Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання (ноутбук)
DK code 021-2015: 30210000-4 Data processing machines (hardware) (Computer Hardware (Laptop)
Очікувана вартість
11 888 000,00 UAH
UA-2019-07-11-002746-b d9a0ffb17d38470f9d505d7feb6f1c5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Васильєва

+380959473222 liceyhor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 37542443
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Морська, буд. 13
Контактна особа: Людмила Васильєва
+380959473222
liceyhor@gmail.com
Додаткові контактні особи: Сергій Антонішак
+380552264288
cgo65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Grupa tsentralizovanogo gospodarskogo obslugovuvannya navchalnih zakladiv ta ustanov osviti Hersonskoi oblasti
National ID: 37542443
Contact point: Lyudmila Vasilievа
+380959473222
liceyhor@gmail.com
Additional contacts: Сергій Антонішак
+380552264288
cgo65@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 липня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:21
Очікувана вартість: 11 888 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 липня 2019 17:19
Enquiries until: 10 вересня 2019 00:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 11 888 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 440 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Кошти державного та місцевих бюджетів на умовах співфінансування
The funds of the state and local budgets on the terms of co-financing
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
743 штука
код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Комп’ютерне обладнання (ноутбук)(Кошти державного та місцевих бюджетів на умовах співфінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Острівське шосе, 1
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

DK code 021-2015: 30210000-4 Data processing machines (hardware)
(Computer Hardware (Laptop)(The funds of the state and local budgets on the terms of co-financing)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відстрочка платежів до 30 календарних днів (при наявності бюджетного фінансування) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:07
Додаток №_4_зміни.docx
12 вересня 2019 16:07
Перелiк_змiн.doc
12 вересня 2019 16:07
Тендерна документація_зміни.docx
02 серпня 2019 19:41
Перелiк_змiн.doc
11 липня 2019 17:19
Додаток №_5.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_1.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_6.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_2.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_3.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_7.docx
12 вересня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:07
Додаток №_4_зміни.docx
02 серпня 2019 19:41
Додаток №_4_нов.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_4.docx
12 вересня 2019 16:07
Перелiк_змiн.doc
12 вересня 2019 16:07
Тендерна документація_зміни.docx
11 липня 2019 17:19
Тендерна документація.docx
02 серпня 2019 19:41
Перелiк_змiн.doc
11 липня 2019 17:19
Додаток №_5.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_1.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_6.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_2.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_3.docx
11 липня 2019 17:19
Додаток №_7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 25 липня 2019 11:17
Дата відповіді: 29 липня 2019 09:01
Шановний Замовнику. В додатку 4 ТД, в технічних специфікаціях предмета закупівлі, вказана вимога що до наявності двох портів USB 3.0 в ноутбуці. Також є вимога що до маніпулятора типу "миша" в якому вказаний інтерфейс - USB. Будь-який маніпулятор типу "миша" бездоганно працює, з підключенням до порту USB 2.0. Оскільки маніпулятор типу "миша" вимагається в комплекті, від буде завжди займати один роз'єм USB 3.0, хоч і відмінно працює з підключенням до порту USB 2.0, а саме: "не гірше". Тому вимога що до двох портів USB 3.0 є надлишковою оскільки один USB порт буде зайнятий мишею. Отже, чи буде розглядатися пропозиція ноутбуку з трьома інтерфейсами USB а саме: 1 - USB 3.0, 2- USB 2.0. І чи не стане це причиною до дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб
держави та територіальної громади.

Відповідно до частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник
вважає за необхідне до неї включити.

У розділі п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що
Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних
характеристик предмета закупівлі, відповідно до власних потреб,
специфіки предмету закупівлі та його використання.

Учасники процедури закупівлі, відповідно до Інструкції з підготовки
тендерної пропозиції, повинні надати у складі тендерних пропозицій
інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної
пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до
предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної
документації. Відповідно технічні характеристики запропонованого
обладнання мають бути не гірше ніж встановлені Замовником у технічному
завданні Додатку 4.

У разі подання пропозиції з характеристиками меншими ніж вказано в
вимогах тендерної документації, така пропозиція буде вважатися такою
що не відповідає вимогам тендерної документації та може бути відхилена
згідно п.3 розділу Оцінка тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 31 липня 2019 11:16
Усунення дискримінаційних вимог
1) Пунктом 10 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на комп’ютерне обладнання (ноутбук), виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено.
Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам».
Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти.
Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 19:05
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наказ №704 МОН України встановлює базовий перелік і мінімальні вимоги до засобів навчання та навчального обладнання, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги профільних органів, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Враховуючи те, що обладнання та встановлене на ньому програмне забезпечення, у тому числі спеціальне (суто галузеве), буде використовуватися в закладах освіти, тендерний комітет вважає за необхідне отримання офіційного підтвердження стосовно можливості застосування запропонованого учасниками обладнання в освітньому процесі. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від № 536 від 25.06.2007р. «Про затвердження заходів щодо координації і проведення процедури розгляду засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення, навчальних комп'ютерних комплексів для закладів освіти», що розроблений на виконання Указу Президента України від 04.07.2005р. № 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» виконання функцій головної організації Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання і обладнання для закладів освіти (у межах компетенції) покладено на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (відділення інноваційних технологій освіти), (на сьогодні – Інститут модернізації змісту освіти), якому доручено своєчасно здійснювати процедуру видачі Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у встановленому міністерством порядку. «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008р. №537, в якому також зазначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам».
Вважаємо за необхідне зазначити, що питання організації трудової діяльності учасників процедури закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження процедур закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів, згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 31 липня 2019 11:17
Усунення дискримінайційних вимог
2) Пунктом 12 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції комп’ютерного обладнання (ноутбуку), виробник якого повинен входити в трійку лідерів світового ринку з продажі ноутбуків (за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік. Підтвердження надається сканкопією із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner.
На ринку існує щонайменше 10 (десять) виробників ноутбуків, які спроможні забезпечити виконання вимог Замовника (надати товар з технічними характеристиками, які відповідають встановленим), але які не ввійшли в трійку лідерів з продажу. Крім того, компетенція в освітньому сегменті, рівень сервісу і цін, ніяким чином не пов’язані з даним рейтингом. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі») та вбачається ціль недопущення всіх учасників освітнього ринку (як міжнародних так і місцевих).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 19:06
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначаємо, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, зазначена вимога, відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі та обумовлено потребою Замовника придбати якісний товар та отримати його гарантійне обслуговування, що може бути підтверджено інформацією про рейтинг Виробника обладнання з офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner та відповідними листами від виробника у довільній формі про партнерські взаємовідносини з учасником.
Зазначені вимоги пропорційно пов'язані з потребою Замовника у забезпеченні ефективного використання коштів державного бюджету та необхідністю мати гарантії щодо постачання якісного обладнання, визначеного у тендерній документації. Тобто, спираючись на показник частки світового ринку Виробників відповідного обладнання за статистикою Gartner чи IDC, як визнаних лідерів в області досліджень і аналізу міжнародного ринку інформаційних технологій, можна зробити висновок про рівень якості предмета закупівлі.
На офіційних сайтах IDC та Gartner у вільному доступі викладена повна інформація.
Таким чином, зазначені якісні вимоги до предмету закупівлі є обґрунтованими та не обмежують коло учасників, оскільки учасники мають змогу запропонувати Замовнику обладнання не менше ніж 3 провідних компаній-виробників обладнання.
Враховуючи викладене, дана вимога відхилена
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 31 липня 2019 11:19
Усунення дискримінайційних вимог
3) Пунктами 5, 6 та 7 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів:
Копія діючих декларації про відповідність запропонованих товарів вимогам відповідних технічних регламентів на комп’ютерне обладнання (ноутбук). Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1067), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1077) з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчену підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Протокол (-и) випробувань та декларації можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбуку), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника комп’ютерного обладнання (ноутбук), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 8 даного перелiку), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають. Копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат та звіт/рішення можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань (п. 5 даного перелiку) повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбуку), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника ноутбуку засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 8 даного перелiку), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають.
Копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат та звіт/рішення можуть бути надані на комплекс, якщо складовою частиною комплексу є комп’ютерне обладнання (ноутбук), при цьому в протоколі випробувань (п. 5 даного перелiку) повинно бути зазначена чітко виробник та модель та/або серія відповідної моделі комп’ютерного обладнання (ноутбук), засвідчену підписом уповноваженої особи виробника відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. В цьому випадку надати пояснювальну записку (лист роз’яснення тощо).
Виходячи з вищезазначеного, вбачається, що замовник навмисно створює сприятливі умови для перемоги вже заздалегідь визначеної особи, якою і будуть надані такі документи, оскільки, жоден учасник не надасть вищезазначені документи засвідчені підписом уповноваженої особи ВИРОБНИКА відповідного комплексу, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення, оскільки виробники ноутбуків знаходяться не в Україні і засвідчити такі документи у учасників можливості немає. Більше того, Замовник передбачає можливість надання таких документів на КОМПЛЕКС, а не окремо на ноутбук, що і підтверджує вищезазначені дії Замовника, оскільки, комплекси розроблені українським виробником, який отримав такі документи і зможе їх затвердити.
Незрозумілими та такими, що звужують конкуренцію є також вимоги щодо надання Протоколів випробувань та сертифікатів, звітів/рішень наглядового аудиту, оскільки декларація про відповідність та сертифікати ISO мають всі необхідні реквізити, що підтверджують їх дійсність.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 19:27
Група ЦГО розглянула дану вимогу та інформує про наступне.
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених статею 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових документів що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, Учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 (далі – Наказ) передбачено наявність у засобів навчання та навчального обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, яка складається на підставі протоколів випробувань, та які підтверджують її чинність, тощо. Зокрема згідно Наказу оснащення закладів загальної середньої освіти повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; КОМПЛЕКТНОСТІ І МОДУЛЬНОСТІ, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчально-методичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; ВІДПОВІДНОСТІ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИМ ВИМОГАМ, ПОЖЕЖНІЙ ТА ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ, ВИМОГАМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ І ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ; УНІВЕРСАЛЬНОСТІ – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; УЗГОДЖЕНОСТІ СПІЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ (ЗМІСТОВНОГО, ФУНКЦІОНАЛЬНОГО, ТЕХНОЛОГІЧНОГО, ПРОГРАМНОГО ТОЩО). З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель ТА ЗНИЖЕННЮ РИЗИКІВ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ на кінцевих споживачів предмету закупівлі, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT). Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ. Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. Вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на систему управління якістю та систему екологічного менеджменту своєю метою мають забезпечити впевненість (підтвердження) у тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів, невідповідна продукція своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її появи, впроваджено та здійснюються заходи з охорони довкілля. Факт наявності чинних сертифікатів системи управління якістю, системи екологічного менеджменту, у розумінні Замовника, підтверджує, що виробник працює і дотримується вимог до якості продукції та охорони навколишнього середовища і така продукція буде належним образом забезпечувати вимоги до якості освіти. Одночасно, питання організації трудової діяльності учасників закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі засобів навчання замовником, визначені у тендерній документації замовника сертифікати СУЯ, СЕМ, Свідоцтво МОНУ, декларації, мають що найменше 5 суб’єктів господарювання в Україні.
У разі не надання документів у складі пропозиції, що зазначені в вимогах тендерної документації та які підтверджують якість та безпеку обладнання, така пропозиція буде вважатися такою що не відповідає вимогам тендерної документації та може бути відхилена згідно п.3 розділу Оцінка тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002746-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 31 липня 2019 17:57
Усунення дискримінайційних вимог
Пунктом 12 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції комп’ютерного обладнання (ноутбуку), виробник якого повинен входити в трійку лідерів світового ринку з продажі ноутбуків (за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік. Підтвердження надається сканкопією із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на сайтах відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner відсутній окремих рейтинг ноутбуків, а лише вказаний рейтинг традиційних комп’ютерів, до яких, в тому числі, входять і ноутбуки (Traditional PCs include Desktops, Notebooks, and Workstations). Учасник не може виконати вимогу щодо надання підтвердження у вигляді сканкопії із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner щодо трійки лідерів світового ринку з продажів ноутбуків (за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік, тому що такого рейтингу не існує. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме видалити цю вимогу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2019 19:45
В тендерну документацію внесені зміни, а саме пункт 12 Додатку 4 до Тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання (ноутбук)» викладений в новій редакції; «Виробник комп’ютерного обладнання (ноутбук) повинен входити в трійку лідерів світового ринку з продажу персональних комп’ютерів (включно: настільні ПК, ноутбуки та робочі станції за кількістю проданих одиниць) за 2018 рік. Підтвердження надається сканкопією із офіційного сайту відомих рейтингових агентств IDC та/або Gartner»
Вимога задовільнена частково.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-11-002746-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 серпня 2019 19:31
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Детальніше у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2019 14:40
рішення від 07.08.2019 № 10787 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 14:40
рішення від 23.08.2019 № 11756 .pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 03:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 11756-р/пк-пз вiд 23.08.2019 року щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупiвлi «Код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання (ноутбук)» ідентифікаційний номер в електронній системі UA-2019-07-11-002746-b, групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) внесені відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2019 16:15
Номер скарги: UA-2019-07-11-002746-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 01 жовтня 2019 20:42
СКАРГА щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника на етапі прекваліфікації
Більш детально у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2019 20:59
Рішення від 04.10.2019 №14232+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 20:59
Рішення від 22.10.2019 №15161.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2019 23:15

Документи подані скаржником

05 серпня 2019 19:31
скарга.pdf
05 серпня 2019 19:31
676.pdf

Документи подані замовником

14 серпня 2019 20:23
Dell Vostro 3581.pdf
14 серпня 2019 20:24
HP 250 G7.pdf
12 вересня 2019 16:15
Лист АМКУ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 вересня 2019
UA-2019-07-11-002746-bd9a0ffb17d38470f9d505d7feb6f1c5f
Найменування: Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 37542443
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., м. Херсон, вул. Морська, буд. 13
Учасник Документи Рішення
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МАЙСОФТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 вересня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 серпня 2019 20:40
iso.pdf
09 серпня 2019 20:40
Протокол 76.pdf
09 серпня 2019 20:40
Прот.83-17.12.18 (Дирекція).pdf
09 серпня 2019 20:40
Проект договору.pdf
09 серпня 2019 20:40
Наказ Кобець.pdf
09 серпня 2019 20:40
Наказ Гордусенко.pdf
09 серпня 2019 20:40
Лист-копія.pdf
09 серпня 2019 20:40
Довіреність № 4799_1.pdf
09 серпня 2019 20:39
Витяг станом на 19.07.2019.pdf
09 серпня 2019 20:39
Виписка 21.12.2018.pdf
09 серпня 2019 20:39
Авторизація.pdf

Документи

20 вересня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2019 14:47
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:46
Авторизація.pdf
10 серпня 2019 18:14
Електронний підпис
10 серпня 2019 18:12
уповноважена особа.pdf
10 серпня 2019 18:12
санкції.pdf
10 серпня 2019 18:12
Повноваження Асер.pdf
10 серпня 2019 18:12
паспорт та код.pdf
10 серпня 2019 18:12
наказ та рішення.pdf
10 серпня 2019 18:12
МОН ноутбук Асер.pdf
10 серпня 2019 18:12
МОН EduGames.pdf
10 серпня 2019 18:12
лист-ро'зяснення.pdf
10 серпня 2019 18:12
копія Статуту.pdf
10 серпня 2019 18:12
Запит.pdf
10 серпня 2019 18:12
Документи якості.pdf
10 серпня 2019 18:12
довкілля.pdf
10 серпня 2019 18:12
Декларації.pdf
10 серпня 2019 18:12
гарантійний трмін.pdf
10 серпня 2019 18:12
г.л.товар є новим.pdf
10 серпня 2019 18:12
г.л.наданна документів.pdf
10 серпня 2019 18:12
Виписка з ЄДР.pdf
10 серпня 2019 18:12
анкета учасника.pdf
10 серпня 2019 18:12
Авторизація ПО EduGames.pdf
10 серпня 2019 18:12
vidpovid zapyt.pdf
10 серпня 2019 18:12
svid.pdf
10 серпня 2019 18:12
protocol decl.pdf
10 серпня 2019 18:12
letter sangig.pdf
10 серпня 2019 18:12
iso.pdf
10 серпня 2019 18:12
Тех.завдання.pdf
10 серпня 2019 18:12
ст.17.pdf
10 серпня 2019 18:12
аналогічний договір.pdf

Документи

20 вересня 2019 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:58
МВС
30 жовтня 2019 16:11
стаття 17
30 жовтня 2019 16:11
МВС
30 жовтня 2019 16:11
ДФС
29 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:25
оновлена пропозиція
19 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:06
Таблиця відповідності..pdf
19 вересня 2019 16:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:40
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:40
Установчі документи.PDF
19 вересня 2019 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:40
Таблиця відповідності.pdf
19 вересня 2019 16:40
Сертифікати.pdf
19 вересня 2019 16:40
Протокол_02.PDF
19 вересня 2019 16:40
Протокол_01.pdf
19 вересня 2019 16:40
Проект договору.pdf

Документи

20 вересня 2019 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 вересня 2019 16:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:51
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 16:49
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:49
Сертифікати_НВП.pdf
19 вересня 2019 16:49
Кваліфікаційна частина.pdf
19 вересня 2019 16:49
Технічна частина.pdf

Документи

20 вересня 2019 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 вересня 2019 22:49
Електронний підпис
19 вересня 2019 22:25
витяг 19.09.2019.pdf
19 вересня 2019 22:25
3-8D92~1.PDF
19 вересня 2019 22:11
EU_ISO9001_UA.pdf
19 вересня 2019 22:11
ASAP_відповідь на запит.pdf
19 вересня 2019 22:11
уповноважена особа.pdf
19 вересня 2019 22:11
СЕС оптим.pdf
19 вересня 2019 22:10
Лист запит.pdf
19 вересня 2019 22:10
Довідка ціна пропозиції.pdf
19 вересня 2019 22:10
Декларація ПК ETE тип GE.pdf
19 вересня 2019 22:09
витяг 19.09.2019.pdf
19 вересня 2019 22:09
9. Acer Certificates_ISO_9001.pdf
19 вересня 2019 22:09
9. Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
19 вересня 2019 22:09
8. СЕС Асер.pdf
19 вересня 2019 22:08
8. СЕС Асер копія.pdf
19 вересня 2019 22:08
7. товар новий.pdf
19 вересня 2019 22:07
5. гарантійний термін.pdf
19 вересня 2019 22:06
44. санкції.pdf
19 вересня 2019 22:06
43.Витяг пдв.pdf
19 вересня 2019 22:06
43. 120 робочих днів.pdf
19 вересня 2019 22:06
42. Витяг ЄДР.pdf
19 вересня 2019 22:05
41. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
19 вересня 2019 22:05
40.Виписка.pdf
19 вересня 2019 22:04
4.11. Довідка про надання.pdf
19 вересня 2019 22:03
38. Опис 2.pdf
19 вересня 2019 22:03
37.Опис 1.pdf
19 вересня 2019 22:03
35. Наказ про призначення.pdf
19 вересня 2019 22:02
33. Договір ЦНАП Поділ.pdf
19 вересня 2019 22:02
32. Договір ЦНАП Київ.pdf
19 вересня 2019 22:02
31. Договір МОЗ.pdf
19 вересня 2019 22:02
30. Договір КІНТЕГРО.pdf
19 вересня 2019 22:02
3.3 аналогічні договори.pdf
19 вересня 2019 22:01
29. платформа N18 моделі.pdf
19 вересня 2019 22:01
27. Декларация 055-19TR-HB.pdf
19 вересня 2019 22:01
26. Декларация 055-19TR-EMC.pdf
19 вересня 2019 22:01
25. Гриф МОН Ноутбук.pdf
19 вересня 2019 22:00
23. 120 робочих днів.pdf
19 вересня 2019 22:00
22..Витяг пдв.pdf
19 вересня 2019 22:00
21.Витяг ЄДР.pdf
19 вересня 2019 21:59
20.Виписка.pdf
19 вересня 2019 21:59
20. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
19 вересня 2019 21:59
20. СЕТ 055-191619094135.pdf
19 вересня 2019 21:59
20. СЕТ 055-191619094135 копія.pdf
19 вересня 2019 21:59
20 . Копія 1.pdf
19 вересня 2019 21:58
19. паспорт код Возний.pdf
19 вересня 2019 21:58
19. ВВ 055-19178947752.pdf
19 вересня 2019 21:58
19. ВВ 055-19178947752 копія.pdf
19 вересня 2019 21:58
18. Decl_N18_all (1).pdf
19 вересня 2019 21:58
18. Decl_N18_all (1) копія.pdf
19 вересня 2019 21:58
17. Опис 2.pdf
19 вересня 2019 21:57
16.Опис 1.pdf
19 вересня 2019 21:57
14.Наказ про призначення.pdf
19 вересня 2019 21:57
14. паспорт код Возний.pdf
19 вересня 2019 21:57
12.Статут новий.pdf
19 вересня 2019 21:56
10. Acer Certificates_ISO_14001.pdf
19 вересня 2019 21:56
10. Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "МАЙСОФТ"

ТОВ БМС ТЕХНО

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 11 827 965,60
UAH з ПДВ
11 649 645,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 11 858 190,84
UAH з ПДВ
11 739 310,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:58
МВС
30 жовтня 2019 16:11
стаття 17
30 жовтня 2019 16:11
МВС
30 жовтня 2019 16:11
ДФС
29 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:25
оновлена пропозиція
19 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:06
Таблиця відповідності..pdf
19 вересня 2019 16:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:40
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:40
Установчі документи.PDF
19 вересня 2019 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:40
Таблиця відповідності.pdf
19 вересня 2019 16:40
Сертифікати.pdf
19 вересня 2019 16:40
Протокол_02.PDF
19 вересня 2019 16:40
Протокол_01.pdf
19 вересня 2019 16:40
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 16:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:51
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 16:49
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:49
Сертифікати_НВП.pdf
19 вересня 2019 16:49
Кваліфікаційна частина.pdf
19 вересня 2019 16:49
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМС ТЕХНО

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
11 649 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 14:30
доп угода.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 14:29
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 13:59
149.pdf укладений
11 листопада 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 649 645,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 941 607,50 UAH)