Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 – 44510000-8 – Знаряддя (Лопати, граблі, скребки, вила)
Очікувана вартість
145 694,50 UAH
UA-2019-07-11-000135-c ● 8dfc04e999a3411d83eeee07d3016c43
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2019 10:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 10:24 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 145 694,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 456,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
690 шт
ДК 021-2015 – 44510000-8 – Знаряддя (Лопати, граблі, скребки, вила)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, місто Київ, Проспект Голосіївський 17-Б, ЖЕД – 102 вул. Антоновича 170/172, ЖЕД – 103 вул. Деміївська 33, ЖЕД – 105 вул. Тарасівська 2, ЖЕД – 106 проспект Голосіївський, 118 – Б, ЖЕД – 107 вул. Касіяна 8, ЖЕД – 109 вул. Заболотного 20 – А, ЖЕД – 110 вул. М. Китаївська 3, ЖЕД – 111 вул. Новопирогівська 25/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2019 10:20 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ інвентар.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 липня 2019 11:58
Дата відповіді: 12 липня 2019 12:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ) Торгова марка/модель розглядається в еквіваленті за умови відповідності запропонованого товару технічним характеристикам предмету закупівлі.
2) Замовник розглядає пропозиції усіх організаційно-правових форм як остаточні.
2) Замовник розглядає пропозиції усіх організаційно-правових форм як остаточні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-11-000135-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2269823153
Дата подання: 25 липня 2019 09:36
Невідповідність учасника ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" кваліфікаційним критеріям
ФОП Самойлович надала довідку в довільній формі, що в неї є працівники необхідної кваліфікації, але не надала жодної інформацію про них , а саме - кількості, наявності кваліфікації, досвід роботи чи освіти , тощо.
Замовник вимагав не просто довідку про наявність працівників, а довідку, яка містить ІНФОРМАЦІЮ про наявність працівників відповідної кваліфікації (штатних та/або залучених відповідно до законодавства про працю), які мають необхідні знання та досвід роботи з предметом закупівлі;
Згідно ст.28 п.7 ЗУ Про публічні закупівлі
« Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
В даному випадку учасник не надав інформацію зг. Ст. 16 п.2 ЗУ Про публічні закупівлі , яку Замовник міг би перевірити . звернувшись до органів державної влади і таким чином, не зможе визначити його відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв. Вимагаємо дискваліфікувати учасника за невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Замовник вимагав не просто довідку про наявність працівників, а довідку, яка містить ІНФОРМАЦІЮ про наявність працівників відповідної кваліфікації (штатних та/або залучених відповідно до законодавства про працю), які мають необхідні знання та досвід роботи з предметом закупівлі;
Згідно ст.28 п.7 ЗУ Про публічні закупівлі
« Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
В даному випадку учасник не надав інформацію зг. Ст. 16 п.2 ЗУ Про публічні закупівлі , яку Замовник міг би перевірити . звернувшись до органів державної влади і таким чином, не зможе визначити його відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв. Вимагаємо дискваліфікувати учасника за невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2019 10:42
Відповідно до п.6.1. тендерної документації Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції складену у довільній формі довідку, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації (штатних та/або залучених відповідно до законодавства про працю), які мають необхідні знання та досвід роботи з предметом закупівлі. Зазначена довідка надається в довільній формі та не містить вимог щодо визначення в ній кількості, наявності кваліфікації, досвіду роботи чи освіти , тощо.
Учасником ФОП "Самойлович Юлія Юріївна" в складі тендерної пропозиції надана довідка в якій він підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідний досвід та знання. Виходячи з вищевикладеного у Замовника відсутні підстави для дискваліфікації учасника ФОП "Самойлович Юлія Юріївна".
Учасником ФОП "Самойлович Юлія Юріївна" в складі тендерної пропозиції надана довідка в якій він підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідний досвід та знання. Виходячи з вищевикладеного у Замовника відсутні підстави для дискваліфікації учасника ФОП "Самойлович Юлія Юріївна".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
129 300,00
UAH з ПДВ
|
129 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» |
143 871,60
UAH з ПДВ
|
140 959,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" |
144 152,00
UAH з ПДВ
|
141 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия" |
145 512,00
UAH з ПДВ
|
142 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
145 000,00
UAH з ПДВ
|
143 544,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САМОЙЛОВИЧ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" #2840809562 |
Переможець |
129 300,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
376.pdf | укладений |
30 липня 2019 14:45
|