Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71630000-3. Послуги з технічного огляду та випробувань_8576384
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2019-07-11-001841-b 94cdcd8267544ffbba4cf822b6bf0cc6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Янишин

+380975840003
+380322367578
tyhanska-iiv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі львівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22336769
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Словацького, 1
Контактна особа: Ірина Янишин
+380975840003,+380322367578
tyhanska-iiv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 22 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Джерело фінансування - фінансовий план дирекції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 послуга
Код ДК 021:2015 - 71630000-3. Послуги з технічного огляду та випробувань_8576384
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул.Данила Апостола, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом: - оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної партії послуг, на підставі належно оформлених первинних документів, але не раніше дати реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних України. Оплата здійснюється на підставі рахунку та акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 липня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:54
Протокол переговорів.pdf
11 липня 2019 14:54
ТЕО.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-ВИМІР"
#42075885
Переможець 60 936,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:02

Документи

11 липня 2019 15:02
Електронний підпис
11 липня 2019 15:01
ТЕО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 15:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-ВИМІР"
#42075885
60 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2019 15:02
Електронний підпис
11 липня 2019 15:01
ТЕО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:23
Звіт_дог №13.1.1-4819.pdf укладений
02 січня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 10:33
дог 13 1 1-4819 від 22 07 2019 ТО.PDF укладений
24 липня 2019 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 936,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 156,00 UAH)