Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
389 980,00 UAH
UA-2019-07-11-000789-c f7d76c5d6e1449fda3b6dc76570f330d
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЗ "ДССС "Зелена гірка" МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 20995456
Місцезнаходження замовника: 65038, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Дача Ковалевського буд.89
Контактна особа замовника: Фролова Ірина Анатоліївна
+380487848966
zelena_girka@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 16:24
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:36
Очікувана вартість: 389 980,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 899,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 кг
Овочі, фрукти та горіхи (овочі: (капуста свіжа 5000 кг; капуста цвітна 1500; морква 1500 кг; буряк 2500 кг; цибуля 1500 кг; огірок свіжий 800 кг; перець салатний 1200 кг; кабачки свіжі 700 кг; помідори свіжі 1800 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1400 кг
Овочі, фрукти га горіхи (фрукти: мандарини 700 кг; банани 700 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000017 ● afcd002237dc4d25a291a2a0be000143
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22 16:17:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2019 Одеса № 261

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 22.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 22.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.07.2019 № 261
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-07-11-000789-c 11.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оцінивши зазначені порушення, тендерний комітет прийшов до висновку про необхідність виправлення недоліків тендерної документації. Оскільки зазначені недоліки не стосуються інформації, яка зазначається в оголошенні про проведення закупівлі, тендерний комітет вважає за можливе продовжити проведення процедури закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи після внесення змін у тендерну документацію.

2019-07-26 15:30:29

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЗ "ДССС "Зелена гірка" МОЗ України", 20995456, Україна, Одеса, вул. Дача Ковалевського буд.89
  2. Інформація про предмет закупівлі: Овочі, фрукти га горіхи (фрукти: мандарини 700 кг; банани 700 кг), 389980UAH, 03220000-9, ДК021, 1400, кг
  3. Інформація про оприлюднення: f7d76c5d6e1449fda3b6dc76570f330d, 2019-07-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу досліджувались документи та інформація щодо зазначеної закупівлі: річний план закупівель державного закладу «Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій «Зелена гірка» Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація (далі – ТД). За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в ТД не зазначено надання учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав визначених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону. Також, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону в ТД вимагає від переможця документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Крім того, встановлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – Наказ № 490) у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пунктів 2 Наказу № 490. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності ТД законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону. За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог ТД вимогам Закону порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

  • UA-M-2019-08-08-000003 ● 5aeb3b2ea29145909997c34295dd109a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08 15:50:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2019 Одеса № 286

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 08.08.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.08.2019
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-07-11-000789-c 11.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-09 16:17:03

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Овочі, фрукти та горіхи» (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи), яка проводиться Державним закладом «Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій «Зелена гірка» МОЗ України (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-11-000789-c , дата оприлюднення 11.07.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме: яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 5 додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», тоді як учасником ФОП Фещенко В.А. у складі тендерної пропозиції надано скановану копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної служби від 19.03.2019 №05.03.02-03/86061 (проте відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 року № 564-р «Про уповноваження Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на затвердження та підписання окремих видів документів» згідно з яким затверджувати висновки державної санітарно-епідеміологічної служби, зокрема експертизи, уповноважено Голову Держпродспоживслужби)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЗ "ДССС "Зелена гірка" МОЗ України", 20995456, Україна, Одеса, вул. Дача Ковалевського буд.89
  2. Інформація про предмет закупівлі: Овочі, фрукти га горіхи (фрукти: мандарини 700 кг; банани 700 кг), 389980UAH, 03220000-9, ДК021, 1400, кг
  3. Інформація про оприлюднення: f7d76c5d6e1449fda3b6dc76570f330d, 2019-07-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: тендерна документація, тендерна пропозиція ФОП Фещенко В.А. Під час моніторингу проаналізовано: тендерна документація та тендерна пропозиція ФОП Фещенко В.А., повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Державним закладом «Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій «Зелена гірка» МОЗ України (далі – Замовник) 11 липня 2019 року оприлюднено оголошення про закупівлю за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи за процедурою відкритих торгів. За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Фещенко В.А. його визначено переможцем процедури закупівлі та 06.08.2019 на порталі електронних закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Так, аналізом тендерної пропозиції ФОП Фещенко В.А. (далі – Учасник) встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: - згідно з пунктом 4 додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено надання копій документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Учасником на підтвердження цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.03.2019 №05.03.02-03/86061, виданої на бланку Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України та затвердженою Головним державним санітарним лікарем. Проте відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 року № 564-р «Про уповноваження Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Держпродспоживслужба) на затвердження та підписання окремих видів документів» згідно з яким затверджувати висновки державної санітарно-епідеміологічної служби, зокрема експертизи, уповноважено Голову Держпродспоживслужби. В реєстрі висновків держсанепідекспертизи, опублікованому на веб-сайті Держпродспоживслужби, відомості щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.03.2019 №05.03.02-03/86061 у вказаному реєстрі відсутні. Слід зазначити, що за інформацією, відображеній у документі, вказаний висновок від 19.03.2019 №05.03.02-03/86061 видано через 6 років від дати проведення експертизи (протокол експертизи від 18.03.2013 № 3415). Тобто, Учасником не підтверджено відповідність технічним, якісним, кількісним вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації. Отже, Замовником на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ФОП Фещенко В.А. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем., 16 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Фещенко В.А. 387 245,00
UAH
387 245,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" 387 275,00
UAH
387 275,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 19:49
Документи переможця
26 липня 2019 10:43
СТ 17.pdf
26 липня 2019 10:43
кваліфікація_compressed.pdf
26 липня 2019 10:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 11:04
Полномочия.pdf
23 липня 2019 11:04
Прект договору овочі.PDF
23 липня 2019 11:04
Пропозиція овочі.PDF
23 липня 2019 11:04
Довідка ст 17.pdf
23 липня 2019 11:04
Лист згода ПД.PDF
23 липня 2019 11:04
Довідка працівникі.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фещенко В.А.
#3488712814
Переможець 387 245,00
UAH
06 серпня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фещенко В.А.
#3488712814
387 245,00
UAH
Документи

Актуальні тендери

До пошуку