Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту дороги на вул.Героїв УПА м.Львова
Services for the current repair of the road on Heroiv UPA street in the city of Lviv
Очікувана вартість
10 380 261,00 UAH
UA-2019-07-11-002678-b daafabae7d8f42fc9ca91a9f52580030
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легінович Олена Андріївна

380322372065 olenaleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Легінович Олена Андріївна
380322372065
olenaleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
National ID: 04056121
Contact point: Leginovych Olena Andriivna
380322372065
olenaleg@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 липня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 14:19
Очікувана вартість: 10 380 261,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 901,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 липня 2019 17:02
Enquiries until: 02 серпня 2019 13:00
Complaints submission until: до 08 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 10 380 261 UAH including VAT
Minimal lowering step: 51 901 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Послуги з поточного ремонту дороги на вул.Героїв УПА м.Львова
Services for the current repair of the road on Heroiv UPA street in the city of Lviv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з поточного ремонту дороги на вул.Героїв УПА м.Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул.Героїв УПА
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services for the current repair of the road on Heroiv UPA street in the city of Lviv
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:13
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 16:13
Тендерна документація Героїв УПА із змінами.docx
11 липня 2019 17:02
Тендерна документація Героїв УПА.docx
02 серпня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:13
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 16:13
Тендерна документація Героїв УПА із змінами.docx
11 липня 2019 17:02
Тендерна документація Героїв УПА.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 липня 2019 13:49
Дата відповіді: 02 серпня 2019 11:03
У п.1.1 ч.1 Розділу ІІІ, на ст. 5 Тендерної документації зазначено, що до тендерної пропозиціїї, учаснику протрібно подати копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO, проте невказано цифрове позначення стандарут, якого типу та року має відповідати такий сертифікат. Також просимо Замовника надати розяснення чим регламентовано обовязковість подачі та отримання сертефікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
В Україні прийнятий стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги, які будуть постачатися Учасником, повністю відповідають усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість надання послуг та постачання товару на всіх етапах виконання умов договору і сприяє підвищенню результативності роботи. Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості виконання умов договору. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають основні норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості виконання договорів та професіоналізму компанії.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 липня 2019 15:05
Дата відповіді: 02 серпня 2019 11:26
У п.п 4, п. 5.1.1,ч. 5, Розділу ІІІ (сторінка 11) Тендерної документації міститься інформація щодо надання позитивного відгуку від замовника згідно виконання аналогічного договору, окрім обовязкових реквізитів, що зазначаються на таких документах ( формовий бланк, діта видачі, підпис та інш. ) зазначені обовязкові умови, що такий відгук повинен містити : " інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт/надання послуг, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт/надання послуг. ". Такі вимоги та критерії щодо відгуку від замовника-контрагента встановлені у Тендерній документації є дискиримінаційними, оскільки саме поняття "достатність", "необхідна кількість" є оціночними та суто субєктивним. Що в свою чергу порушує ч.3 ст.5 та ч.4 ст. 22 Закон України Про публічні закупівлі. Законодавством чітко встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв які може застосовувати Замовник, а саме у ч. 2 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі і цей перелік є вичерпним, та ніде у Законі не застосовано поняття достатності чи не достатності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.У п.п. 4, п. 5.1.1, ч. 5, Розділу ІІІ передбачені саме вимоги до відгуку від замовника-контрагента, який надається для підтвердження належного виконання договору. Крім того, законодавством відсутні будь-які обмеження щодо вимог до відгуку.
Також, п 2 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
В інформаційному листі №3304-06_41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” зазначено наступне: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі. Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів».
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель.
Невідповідність технічного завдання
Дата подання: 30 липня 2019 15:40
Дата відповіді: 02 серпня 2019 11:45
У рядку № 7 технічного завдання зазначено "Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 95 км" що по своїй суті є неправильним, адже відстань виробництва асфальтобетону у кожного різна. А подання підрядником розцінки із зазначенням власної відстані, по своїй суті, буде неправильним, оскільки невідповідатиме Технічному завданню. Прошу скорегувати розцінку, та виключити відстань із неї, або надати розяснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 3. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 95 км» Технічного завдання , а саме - читати у новій редакції рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами». Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.




3. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 95 км» Технічного завдання , а саме - читати у новій редакції рядок №7 «Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами». Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Уточнення видів робіт
Дата подання: 30 липня 2019 16:04
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:11
Чи правильно, що згідно п.1 та п.2 Технічного завдання (далі ТЗ). Глибина фрезерування складає 60 мм. ? Чи правильно, що згідно п.3 та п. 14 Технічного завданя Різні відстані перевезення сміття, а саме в п. 3 зазначено відстань до 15 км, а пунктом 14 визначено перевезення сміття до 50 км. ? Чи правильно, що згідно п.5 та п.6 Технічного завдання улаштування покриття асфальтобетону 55мм ? Згідно п. 17 та п.18 Технічного завдання, Улаштування основи та покриттів з піщано-гравійних сумішей складає 50 см чи відповідає це дійсності ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 4. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у рядок №14 «Перевезення сміття до 50 км» , а саме - читати у новій редакції рядок №14 «Перевезення сміття до 15 км». Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Рядки №№1, 2, 5, 6, 17, 18 - відповідають Технічному завданню.
Кваліфікаційні критерії уточнення
Дата подання: 31 липня 2019 12:52
Дата відповіді: 02 серпня 2019 11:57
п. 6.5 ч.6 розділу VI (ст. 23) Тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає лист щодо зобовязання на внесення коштів грошової застави, додатково зазначається, що учасник повинен надати проект документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Згідно Цивільного кодексу України, застава може виникати на підставі закону, дого­вору та судового рішення (ст. 574 ЦК). До «законної» застави застосовуються положення ЦК щодо застави, яка виникає на підставі договору, коли інше не встановлене законом. А згідно зі ст. З Закону «Про заставу» від 2 жовтня 1992 р. заставою може забезпечуватися будь-яке зобов'язання. Зобов'язання, яке забезпечується заставою, називається основним зобов'язанням. Застав­не зобов'язання є акцесорним (додатковим) до основного. Отже з цього випливає, що таке зобовязання може бути оформлене як у складі договору послуг з поточного ремонту окремим розділом так і окремим договором застави, який випливає із основного договору. Просимо пояснити, який саме проект документу вимагає Замовник для надання у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 5. Відповідно до частини другої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тендерним комітетом прийнято рішення щодо внесення змін у розділ VI частина 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Тендерної документації, а саме - «Забезпечення виконання договору про закупівлю» - не вимагається. Дані зміни будуть внесені замовником до Тендерної документації та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації
Розцінки у технічному завданні
Дата подання: 01 серпня 2019 18:05
Дата відповіді: 02 серпня 2019 15:42
Чи допускається використання інших розцінок як ті, що зазначені у Технічному завданні , для підтвердження інформації про наявності досвіду виконання робіт, якщо по свой суті вони схожі. Наприклад у Технічному завданні зазначено розцінку - "Мурування горловин цегляних колодязiв та дощоприймачів трирядовою кладкою", а у підрядника зазначена розцінка як "Ремонт окремих ділянок цегляних горловин оглядових каналізаційних колодязів без заміни люка, поверхня з твердим покриттям.".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміна розцінки (№8 "Мурування горловин цегляних колодязiв та дощоприймачів трирядовою кладкою") Технічного завдання буде трактуватись як невідповідність Технічному завданню Замовника.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 серпня 2019 12:27
Дата відповіді: 06 серпня 2019 09:16
Так, в Україні прийнятий стандарт ДСТУ ISO 9001:2015, однак, жодним законодавчим актом не встановлено обов’язковість одержання відповідного сертифікату. Замовник, в свою чергу, щоб забезпечити належну якість виконання, може встановити критерій подачі гарантійного листа, щодо додержання відповідного ДСТУ ISO, оскільки такий сертифікат не є обов’язковим на території України, та його одержання вимагає затрату часу та ресурсів у тому числі матеріальних. Що в свою чергу дає можливість припустити, що таким чином Замовник, порушуючи Закон України про публічні закупівлі, встановив дискримінаційну вимогу, для того щоб не допустити до участі інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» встановлює вимоги до системи управ-ління якістю, оскільки організація-учасник повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють замовника та застосовані законодавчі та регламентовані вимоги. Таким чином, з метою ефективного використання складових матеріально-технічної бази в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги, учасник надає у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Крім того, сертифікація по системі ІSО потрібна будь-якому підприємству для того, щоб підвищити якість та безпеку своїх послуг або продукції, отримати конкурентні переваги за участю в міжнародних проектах, тендерах та т.ін. На сьогоднішній день є чинним Закон України «Про стандартизацію», який установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-11-002678-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ", Код ЄДРПОУ:42277305
Дата подання: 09 вересня 2019 16:31
Скарга
Вважаємо, рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.09.2019 № 12806.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 20:47

Документи Органу Оскарження

12 вересня 2019 20:47
рішення від 12.09.2019 № 12806.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 серпня 2019
UA-2019-07-11-002678-bdaafabae7d8f42fc9ca91a9f52580030
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79044, Україна, Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 серпня 2019 10:33
протокол розгляду.pdf
16 серпня 2019 10:39
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2019 10:00
Електронний підпис
12 серпня 2019 10:00
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:51
Лист-роз'яснення.pdf
12 серпня 2019 09:51
Довідка про санкції.pdf
12 серпня 2019 09:51
Лист-підтвердження.pdf
12 серпня 2019 09:51
ПРОТОКОЛ.pdf
12 серпня 2019 09:51
Лист згода-учасника.pdf
12 серпня 2019 09:51
Транспортна схема.pdf
12 серпня 2019 09:51
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 09:51
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2019 09:51
Графік надання послуг.pdf
12 серпня 2019 09:51
74.imd
12 серпня 2019 09:51
Графік надання послуг.pdf
12 серпня 2019 09:51
Дефектний акт.pdf
12 серпня 2019 09:51
ВІдгук.pdf

Документи

16 серпня 2019 10:38
протокол розгляду.pdf
16 серпня 2019 10:40
Електронний підпис

Публічні документи

02 вересня 2019 17:55
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:55
dpi.pdf
02 вересня 2019 17:55
mvs.pdf
12 серпня 2019 12:59
Протокол 57.pdf
12 серпня 2019 12:55
Виконання 4-09_18.pdf
12 серпня 2019 12:53
відгук 4-09_18.pdf
12 серпня 2019 12:53
відгук 1.pdf
12 серпня 2019 12:52
Електронний підпис
12 серпня 2019 12:52
Електронний підпис
12 серпня 2019 12:51
Протокол 57.pdf
12 серпня 2019 12:38
dog_4-09_18.pdf
12 серпня 2019 12:38
dog_1.pdf
12 серпня 2019 12:37
106_dod2.pdf
12 серпня 2019 12:37
106_dod1.pdf
12 серпня 2019 12:29
vytiag_0507.pdf
12 серпня 2019 12:29
ISO 9001_2015.pdf
12 серпня 2019 12:29
Статут нова редакція.pdf
12 серпня 2019 12:29
ПДВ.pdf
12 серпня 2019 12:29
онур откр.счета.pdf
12 серпня 2019 12:29
Онур 26072019.pdf
12 серпня 2019 12:29
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
12 серпня 2019 12:29
довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 12:29
виписка.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_st17.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_povnovazhennia.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_dod6.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_dod3_4_5_7.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_ab.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 9 301 955,00
UAH з ПДВ
9 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" 10 109 999,28
UAH з ПДВ
9 148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 17:55
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:55
dpi.pdf
02 вересня 2019 17:55
mvs.pdf
12 серпня 2019 12:59
Протокол 57.pdf
12 серпня 2019 12:55
Виконання 4-09_18.pdf
12 серпня 2019 12:53
відгук 4-09_18.pdf
12 серпня 2019 12:53
відгук 1.pdf
12 серпня 2019 12:52
Електронний підпис
12 серпня 2019 12:52
Електронний підпис
12 серпня 2019 12:51
Протокол 57.pdf
12 серпня 2019 12:38
dog_4-09_18.pdf
12 серпня 2019 12:38
dog_1.pdf
12 серпня 2019 12:37
106_dod2.pdf
12 серпня 2019 12:37
106_dod1.pdf
12 серпня 2019 12:29
vytiag_0507.pdf
12 серпня 2019 12:29
ISO 9001_2015.pdf
12 серпня 2019 12:29
Статут нова редакція.pdf
12 серпня 2019 12:29
ПДВ.pdf
12 серпня 2019 12:29
онур откр.счета.pdf
12 серпня 2019 12:29
Онур 26072019.pdf
12 серпня 2019 12:29
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
12 серпня 2019 12:29
довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 12:29
виписка.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_st17.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_povnovazhennia.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_dod6.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_dod3_4_5_7.pdf
12 серпня 2019 12:29
106_ab.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 10:00
Електронний підпис
12 серпня 2019 10:00
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:51
Лист-роз'яснення.pdf
12 серпня 2019 09:51
Довідка про санкції.pdf
12 серпня 2019 09:51
Лист-підтвердження.pdf
12 серпня 2019 09:51
ПРОТОКОЛ.pdf
12 серпня 2019 09:51
Лист згода-учасника.pdf
12 серпня 2019 09:51
Транспортна схема.pdf
12 серпня 2019 09:51
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 09:51
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2019 09:51
Графік надання послуг.pdf
12 серпня 2019 09:51
74.imd
12 серпня 2019 09:51
Графік надання послуг.pdf
12 серпня 2019 09:51
Дефектний акт.pdf
12 серпня 2019 09:51
ВІдгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 9 140 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
9 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2019 15:03
Коментар щодо відміни: пп.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг»