Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-07-11-001974-b 5e6de60f2e9b404bb4da4ea8eb68a98c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 zakupkinazk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 14:04
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
129000 штука
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ (Відповідно до умов договору) 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 15:13
ТД конверти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 12 липня 2019 11:39
Дата відповіді: 12 липня 2019 13:00
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: На Ваше запитання щодо участі у торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" 69 027,00
UAH з ПДВ
69 027,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 78 359,64
UAH з ПДВ
78 359,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 11:15
Електронний підпис
05 серпня 2019 11:13
Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2019 11:13
Довідка_19186382290600198267.pdf
02 серпня 2019 10:04
Електронний підпис
25 липня 2019 16:40
Електронний підпис
25 липня 2019 16:38
Витяг ЄРДПОУ 0407-1.pdf
25 липня 2019 16:38
ГС Дніпро завірений.pdf
25 липня 2019 16:38
проект договору.pdf
25 липня 2019 16:38
згода договір.pdf
25 липня 2019 16:38
статут підписаний.pdf
25 липня 2019 16:38
Сертифікати.pdf
25 липня 2019 16:38
Лист гарантія до ст 17.pdf
25 липня 2019 16:38
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
Переможець 69 027,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
69 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 16:17
Договір 50_19.pdf укладений
16 серпня 2019 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 69 027,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 504,50 UAH)