Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення КУ «Коростенський ІРЦ» за адресою: вул. Гайдамацька буд.2, м. Коростень, Житомирська область
Очікувана вартість
1 336 306,80 UAH
UA-2019-07-11-000460-c ac0c4bef9c1d4086bac49b070ac340b8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

03041979nat@gmail.com

+380972175400 03041979nat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Коростенський інклюзивно-ресурсний центр" Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42257037
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м.Коростень, вул. Гайдамацька, буд. 2
Контактна особа: 03041979nat@gmail.com
+380972175400
03041979nat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 336 306,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення КУ «Коростенський ІРЦ» за адресою: вул. Гайдамацька буд.2, м. Коростень, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Гайдамацька, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхомоплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 13:56
1.1 Оголошення Коростень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

План фінансування???
Дата подання: 17 липня 2019 09:58
Дата відповіді: 17 липня 2019 12:11
Додайте будь-ласка план фінансування по роках
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Фінансування закупівлі здійснюється виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Разом з тим, головним розпорядником бюджетні кошти виділяються поетапно. Тому розміри фінансування залежать виключно від прийнятих рішень про виділення відповідних коштів головним розпорядником бюджетних коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 1 190 154,00
UAH
1 190 154,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Кмитівський майстер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
Переможець 1 190 154,00
UAH
26 липня 2019 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
1 190 154,00
UAH
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
img20191121_09180214.jpg зміни до договору
26 листопада 2019 14:07
img20191121_09165090.jpg зміни до договору
26 листопада 2019 14:07
img20191121_09153079.jpg зміни до договору
26 листопада 2019 14:07
img20191029_14082697.jpg зміни до договору
29 жовтня 2019 15:05
img20191029_14064064.jpg зміни до договору
29 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:19
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:09
img20190823_13264861.jpg укладений
27 серпня 2019 13:51
img20190823_13260158.jpg укладений
27 серпня 2019 13:50
img20190823_13304568.jpg укладений
27 серпня 2019 13:50
img20190823_13300558.jpg укладений
27 серпня 2019 13:48
img20190823_13293521.jpg укладений
27 серпня 2019 13:48
img20190823_13290642.jpg укладений
27 серпня 2019 13:47
img20190823_13283600.jpg укладений
27 серпня 2019 13:46
img20190823_13280289.jpg укладений
27 серпня 2019 13:46
img20190823_13272630.jpg укладений
27 серпня 2019 13:45
img20190823_13252793.jpg укладений
27 серпня 2019 13:44
img20190823_13245020.jpg укладений
27 серпня 2019 13:44
img20190823_13241779.jpg укладений
27 серпня 2019 13:43
img20190823_13234287.jpg укладений
27 серпня 2019 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виділенням додатково коштів на капітальний ремонт в 2019р.,створено додаткову угоду та змінено план фінансування, календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML