Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розвиток системи електронного документообігу (СЕД)»
Очікувана вартість
682 100,00 UAH
UA-2019-07-11-000463-b 626b0208798a48db87f3fa42bc9b39d4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Ігорівна Нижнікова

+380626485517 audit@krm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052809
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, пл. Миру, 2
Контактна особа: Альона Ігорівна Нижнікова
+380626485517
audit@krm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі:
Закупівлі творів мистецтв або закупівля, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу (пункт 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі») та потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням (пункт 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі.
У результаті укладених з АТ “ІнфоПлюс” договорів, а саме:
- договір № 56/2018 від 30.07.2018 року (предмет договору – закупівля Системи управління електронною чергою «Електронна черга», код ДК 021:2015 – 31711310-9 – Система обліку відвідувачів) – 1 комплект);
- договір № 59/2018 від 31.07.2018 року (предмет договору – Система електронного документообігу ЦНАП (ліцензії на автоматизовану систему документообігу) код ДК 021:2015 – 48311100-2 – Система управління документообігом) – 1 комплект);
- договір № 136/2019 від 21.06.2019 року (предмет договору – закупівля програмної продукції – примірник Oracle Database Standard Edition 2 CPU lic migration w/1 Y support (код за ДК 021:2015 – 48610000-7 – Системи баз даних).
Виконавчим комітетом Краматорської міської ради було придбано ліцензії на програмне забезпечення системи електронного документообігу АСКОД і бази даних Oracle Database Standard Edition 2 та надані послуги з його встановлення (інсталяції) (далі – СЕД).
СЕД створено на основі ліцензійного програмного забезпечення системи електрон-ного документообігу АСКОД у складі:
- “АСКОД Корпоративний”;
- “АСКОД WEB”.
У зв’язку з нагальною потребою долучити до роботи у СЕД додаткових користувачів Замовника, виникла необхід¬ність у закупівлі додаткових ліцензій програмного забезпечення АСКОД у розробника цього програмного забезпечення - АТ “ІнфоПлюс”.
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки, літератури і мистецтва.
Згідно із свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 30.06.2011 № 38912, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, авторські майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД Корпоратив¬ний» належать АТ “ІнфоПлюс”.
Відповідно до Рішення Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, виданого 30.06.2011 за реєстраційним № 1578, майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД WEB» належать АТ “ІнфоПлюс”.
АТ “ІнфоПлюс”, відповідно до статей 15 та 16 Закону України «Про авторське право і суміжні права», належать виключні майнові права на первинні коди (тексти) програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД. У разі надання послуг з постачання додаткового ліцензійного програмного забезпе¬чення АСКОД для СЕД виконавцем може бути лише власник текстів цього програмного забезпечення.
Цивільний Кодекс України (ст. 431) визначає наслідки порушення права інтелектуаль¬ної власності, в т. ч. невизнання цього права чи посягання на нього, що тягне за собою відповідальність, встановлену Кодексом.
Значною та визначальною перевагою АТ ”ІнфоПлюс” як розробника ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД, є досконале знання програмного забезпечення та структур баз даних СЕД, що сприятиме швидкому масштабуванню СЕД без значних витрат часу і без ризику несу¬місності результатів постачання додаткового програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, що використовується у складі СЕД.
Крім того, природно, у разі вибору іншого виконавця, перед останнім виникне необхідність володіння та знання програмного коду ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД. Таким чином, при зміні виконавця буде неможливо виконати постачання додаткового програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД у складі СЕД.
Вибір іншого виконавця призведе до додаткових витрат фінансових та трудових ресурсів, а саме: витрати на адаптацію нової системи згідно вимог Замовника, витрати на впровадження нового програмного забезпечення, витрати на міграцію інформації до нових баз даних, навчання користувачів, додаткові витрати на реалізацію засобів обміну даними та електронними документами між підрозділами, задіяними у процесах електронного документообігу в рамках СЕД, а також додаткові витрати на закупівлю ліцензій на право користування новим програмним забезпеченням тощо.
Разом із масштабуванням СЕД (закупівля додаткових ліцензій програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB), у Замовника також виникла необхідність придати ліцензійне програмне забезпечення виробництва АТ "ІнфоПлюс" – АСКОД АРМ Керівника.
Програмне забезпечення АСКОД АРМ Керівника призначене спеціально для автоматизації управлінських функцій та виконання службових обов’язків керівників та топ-менеджерів. АСКОД АРМ Керівника підтримує мінімально необхідний функціонал системи електронного документообігу – підписання документів кваліфікованим електронним підписом, здійснення розгляду документів, прийняття рішення щодо їх виконання та здійснення контроль за їх виконанням.
Функціонал АСКОД АРМ Керівника забезпечує: ознайомлення з документами; створення і підтвердження резолюцій та завдань виконавцям; повернення документів на доопрацювання; погодження та підписання документів; здійснення контролю виконавчої дисципліни. АСКОД АРМ Керівника підтримує роботу в offline-режимі з автоматичною синхронізацією. АСКОД АРМ Керівника працює на мобільних пристроях (телефонах та планшетах) під управлінням операційних систем Windows, iOS, Android. Завантаження та оновлення версій здійснюються через магазин додатків App Store (для iOS) та Google Play (для Android).
Згідно із свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 07.02.2013 № 47656, виданим Державною службою інтелектуальної власності України, авторські майнові права на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення для планшетних засобів АРМ керівника» належать АТ “ІнфоПлюс”.
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, пункту 1 частини 2 Статті 35 щодо «закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу» та пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням» та з метою уникнення зазначених вище можливих негативних наслідків лише власник кодів програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД (АТ «ІнфоПлюс») може забезпечити надання послуг з масштабу¬вання та розширення функціональних можливостей СЕД.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 10:25
Оскарження наміру укласти договір: 22 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
91 штука
«Розвиток системи електронного документообігу (СЕД)» - придбання додаткових ліцензій програмного забезпечення АСКОД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, пл.Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2019  —  02 серпня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за постачання Програмної продукції проводяться Замовником після здачі-приймання Програмної продукції шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахун-ковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 липня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
#16400836
Переможець 682 100,00
UAH
11 липня 2019 10:25

Документи

11 липня 2019 10:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 10:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
#16400836
682 100,00
UAH
Документи

Документи

11 липня 2019 10:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 15:48
Д. 151.pdf укладений
22 липня 2019 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 682 100,00
UAH