Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул.Центральна (біля №337 до №341) із облаштуванням площі Архістратига Михаїла в селищі Бородянка Київської області
Очікувана вартість
1 498 000,00 UAH
UA-2019-07-11-000878-b 2de761aebc5b424196019ad74d66b37d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Титенко Юлія Валеріївна

+380939687424 borodjust@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бородянська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04363662
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, Центральна 230
Контактна особа: Титенко Юлія Валеріївна
+380939687424
borodjust@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт тротуару по вул.Центральна (біля №337 до №341) із облаштуванням площі Архістратига Михаїла в селищі Бородянка Київської області відповідно до проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт тротуару по вул.Центральна (біля №337 до №341) із облаштуванням площі Архістратига Михаїла в селищі Бородянка Київської області відповідно до проектно-кошторисної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул. Центральна (від №337 до №341)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2019  —  11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт тротуару по вул.Центральна (біля №337 до №341) із облаштуванням площі Архістратига Михаїла в селищі Бородянка Київської області відповідно до проектно-кошторисної документації Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

11 липня 2019 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000013 ● 0a2f9d8c32964495ae583454f95f4fda
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2019 № 149
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-07-11-000878-b 11.07.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-21 15:32:50

Запит про надання пояснень

Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України
від 04.06.2014 № 163.
У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Враховуючи викладене, прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 11.07.2019 № 138 на проведення робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Центральна (біля №337 до №341) із облаштуванням площі Архістратига Михаїла в селищі Бородянка Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що Бородянською селищною радою було укладено договір від 11.07.2019 № 139 за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 1 382 002,54 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-23 13:41:13

ПОЯСНЕННЯ ТИТЕНКО Ю.В.

Пояснення Моніторинг до закупівлі Капітальний ремонт тротуару по вул.Центральна (біля №337 до №341) із облаштуванням площі Архістратига Михаїла в селищі Бородянка Київської області (UA-2019-07-11-000878-b)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Шахматенко Марина Юріївна
#2354407860
Переможець 1 366 471,02
UAH
11 липня 2019 11:40

Документи

11 липня 2019 11:40
Електронний підпис
11 липня 2019 11:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 11:43
договір укладений
11 липня 2019 11:42