Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
389 980,00 UAH
UA-2019-07-11-000789-c f7d76c5d6e1449fda3b6dc76570f330d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фролова Ірина Анатоліївна

+380487848966 zelena_girka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "ДССС "Зелена гірка" МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 20995456
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Дача Ковалевського буд.89
Контактна особа: Фролова Ірина Анатоліївна
+380487848966
zelena_girka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 16:24
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:36
Очікувана вартість: 389 980,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 899,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 кг
Овочі, фрукти та горіхи (овочі: (капуста свіжа 5000 кг; капуста цвітна 1500; морква 1500 кг; буряк 2500 кг; цибуля 1500 кг; огірок свіжий 800 кг; перець салатний 1200 кг; кабачки свіжі 700 кг; помідори свіжі 1800 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1400 кг
Овочі, фрукти га горіхи (фрукти: мандарини 700 кг; банани 700 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:38
Тендерна документац овочі 2019.docx
24 липня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:38
Тендерна документац овочі 2019.docx
24 липня 2019 16:32
Тендерна документац овочі 2019.docx
11 липня 2019 16:21
Тендерна документац овочі 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000017 ● afcd002237dc4d25a291a2a0be000143
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2019 Одеса № 261

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 22.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 22.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.07.2019 № 261
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-07-11-000789-c 11.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оцінивши зазначені порушення, тендерний комітет прийшов до висновку про необхідність виправлення недоліків тендерної документації. Оскільки зазначені недоліки не стосуються інформації, яка зазначається в оголошенні про проведення закупівлі, тендерний комітет вважає за можливе продовжити проведення процедури закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи після внесення змін у тендерну документацію.

2019-07-26 15:30:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-08-08-000003 ● 5aeb3b2ea29145909997c34295dd109a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2019 Одеса № 286

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 08.08.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.08.2019
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-07-11-000789-c 11.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-09 16:17:03

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Овочі, фрукти та горіхи» (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи), яка проводиться Державним закладом «Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій «Зелена гірка» МОЗ України (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-11-000789-c , дата оприлюднення 11.07.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме: яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 5 додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», тоді як учасником ФОП Фещенко В.А. у складі тендерної пропозиції надано скановану копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної служби від 19.03.2019 №05.03.02-03/86061 (проте відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 року № 564-р «Про уповноваження Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на затвердження та підписання окремих видів документів» згідно з яким затверджувати висновки державної санітарно-епідеміологічної служби, зокрема експертизи, уповноважено Голову Держпродспоживслужби)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи, що учасником ФОП Фещенко В.А. виправлено зазначені у висновку моніторингу порушення та надано інший документ, який є належним підтвердженням якості частини предмету закупівлі (а саме: бананів), задля забезпечення потреб держави у сфері охорони здоров’я та оперативної закупівлі продуктів харчування в кількості, необхідній для покриття потреб санаторію, тендерним комітетом вирішено укласти договір на закупівлю товарів за державні кошти, а саме: за кодом CPV за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (за кодом ДК 021:2015 03221000-6 Овочі (капуста свіжа 5000 кг; капуста цвітна 1500; морква 1500 кг; буряк 2500 кг; цибуля 1500 кг; огірок свіжий 800 кг; перець салатний 1200 кг; кабачки свіжі 700 кг; помідори свіжі 1800 кг); за кодом ДК 021:2015 03222000-3 Фрукти та горіхи (мандарини 700 кг.; банани 700 кг.) в установлені Законом України «Про публічні закупівлі» строки.

2019-08-19 15:40:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-08-20 17:10:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Фещенко В.А. 387 245,00
UAH
387 245,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" 387 275,00
UAH
387 275,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 19:49
Документи переможця
26 липня 2019 10:43
СТ 17.pdf
26 липня 2019 10:43
кваліфікація_compressed.pdf
26 липня 2019 10:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 11:04
Полномочия.pdf
23 липня 2019 11:04
Прект договору овочі.PDF
23 липня 2019 11:04
Пропозиція овочі.PDF
23 липня 2019 11:04
Довідка ст 17.pdf
23 липня 2019 11:04
Лист згода ПД.PDF
23 липня 2019 11:04
Довідка працівникі.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фещенко В.А.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фещенко В.А.
#3488712814
Рішення скасоване 387 245,00
UAH
20 серпня 2019 16:05
ФОП Фещенко В.А.
#3488712814
Відхилено 387 245,00
UAH
20 серпня 2019 16:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"
#39999148
Відхилено 387 275,00
UAH
20 серпня 2019 16:42

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2019 16:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі