Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії та постачання гарячої води для вторинної медичної допомоги)
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2019-07-11-000590-a c9d0050291e64671993d4e3024b83f68
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладижев Олексій Леонідович

+380457922724 v.valyeriya@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41736008
Місцезнаходження замовника: 07101, Україна, Київська обл., місто Славутич, Центральна площа будинок 7
Контактна особа замовника: Ладижев Олексій Леонідович
+380457922724
v.valyeriya@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:28
Очікувана вартість: 4 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3430 Гкал
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії та постачання гарячої води для вторинної медичної допомоги)(фінансування за кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, б.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000005 ● 70b4870dd72845eba9428dea99c53e05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-18 12:52:38
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

17.07.2019 № 216

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2019 № 216

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-07-11-000590-a 11.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Підстава, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-08-05 16:01:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради, 41736008, Україна, місто Славутич, Центральна площа будинок 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії та постачання гарячої води для вторинної медичної допомоги)(фінансування за кошти місцевого бюджету), 4300000UAH, 09320000-8, ДК021, 3430, Гкал
  3. Інформація про оприлюднення: c9d0050291e64671993d4e3024b83f68, 2019-07-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 18 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Славутицька міська лікарня» Славутицької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 4 300 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 11.07.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 28,835932 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі шафи для переодягання, перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 835 178,96 грн). Як наслідок Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) оголошення про проведення відкритих торгів, не містить інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Крім того установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 31 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовник на підставі ч. 1, ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" відмінив торги.

2019-08-06 09:53:26

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Дата скасування
02 серпня 2019 14:55
Причина скасування
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно ч. 1, ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
02 серпня 2019 14:54 протокол

Актуальні тендери

До пошуку