Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ»
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2019-07-11-002464-b ● 1eece9b43d7f4d789a7ff9507e3f8c00
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 34926981 |
Вебсайт: | http://dmb.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Ірина Косова +380660317428 opentrade.blagodep@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 16:24 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 12:25 |
Очікувана вартість: | 52 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, Київська область, місто Київ , Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2019 16:26 |
Лист – згода.docx | |
11 липня 2019 16:26 |
Згода на договір.docx | |
11 липня 2019 16:26 |
Додаток № 2.docx | |
11 липня 2019 16:26 |
Проект Договору Додаток № 1.doc | |
11 липня 2019 16:26 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення ел. зак. (2) (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002464-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 25 липня 2019 17:52
Оскаврження
За результатами аналізу документації по закупівлі: «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, а також протоколу №8 засідання тендерного комітету Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 року, відповідно до якого учасника торгів ТОВ «ІНТЕЛЕКТ -СЕРВІС» було дискваліфіковано, можна стверджувати, що встановлені Замовником вимоги в документації та проекті договору про закупівлю послуг порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, а саме містять у собі умови, які дозволять прийняти участь у даній закупівлі виключно підприємствами, що реалізують цілком конкретне ПЗ (MASTER), а саме:
1. Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить наступні вимоги:
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
- копії сертифікатів спеціалістів, які пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER (не менше 2-х);
- копії сертифікатів спеціалістів, що пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER «Швидкий старт у MASTER» (MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ) (не менше 5-ти);
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів на постачання, встановлення, налаштування та обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» бюджетних установ протягом останнього року (на підтвердження надати довідку у довільній формі, яка містить перелік бюджетних установ (не менше 10 організацій), яким надавалися послуги, із зазначенням періоду виконання договору, на вимогу Замовника - копії відповідних договорів та актів здачі-приймання послуг);
- для підтвердження можливості обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» надати копію сертифікату сертифікованого партнера ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ».
Варто зазначити, що сама назва даної закупівлі містить в собі посилання на конкретне програмне забезпечення ПЗ «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», без зазначення будь-якої альтернативи, що повністю обмежить коло потенційних учасників, а отже не сприятиме економії бюджетних коштів, що іде в розріз із принципами здійснення допорогових закупівель (п. 6.2. Порядоку здійснення допорогових закупівель).
Таким чином, встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне програмне забезпечення (в даному випадку MASTER), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе:
- добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому.
- максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів.
- відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою;
- зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання.
Крім того, додатково просимо Вас ознайомитись з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1249 від 09 жовтня 2017 року "Про затвердження Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві".
У зв’язку із вищезазначеним, вважаємо, що закупівля «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, проводиться із грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, тому дана закупівля підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
1. Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить наступні вимоги:
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
- копії сертифікатів спеціалістів, які пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER (не менше 2-х);
- копії сертифікатів спеціалістів, що пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER «Швидкий старт у MASTER» (MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ) (не менше 5-ти);
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів на постачання, встановлення, налаштування та обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» бюджетних установ протягом останнього року (на підтвердження надати довідку у довільній формі, яка містить перелік бюджетних установ (не менше 10 організацій), яким надавалися послуги, із зазначенням періоду виконання договору, на вимогу Замовника - копії відповідних договорів та актів здачі-приймання послуг);
- для підтвердження можливості обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» надати копію сертифікату сертифікованого партнера ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ».
Варто зазначити, що сама назва даної закупівлі містить в собі посилання на конкретне програмне забезпечення ПЗ «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», без зазначення будь-якої альтернативи, що повністю обмежить коло потенційних учасників, а отже не сприятиме економії бюджетних коштів, що іде в розріз із принципами здійснення допорогових закупівель (п. 6.2. Порядоку здійснення допорогових закупівель).
Таким чином, встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне програмне забезпечення (в даному випадку MASTER), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе:
- добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому.
- максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів.
- відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою;
- зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання.
Крім того, додатково просимо Вас ознайомитись з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1249 від 09 жовтня 2017 року "Про затвердження Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві".
У зв’язку із вищезазначеним, вважаємо, що закупівля «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, проводиться із грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, тому дана закупівля підлягає скасуванню.
Скасована
Дата: 25 липня 2019 18:16
Причина: Внесення змін
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002464-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 25 липня 2019 18:21
Оскарження рішення замовника
Оскарження
За результатами аналізу документації по закупівлі: «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, а також протоколу №8 засідання тендерного комітету Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 року, відповідно до якого учасника торгів ТОВ «ІНТЕЛЕКТ -СЕРВІС» було дискваліфіковано, можна стверджувати, що встановлені Замовником вимоги в документації та проекті договору про закупівлю послуг порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, а саме містять у собі умови, які дозволять прийняти участь у даній закупівлі виключно підприємствами, що реалізують цілком конкретне ПЗ (MASTER), а саме:
1. Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить наступні вимоги:
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
- копії сертифікатів спеціалістів, які пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER (не менше 2-х);
- копії сертифікатів спеціалістів, що пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER «Швидкий старт у MASTER» (MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ) (не менше 5-ти);
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів на постачання, встановлення, налаштування та обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» бюджетних установ протягом останнього року (на підтвердження надати довідку у довільній формі, яка містить перелік бюджетних установ (не менше 10 організацій), яким надавалися послуги, із зазначенням періоду виконання договору, на вимогу Замовника - копії відповідних договорів та актів здачі-приймання послуг);
- для підтвердження можливості обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» надати копію сертифікату сертифікованого партнера ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ».
Варто зазначити, що сама назва даної закупівлі містить в собі посилання на конкретне програмне забезпечення ПЗ «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», без зазначення будь-якої альтернативи, що повністю обмежить коло потенційних учасників, а отже не сприятиме економії бюджетних коштів, що іде в розріз із принципами здійснення допорогових закупівель (п. 6.2. Порядоку здійснення допорогових закупівель).
Таким чином, встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне програмне забезпечення (в даному випадку MASTER), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе:
- добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому.
- максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів.
- відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою;
- зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання.
Крім того, додатково просимо Вас ознайомитись з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1249 від 09 жовтня 2017 року "Про затвердження Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві".
У зв’язку із вищезазначеним, вважаємо, що закупівля «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, проводиться із грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, тому дана закупівля підлягає скасуванню.
Директор М.С. Марченко
Розгорнути
Згорнути
За результатами аналізу документації по закупівлі: «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, а також протоколу №8 засідання тендерного комітету Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 року, відповідно до якого учасника торгів ТОВ «ІНТЕЛЕКТ -СЕРВІС» було дискваліфіковано, можна стверджувати, що встановлені Замовником вимоги в документації та проекті договору про закупівлю послуг порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, а саме містять у собі умови, які дозволять прийняти участь у даній закупівлі виключно підприємствами, що реалізують цілком конкретне ПЗ (MASTER), а саме:
1. Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить наступні вимоги:
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
- копії сертифікатів спеціалістів, які пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER (не менше 2-х);
- копії сертифікатів спеціалістів, що пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER «Швидкий старт у MASTER» (MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ) (не менше 5-ти);
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів на постачання, встановлення, налаштування та обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» бюджетних установ протягом останнього року (на підтвердження надати довідку у довільній формі, яка містить перелік бюджетних установ (не менше 10 організацій), яким надавалися послуги, із зазначенням періоду виконання договору, на вимогу Замовника - копії відповідних договорів та актів здачі-приймання послуг);
- для підтвердження можливості обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» надати копію сертифікату сертифікованого партнера ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ».
Варто зазначити, що сама назва даної закупівлі містить в собі посилання на конкретне програмне забезпечення ПЗ «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», без зазначення будь-якої альтернативи, що повністю обмежить коло потенційних учасників, а отже не сприятиме економії бюджетних коштів, що іде в розріз із принципами здійснення допорогових закупівель (п. 6.2. Порядоку здійснення допорогових закупівель).
Таким чином, встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне програмне забезпечення (в даному випадку MASTER), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе:
- добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому.
- максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів.
- відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою;
- зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання.
Крім того, додатково просимо Вас ознайомитись з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1249 від 09 жовтня 2017 року "Про затвердження Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві".
У зв’язку із вищезазначеним, вважаємо, що закупівля «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, проводиться із грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, тому дана закупівля підлягає скасуванню.
Директор М.С. Марченко
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 14:52
Звертаемо Вашу увагу на те ,що предметом закупівлі було не ПЗ “ MASTER” а КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, а саме: код ДК 021:2015: (72220000-3) Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань. Тому вимоги тендерної документації є правомірними та не містять ознак будь-якої дискримінації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Відхилено |
40 000,00
UAH
|
24 липня 2019 16:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ" #41777994 |
Переможець |
52 410,00
UAH
|
24 липня 2019 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 16:45
|
Договір № 201907-81.PDF | укладений |
13 серпня 2019 16:43
|