Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставраційно-ремонтні роботи пам'ятки архітектури поч. ХХ ст будинку № 17-19 на проспекті Т. Шевченка у м. Львові»
Очікувана вартість
1 664 005,20 UAH
UA-2019-07-11-000381-c 15d1354b9a004653a93ef3cae08710ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Компій Андрій Васильович

+380322444135 kplortn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Львівської обласної ради "Технічний нагляд"
Код ЄДРПОУ: 35563257
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Компій Андрій Васильович
+380322444135
kplortn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:26
Очікувана вартість: 1 664 005,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 320,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставраційно-ремонтні роботи пам'ятки архітектури поч ХХ ст будинку № 17-19 на проспекті Т Шевченка у мЛьвові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, м. Львів, проспект Шевченка, 17-19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Замовник може, перерахувати Підряднику аванс на небюджетний рахунок Підрядника для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 09:50
рішення про внесення змін.docx
19 липня 2019 09:50
тендерна документація.doc
11 липня 2019 13:02
Технічна специфікація.docx
11 липня 2019 13:02
проект договору.docx
19 липня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 09:50
рішення про внесення змін.docx
19 липня 2019 09:50
тендерна документація.doc
11 липня 2019 13:02
тендерна документація.doc
11 липня 2019 13:02
Технічна специфікація.docx
11 липня 2019 13:02
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000378 ● e97660d957614d928ca08093a2dcad37
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2019 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2019 № 210
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-11-000381-c 11.07.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ" 1 599 000,00
UAH з ПДВ
1 575 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реставраційно-будівельна компанія "Пектораль" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 14:55
Doc Aug 16 2019.pdf
16 серпня 2019 14:55
Doc Aug 13 2019.pdf
16 серпня 2019 14:54
Doc Aug 13 2019.pdf
16 серпня 2019 14:54
Doc Aug 16 2019.pdf
02 серпня 2019 17:07
рішення учасника 4.jpg
02 серпня 2019 17:07
Інші документи_Статут.pdf
02 серпня 2019 17:07
Наказ про призначення.pdf
02 серпня 2019 17:07
Копія паспорта.pdf
02 серпня 2019 17:07
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 17:07
Технічна частина.pdf
02 серпня 2019 17:07
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Реставраційно-будівельна компанія "Пектораль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ"
#41867600
Переможець 1 575 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 20:04

Документи

13 серпня 2019 20:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 20:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурна майстерня "ЛЕО-РЕСТ"
#41867600
1 575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2019 20:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 13:10
додаткова угода.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:31
Договір укладений
27 серпня 2019 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML