Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-07-11-002544-b c65aea3fed1249569e1e95fa243cf1bd
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чмир Станіслав Олександрович

380442794637 dzr-torg@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Чмир Станіслав Олександрович
380442794637
dzr-torg@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість поставленого Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної. Розрахунки проводяться Покупцем на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України у національній валюті України в безготівковій формі за умови наявності фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки по Договору здійснюються протягом 5 (п’яти) днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 16:39
Додаток 4 Проект договору БФП.docx
11 липня 2019 16:39
ДЕТ- БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 11:18
Дата відповіді: 15 липня 2019 14:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Замовником будуть розглянуті пропозиції Учасників, в яких технічні характеристики товару відповідають технічним вимогам, або є не гіршими за них.
2) Замовник розглядає усіх Учасників, не залежно від того, чи є вони платниками або неплатниками ПДВ. Оскільки закупівля оголошена з урахуванням ПДВ, то цінові пропозиції Учасників будуть розглядатися як остаточні.
Про технічний параметр "опційно"
Дата подання: 16 липня 2019 15:56
В Додатку 3 тендерної документації, в технічній специфікації до системи БФП, зазначені технічні вимоги біля яких в дужках вказано "опційно". Чи повинно поставлятися таке обладнання?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" 148 998,00
UAH з ПДВ
148 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 16:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
Переможець 148 998,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:16

Документи

25 липня 2019 16:16
протокол 14ДЗ-19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
148 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 16:16
протокол 14ДЗ-19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 50 багатофункціональний.pdf укладений
01 серпня 2019 17:11