжнародного ринку інформаційних технологій, можна зробити висновок про рівень якості предмета закупівлі.
На офіційних сайтах IDC та Gartner у вільному доступі викладена повна інформація.
Таким чином, зазначені якісні вимоги до предмету закупівлі є обґрунтованими та не обмежують коло учасників, оскільки учасники мають змогу запропонувати Замовнику обладнання не менше ніж 3 провідних компаній-виробників обладнання.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 31 липня 2019 11:19
Усунення дискримінайційних вимог
3) Пунктами 5, 6 та 7 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів:
Копія діючих декларації про відповідність запропонованих товарів вимогам відповідних технічних регламентів на комп’ютерне обладнання (ноутбук). Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1067), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1077) з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчену підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Протокол (-и) випробувань та декларації можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбуку), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника комп’ютерного обладнання (ноутбук), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 8 даного перелiку), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають. Копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат та звіт/рішення можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань (п. 5 даного перелiку) повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбуку), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника ноутбуку засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 8 даного перелiку), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають.
Копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат та звіт/рішення можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань (п. 5 даного перелiку) повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбук), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Виходячи з вищезазначеного, вбачається, що замовник навмисно створює сприятливі умови для перемоги вже заздалегідь визначеної особи, якою і будуть надані такі документи, оскільки, жоден учасник не надасть вищезазначені документи засвідчені підписом уповноваженої особи ВИРОБНИКА відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, оскільки виробники ноутбуків знаходяться не в Україні і засвідчити такі документи у учасників можливості немає. Більше того, Замовник передбачає можливість надання таких документів на КОМПЛЕКС, а не окремо на ноутбук, що і підтверджує вищезазначені дії Замовника, оскільки, комплекси розроблені українським виробником, який отримав такі документи і зможе їх затвердити.
Незрозумілими та такими, що звужують конкуренцію є також вимоги щодо надання Протоколів випробувань та сертифікатів, звітів/рішень наглядового аудиту, оскільки декларація про відповідність та сертифікати ISO мають всі необхідні реквізити, що підтверджують їх дійсність.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Копія діючих декларації про відповідність запропонованих товарів вимогам відповідних технічних регламентів на комп’ютерне обладнання (ноутбук). Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1067), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1077) з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчену підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Протокол (-и) випробувань та декларації можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбуку), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника комп’ютерного обладнання (ноутбук), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 8 даного перелiку), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають. Копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат та звіт/рішення можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань (п. 5 даного перелiку) повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбуку), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника ноутбуку засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 8 даного перелiку), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають.
Копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат та звіт/рішення можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань (п. 5 даного перелiку) повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбук), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Виходячи з вищезазначеного, вбачається, що замовник навмисно створює сприятливі умови для перемоги вже заздалегідь визначеної особи, якою і будуть надані такі документи, оскільки, жоден учасник не надасть вищезазначені документи засвідчені підписом уповноваженої особи ВИРОБНИКА відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, оскільки виробники ноутбуків знаходяться не в Україні і засвідчити такі документи у учасників можливості немає. Більше того, Замовник передбачає можливість надання таких документів на КОМПЛЕКС, а не окремо на ноутбук, що і підтверджує вищезазначені дії Замовника, оскільки, комплекси розроблені українським виробником, який отримав такі документи і зможе їх затвердити.
Незрозумілими та такими, що звужують конкуренцію є також вимоги щодо надання Протоколів випробувань та сертифікатів, звітів/рішень наглядового аудиту, оскільки декларація про відповідність та сертифікати ISO мають всі необхідні реквізити, що підтверджують їх дійсність.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 19:27
Група ЦГО розглянула дану вимогу та інформує про наступне.
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених статею 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових документів що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, Учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 (далі – Наказ) передбачено наявність у засобів навчання та навчального обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, яка складається на підставі протоколів випробувань, та які підтверджують її чинність, тощо. Зокрема згідно Наказу оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель ТА ЗНИЖЕННЮ РИЗИКІВ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT). Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти. Одночасно, питання організації трудової діяльності учасників закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі засобів навчання замовником, визначені у тендерній документації замовника сертифікати СУЯ, СЕМ, Свідоцтво МОНУ, декларації, мають що найменше 5 суб’єктів господарювання в Україні.
У разі не надання документів у складі пропозиції, що зазначені в вимогах тендерної документації та які підтверджують якість та безпеку обладнання, така пропозиція буде вважатися такою що не відповідає вимогам тендерної документації та може бути відхилена згідно п.3 розділу Оцінка тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених статею 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових документів що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, Учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 (далі – Наказ) передбачено наявність у засобів навчання та навчального обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, яка складається на підставі протоколів випробувань, та які підтверджують її чинність, тощо. Зокрема згідно Наказу оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель ТА ЗНИЖЕННЮ РИЗИКІВ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT). Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти. Одночасно, питання організації трудової діяльності учасників закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі засобів навчання замовником, визначені у тендерній документації замовника сертифікати СУЯ, СЕМ, Свідоцтво МОНУ, декларації, мають що найменше 5 суб’єктів господарювання в Україні.
У разі не надання документів у складі пропозиції, що зазначені в вимогах тендерної документації та які підтверджують якість та безпеку обладнання, така пропозиція буде вважатися такою що не відповідає вимогам тендерної документації та може бути відхилена згідно п.3 розділу Оцінка тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 31 липня 2019 17:57
Усунення дискримінайційних вимог
Пунктом 12 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції комп’ютерного обладнання (ноутбуку), виробник якого повинен входити в трійку лідерів світового ринку з продажі ноутбуків (за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік. Підтвердження надається сканкопією із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на сайтах відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner відсутній окремих рейтинг ноутбуків, а лише вказаний рейтинг традиційних комп’ютерів, до яких, в тому числі, входять і ноутбуки (Traditional PCs include Desktops, Notebooks, and Workstations). Учасник не може виконати вимогу щодо надання підтвердження у вигляді сканкопії із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner щодо трійки лідерів світового ринку з продажів ноутбуків (за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік, тому що такого рейтингу не існує. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме видалити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що на сайтах відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner відсутній окремих рейтинг ноутбуків, а лише вказаний рейтинг традиційних комп’ютерів, до яких, в тому числі, входять і ноутбуки (Traditional PCs include Desktops, Notebooks, and Workstations). Учасник не може виконати вимогу щодо надання підтвердження у вигляді сканкопії із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner щодо трійки лідерів світового ринку з продажів ноутбуків (за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік, тому що такого рейтингу не існує. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме видалити цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2019 19:45
В тендерну документацію внесені зміни, а саме пункт 12 Додатку 4 до Тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання (ноутбук)» викладений в новій редакції; «Виробник комп’ютерного обладнання (ноутбук) повинен входити в трійку лідерів світового ринку з продажу персональних комп’ютерів (включно: настільні ПК, ноутбуки та робочі станції за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік. Підтвердження надається сканкопією із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner»
Вимога задовільнена частково.
Вимога задовільнена частково.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-11-002746-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 серпня 2019 19:31
Дата подання: 05 серпня 2019 19:31
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Детальніше у вкладенні
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2019 14:40
рішення від 07.08.2019 № 10787 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 14:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.08.2019 № 11756 .pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 21:25
рішення від 23.08.2019 № 11756 .pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 03:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 11756-р/пк-пз вiд 23.08.2019 року щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупiвлi «Код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання (ноутбук)» ідентифікаційний номер в електронній системі UA-2019-07-11-002746-b, групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) внесені відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2019 16:15
Номер скарги: UA-2019-07-11-002746-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 01 жовтня 2019 20:42
Дата подання: 01 жовтня 2019 20:42
СКАРГА щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника на етапі прекваліфікації
Більш детально у вкладенні
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2019 20:59
Рішення від 04.10.2019 №14232+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 20:59
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-07-11-002746-b.a6 .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 22:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2019 №15161.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 16:31
Рішення від 22.10.2019 №15161.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 23:15
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 вересня 2019
Найменування: | Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 37542443 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Морська, буд. 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МАЙСОФТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ БМС ТЕХНО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АСАП ДЕМО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО |
11 827 965,60
UAH з ПДВ
|
11 649 645,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" |
11 858 190,84
UAH з ПДВ
|
11 739 310,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО #22945907 |
Переможець |
11 649 645,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2019 14:30
|
доп угода.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 13:59
|
149.pdf | укладений |
11 листопада 2019 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |