Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приймальні, кабінету юрисконсульта та стерилізаційної
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-07-11-001399-b 08cf2e340723462cb2ca94f209e3c7a1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вінніченко

+380963562740
+0567209071
krovdospk1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Ірина Вінніченко
+380963562740,+0567209071
krovdospk1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приймальні, кабінету юрисконсульта та стерилізаційної
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Богдана Хмельницького 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Перед початком виконання Послуг , згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04. 2016 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг , що закуповуються за бюджетні кошти» ,Замовник здійснює оплату авансу у розмірі 30% вартості Послуг, не пізніше 20 робочих днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури, оформленого належним чином. Аванс 20 Робочі 30
Надання послуг Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за виконані послуг в розмірі 70% вартості Послуг здійснює протягом 30 календарних днів з моменту отримання від Підрядника оформленого належним чином рахунку-фактури і актів приймання виконаних підрядних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 13:52
Оголошення.docx
11 липня 2019 13:52
Додаток 2-Кваліфікація.docx
11 липня 2019 13:52
Додаток 1-Технічні вимоги..doc
11 липня 2019 13:52
Додаток 5-форма пропозиції.docx
11 липня 2019 13:52
Дефектний акт.doc
11 липня 2019 13:52
Графік надання послуг.doc
11 липня 2019 13:52
Додаток-3 розрахунок цін.docx
11 липня 2019 13:52
Додаток4- Проект договору.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій