Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master:Комплексний облік для бюджетних установ»
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2019-07-11-002464-b 1eece9b43d7f4d789a7ff9507e3f8c00
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Косова

+380660317428 opentrade.blagodep@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 34926981
Вебсайт: http://dmb.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Косова
+380660317428
opentrade.blagodep@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 16:24
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:25
Очікувана вартість: 52 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,90%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, Київська область, місто Київ , Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 16:26
Лист – згода.docx
11 липня 2019 16:26
Згода на договір.docx
11 липня 2019 16:26
Додаток № 2.docx
11 липня 2019 16:26
Проект Договору Додаток № 1.doc
11 липня 2019 16:26
ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення ел. зак. (2) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-002464-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 25 липня 2019 17:52
Оскаврження
За результатами аналізу документації по закупівлі: «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, а також протоколу №8 засідання тендерного комітету Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 року, відповідно до якого учасника торгів ТОВ «ІНТЕЛЕКТ -СЕРВІС» було дискваліфіковано, можна стверджувати, що встановлені Замовником вимоги в документації та проекті договору про закупівлю послуг порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, а саме містять у собі умови, які дозволять прийняти участь у даній закупівлі виключно підприємствами, що реалізують цілком конкретне ПЗ (MASTER), а саме:
1. Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить наступні вимоги:
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
- копії сертифікатів спеціалістів, які пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER (не менше 2-х);
- копії сертифікатів спеціалістів, що пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER «Швидкий старт у MASTER» (MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ) (не менше 5-ти);
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів на постачання, встановлення, налаштування та обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» бюджетних установ протягом останнього року (на підтвердження надати довідку у довільній формі, яка містить перелік бюджетних установ (не менше 10 організацій), яким надавалися послуги, із зазначенням періоду виконання договору, на вимогу Замовника - копії відповідних договорів та актів здачі-приймання послуг);
- для підтвердження можливості обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» надати копію сертифікату сертифікованого партнера ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ».
Варто зазначити, що сама назва даної закупівлі містить в собі посилання на конкретне програмне забезпечення ПЗ «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», без зазначення будь-якої альтернативи, що повністю обмежить коло потенційних учасників, а отже не сприятиме економії бюджетних коштів, що іде в розріз із принципами здійснення допорогових закупівель (п. 6.2. Порядоку здійснення допорогових закупівель).
Таким чином, встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне програмне забезпечення (в даному випадку MASTER), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе:
- добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому.
- максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів.
- відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою;
- зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання.
Крім того, додатково просимо Вас ознайомитись з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1249 від 09 жовтня 2017 року "Про затвердження Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві".
У зв’язку із вищезазначеним, вважаємо, що закупівля «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, проводиться із грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, тому дана закупівля підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 липня 2019 18:16
Причина: Внесення змін
Номер вимоги: UA-2019-07-11-002464-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 25 липня 2019 18:21
Оскарження рішення замовника
Оскарження
За результатами аналізу документації по закупівлі: «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, а також протоколу №8 засідання тендерного комітету Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 року, відповідно до якого учасника торгів ТОВ «ІНТЕЛЕКТ -СЕРВІС» було дискваліфіковано, можна стверджувати, що встановлені Замовником вимоги в документації та проекті договору про закупівлю послуг порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, а саме містять у собі умови, які дозволять прийняти участь у даній закупівлі виключно підприємствами, що реалізують цілком конкретне ПЗ (MASTER), а саме:
1. Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить наступні вимоги:
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
- копії сертифікатів спеціалістів, які пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER (не менше 2-х);
- копії сертифікатів спеціалістів, що пройшли курс навчання з впровадження і обслуговування комп'ютерних програм програмної платформи MASTER «Швидкий старт у MASTER» (MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ) (не менше 5-ти);
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів на постачання, встановлення, налаштування та обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» бюджетних установ протягом останнього року (на підтвердження надати довідку у довільній формі, яка містить перелік бюджетних установ (не менше 10 організацій), яким надавалися послуги, із зазначенням періоду виконання договору, на вимогу Замовника - копії відповідних договорів та актів здачі-приймання послуг);
- для підтвердження можливості обслуговування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» надати копію сертифікату сертифікованого партнера ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ».
Варто зазначити, що сама назва даної закупівлі містить в собі посилання на конкретне програмне забезпечення ПЗ «Master:Комплексний облік для бюджетних установ», без зазначення будь-якої альтернативи, що повністю обмежить коло потенційних учасників, а отже не сприятиме економії бюджетних коштів, що іде в розріз із принципами здійснення допорогових закупівель (п. 6.2. Порядоку здійснення допорогових закупівель).
Таким чином, встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне програмне забезпечення (в даному випадку MASTER), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе:
- добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому.
- максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів.
- відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою;
- зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання.
Крім того, додатково просимо Вас ознайомитись з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 1249 від 09 жовтня 2017 року "Про затвердження Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві".
У зв’язку із вищезазначеним, вважаємо, що закупівля «Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-002464-b, проводиться із грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, тому дана закупівля підлягає скасуванню.




Директор М.С. Марченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 14:52
Звертаемо Вашу увагу на те ,що предметом закупівлі було не ПЗ “ MASTER” а КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, а саме: код ДК 021:2015: (72220000-3) Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань. Тому вимоги тендерної документації є правомірними та не містять ознак будь-якої дискримінації.

Документи подані скаржником

25 липня 2019 17:52
Оскарження

Документи подані скаржником

25 липня 2019 18:21
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" 40 000,00
UAH
40 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ" 52 410,00
UAH
52 410,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 11:54
Електронний підпис
19 липня 2019 11:45
Технічні вимоги.PDF
19 липня 2019 11:45
Тендерна пропозиція.PDF
19 липня 2019 11:45
Сертифікати.pdf
19 липня 2019 11:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 липня 2019 11:45
Проект договору.PDF
19 липня 2019 11:45
НаказТрудова книжка.pdf
19 липня 2019 11:45
Листи_згоди.PDF
19 липня 2019 11:45
Довідка_Працівники.PDF
19 липня 2019 11:45
Дипломи.pdf
19 липня 2019 11:45
Витяг_копія завір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
#22902418
Відхилено 40 000,00
UAH
24 липня 2019 16:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
#41777994
Переможець 52 410,00
UAH
24 липня 2019 16:23

Документи

24 липня 2019 16:21
Електронний підпис
24 липня 2019 16:19
протокол 8-1.jpg
24 липня 2019 16:19
протокол 8-2.jpg

Документи

24 липня 2019 16:23
Електронний підпис
24 липня 2019 16:22
протокол 8-1.jpg
24 липня 2019 16:22
протокол 8-2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
#41777994
52 410,00
UAH
Документи

Документи

24 липня 2019 16:23
Електронний підпис
24 липня 2019 16:22
протокол 8-1.jpg
24 липня 2019 16:22
протокол 8-2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:45
Договір № 201907-81.PDF укладений
13 серпня 2019 16:43