Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Радушненської селищної ради по вул. Нікопольська,7 в смт. Радушне Криворізького району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
4 724 898,00 UAH
UA-2019-07-11-001548-b f5ed822d79bc44cabdfe4ee9af2f640f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Полозок

+380984306921 radushne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Радушненська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04338351
Вебсайт: http://kriv-rn.dp.gov.ua/selrada/krivorizkij/radushnenska_selr.nsf
Місцезнаходження: 53081, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Радушне, Криворізький район, вулиця Нікопольська, будинок 7
Контактна особа: Надія Полозок
+380984306921
radushne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:21
Очікувана вартість: 4 724 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 624,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Радушненської селищної ради по вул. Нікопольська,7 в смт. Радушне Криворізького району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53081, Україна, Дніпропетровська область, смт Радушне, вул. Нікопольська, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Опалата здійснюється на умовах укладеного договору та піся підписання актів виконаних робіт, за умови їх якісного виконання відповідно до проектно-кошторисної документації Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:18
3_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
11 липня 2019 14:18
Технічне завдання.XLS
11 липня 2019 14:18
Проект договору.docx
11 липня 2019 14:18
3_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
11 липня 2019 14:18
Тендерна документація_радушка.docx
11 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:18
3_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
11 липня 2019 14:18
Технічне завдання.XLS
11 липня 2019 14:18
Проект договору.docx
11 липня 2019 14:18
3_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
11 липня 2019 14:18
Тендерна документація_радушка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-001548-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА", Код ЄДРПОУ:34273117
Дата подання: 01 серпня 2019 11:08
Вимога щодо визначення переможця
Тема: неправомірне визнання Переможця Голові тендерного комітету Радушненської селищної ради
Бондаренко В.О. Просимо розглянути нашу вимогу та прийняти відповідні рішення.
Вимога щодо порушення тендерним комітетом Радушненської селищної ради вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі-Закон) в частині визначення переможцем ФОП Уергхі Анастасію Сергіївну за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі Радушненської селищної ради по вул. Нікопольська,7 в смт.Радушне Криворізького району Дніпропетровської області».
Щодо визначення Переможцем ФОП «Уергхі Анастасія Сергіївна» нижче наведені підстави подання вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі, прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника, фактичні обставини, що можуть це підтвердити: 1.За умовами тендерної документації (Додаток 2) Учасник повинен надати «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»:1) Згідно Додатку 2 пункту 3.4 Тендерної Документації учасник повинен надати «Копію документу про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період».3.4 Копія або оригінал свідоцтва платника ПДВ або витягу з Реєстру платників ПДВ (для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку та копія документу про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період).Учасник – ФОП Уергхі А.С. у складі своєї тендерної пропозиції не надала жодного документу, який би підтверджував сплату єдиного податку за звітний (податковий) період або пояснення щодо ненадання такого документу, тим самим порушена вимога Додатку 3 пункту 3.4 Тендерної документації в частині: «Учасник повинен надати «Копію документу про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період».2) Згідно пункту 2 Розділу ІІІ учасник повинен надати «Забезпечення тендерної пропозиції».
А саме, вимогами визначено, що:- Разом із банківською гарантією надаються копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення- Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника.
Учасник – ФОП Уергхі А.С. у складі своєї тендерної пропозиції не надала документу, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення. Тим самим порушена вимога Розділу IІІ пункту 2 Тендерної документації в частині: «Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку, в якій вказано, що обслуговуючим банком є ПАТ «Альфа-Банк».
Банківська гарантія, що надана Учасником в складі тендерної пропозиції оформлена АТ «Банк інвестицій і заощаджень»
Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документів та інформації, які б підтверджували, що АТ «Банк інвестицій і заощаджень» є обслуговуючим банком Учасника, тим самим порушив вимогу Розділу IІІ пункту 2 Тендерної документації в частині: «Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника».
Аналіз документів тендерної пропозиції ФОП Уергхі Анастасії Сергіївни свідчить про її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, так як документи подані не в повному обсязі.Враховуючи викладене, Замовником порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Уергхі Анастасії Сергіївни переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 10:57
На Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
По першому пункту:
Відповідно до Виписки з Єдиного Державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців та громадських фомувань дата та номер запису від 12.04.2019 року за № 2227000 0000 073233 та Витягу з реєстру платників єдиного податку зареєстрованого 18.04.2019 року поданого на реєстрацію як платника 12.04.2019 року. Учасника ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА" зареєстровано тільки з 12.04.2019 року.
На вимогу п.296.3, п.296.7 Податкового Кодексу України: Термін подачі податкової декларації платника становить протягом 40 календарних днів після закінчення податкового періоду.
В даному випадку учасник ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА" відповідно до вимог Податкового Кодексу України повинен подати податкову Декларацію за ІІ квартал 2019 року до 10.08.2019 року. Тому в складі тендерної пропозиції учасником не було можливості надати звітність з сплати єдиного податку, так як вказано вище, що учасник зареєстрований як платник єдиного податку тільки в квітні 2019 року (тобто в ІІ - му кварталі).
По другому пункту:
Встановлено, що відповідно до п.8 ст.1 розділу І ЗУ «Про Публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантії Учасником надано банківську гарантію від банку АТ «Банк Інвестицій та заощаджень»» (далі Гарант) приймає на себе зобов’язання Учасником – ФОП Уергхі А.С. у складі своєї тендерної пропозиції надано листа від 26.07.2019, яким повідомлено, що Учасником надано банківську гарантію від банку АТ «Банк Інвестицій та заощаджень» (далі Гарант) приймає на себе зобов’язання у наданні без відкладної та безумовної банківської гарантії на суму 100 000,00 грн., (сто тисяч гривень).
Гарант безумовно зобов’язується протягом п’яти банківських днів сплатити Бенефіцеару гарантійну суму, за його письмовою вимогою, якщо учасник відмовляється виконувати свої зобов’язання, які передбачаються його тендерною пропозицією, с саме:
- Відкликає свою тендерну пропозицію після закінчення строку її подання, але до того як сплив строк, потягом якого тендерні пропозиції ввижаються чинними;
- Відмовляється від підписання договору про закупівлю після визнання його переможцем процедури торгів.

Тому забезпечення тендерної пропозиції, надану Учасником ФОП Уергхі А.С. прийнято, як таку що не впливає на наслідок надання банківської гарантії, не являється порушенням вимог тендерної документації, про що визначено в попередньому Протоколі засідання тендерного комітету.


Голова тендерного комітету О.В.Бондаренко
Секретар тендерного комітету Н.І.Полозок

Документи подані скаржником

Документи

05 серпня 2019 10:57
в1.pdf
05 серпня 2019 10:57
в2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВІ ЕНЕРГЕТИЧНІ СИСТЕМИ" 2 060 394,00
UAH з ПДВ
2 036 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА" 4 554 624,00
UAH з ПДВ
4 506 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА" 4 662 895,00
UAH з ПДВ
4 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВІ ЕНЕРГЕТИЧНІ СИСТЕМИ"

ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВІ ЕНЕРГЕТИЧНІ СИСТЕМИ"
#35230823
Відхилено 2 036 500,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 13:15
ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА"
#3360107744
Переможець 4 506 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УЕРГХІ АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА"
#3360107744
4 506 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 13:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 10:36
додаток2.jpg зміни до договору
21 лютого 2020 10:35
дод.уг. д1.jpg зміни до договору
21 лютого 2020 10:35
доду д2.jpg зміни до договору
21 лютого 2020 10:35
додаток3.jpg зміни до договору
21 лютого 2020 10:35
додоток 1.jpg зміни до договору
21 лютого 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 09:46
Д.У.р.с.р.1.jpg зміни до договору
03 лютого 2020 09:43
Д.У.р.с.р.2.jpg зміни до договору
03 лютого 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 09:20
ДУ1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 09:18
Гр..pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 09:18
ДУ2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 09:18
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 14:26
Протокол1.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 14:23
Протокол2.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 16:04
додаткова.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 18:15
Д1.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12
Д2.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12
Д3.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12
Д4.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12
Д5.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12
Д6.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12
Д7.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12
Кп.pdf укладений
19 серпня 2019 18:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити та викласти у наступній редакції п. 3.1. розділу 3 "Договірна ціна" 3.1.Договірна ціна за даним Договором сладає: 4506 000.00грн.( чотири мільйона п'ятсот шість тисяч гривень ,00 копійок) ,без ПДВ ( Додаток 1), є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції. Фінансування 2019року складає - 505000,00 ( п'ятсот п'ять тисяч гривень ,00 копійок) без ПДВ Фінансування 2020 року складає- 4001000,00 ( чотири мільйона одна тисяча гривень ,00 копійок) без ПДВ 2. Змінити та викласти у наступній редакції п.9.2 та доповнити п.9.3 роділ 9 " Фінансування робіт" 9.2. Замовник після підписання даного Договору перераховує Учаснику попередню оплату на срок не більше трьох місяців ,керуючись Постановою КМУ №117 від 23.04.2014 р. в розмірі 30% від річного обсягу вартості робіт-151500,00 грн ( сто п'ятдесят одна тисяча п'ятсот гривень,00 копійок) . Учасник зобов'язаний використати одержану попередню оплату протягом трьох місяців з дня її отримання на використання будівельних робіт , придбання необхідних для їх виконання матеріалів.
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При висвітленні договору на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі Радушненської селищної ради допущено технічні помилки,усунути які немає технічної можливості.
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол тендерного комітету № 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в тексті договору. Змінено помилково внесене сполучення " нове будівництво " на "капітальний ремонт". У графіку виконання робіт внесенно зміни.
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Змінити та викласти у наступній редакції п.3.1. розділу3 " Договірна ціна". - 3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 4 506 000.00 грн без ПДВ (Додаток 1), є твердою,визначеною на підставі тендерної пропозиції. Фінансування 2019р. складає - 505 000.00грн. без ПДВ. Фінансування 2020 р. складає - 2 497 097.00грн. без ПДВ Фінансування 2021 р. складає - 1 503 903.00 грн. без ПДВ 2. Внесено зміни в розділ 17. " Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" 3. Змінити п.15.2. розділу 15 " Строк дії договору" 15.2. Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31грудня 2021 р, в частині оплати ( зобов'язання) до повного його виконання. 4. Внести зміни та викласти у наступній редакції додаток до договору №2 " Календарний графік виконання робіт Календарний графік виконання робіт на 2019- 2020 рік. Календарний графік виконання робіт на2019 рік. Календарний графік виконання робіт на 2020 рік. Календарний графік виконання робіт на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу 3 " Договірна ціна" п.3.1. Внесено зміни до додатку №2 Договору " Календарний графік виконання робіт". Внесено зміни до розділу 17 " Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін"
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML