Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
997 500,00 UAH
UA-2019-07-11-000133-c bc60b1625cc24e9bb472d1a03161dfa1
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волик Олесандр Сільвестрович

+380472643466 chistota_ck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Черкаська служба чистоти"
Код ЄДРПОУ: 03328652
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117
Контактна особа: Волик Олесандр Сільвестрович
+380472643466
chistota_ck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:56
Очікувана вартість: 997 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 992,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 шт
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Чайковськкого, 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету, 4.1. Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. 4.2. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:18
зміни по контейнерам.docx
16 липня 2019 11:18
ПРОЕКТ договору зміни.docx
11 липня 2019 10:18
Документація.doc
16 липня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:18
зміни по контейнерам.docx
16 липня 2019 11:18
ПРОЕКТ договору зміни.docx
11 липня 2019 10:18
ПРОЕКТ договору.docx
11 липня 2019 10:18
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 11 липня 2019 18:23
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:35
Замовник в тендерній документації передбачив що лише договір про наявність досвіду на товар за Кодом ДК 021:2015 44610000-9 буде вважатися аналогічним! Дана вимога є дискримінаційною. В договорі може бути відсутнє посилання на ДК 021:2015 44610000-9. В зв’язку з тим что ДК це - Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України. Тобто якщо у Учасника є аналогічний договір не з державної установою потреби визначати товар за ДК не має, але використовувати для підтвердження досвіду не можливо виходячи з вимог Замовника.На це неодноразово зверталася увага Замовника. Проте публікуючи подальші оголошення про проведення тендеру ним знову не враховані ці зауваження. У випадку не врахування зазначеного ми змушені будемо звернутися до уповноважених органів. Тому просимо врегулювати дане питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал позитивного відгуку* щодо постачання аналогічного товару, а також завірену копію договору постачання такого товару за вищевказаним відгуком, разом з копіями первинних документів, що підтверджують постачання товару згідно такого договору в повному обсязі (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за Кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, а саме: оцинковані металеві контейнери для збору твердих побутових відходів, аналогічні предмету закупівлі.
В завіреній копії Договору (контракті), який підтверджує факт про наявність досвіду щодо постачання аналогічного товару може бути відсутнє посилання на ДК 021:2015 44610000-9, головне щоб було посилання на поставку аналогічного товару (можливо й без зазначення Коду ДК 021:2015 44610000-9), але з обов’язковим фактом виконання Договору, (фактичне виконання договору видаткові накладні, тощо).
Цинкове покриття
Дата подання: 11 липня 2019 18:23
Дата відповіді: 16 липня 2019 17:08
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з цинковим покриттям 75-100 мікрон. Пояснюємо що контейнери із цинковим покриттям меншим ніж зазначено Замовником належно використовуються протягом всього строку експлуатації. А така вимога Замовника призводить до дискримінації Учасників, які виготовляють контейнери відповідно до стандарту, проте з товщиною цинкового покриття меншою ніж передбачено Замовником. Тим самим порушуючи норми ч.3 ст.5, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі» Замовник не може передбачати умови які дискримінують Учасників. Тому просимо внести зміни щодо цинкового покриття.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги Замовника щодо товщини цинкового покриття повністю відповідають діючим ГОСТам та не порушують вимоги чинного законодавства. Від товщини цинкового покриття залежить терміни корисного використання контейнера для відходів. Низькі показники цинкування не забезпечують належний антикорозійних властивостей.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 11 липня 2019 18:24
Дата відповіді: 16 липня 2019 17:10
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно конструкції контейнера з посиленими металевими посилюючими полосами для бічного завантаження (не менше 2 х). Учасники виготовляють контейнери відповідно до стандарту EN 840-2. Даний стандарт не передбачає такої вимоги. Отже у кожного виробника ця технічна характеристика може відрізнятися. ЗУ Про публічні закупівлі передбачає, що замовник не може передбачати у тендерній документації дискримінаційні та такі що обмежують конкуренцію вимоги. Тому просимо Замовника виключити вимогу стосовно контейнера з посиленими металевими посилюючими полосами для бічного завантаження (не менше 2 х).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здійснивши порівняння долученого паспорту якості і технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не вбачається наявності зазначених підстав. Перевіривши вказані обставини, також встановлено, що в інших закупівлях паспорт виробу наданий учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» відрізняється від наведеного у цій закупівлі, з чого можливо зробити висновок, що паспорт долучений до вимоги на закупівлю контейнерів металевих об’ємом 1,1 м.куб. не є описом єдиної конструкції єдиного виробника. Здійснивши аналіз аналогічних закупівель, що проведені по системі прозоро, встановлено наявність як мінімум ще двох організацій, які здійснюють постачання на території України контейнерів, як відповідають технічним вимогам тендерної документації Замовника – це, ПАТ "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" та ТОВ РЕЛАЙН.
Дискримінаційна вимога стосовно ребер жорсткості посилених несучою прямокутною рамою.
Дата подання: 11 липня 2019 18:24
Дата відповіді: 16 липня 2019 17:10
Просимо виключити вимогу стосовно того, що «Контейнер має бути обладнаний ребрами жорсткості, що посилені несучою прямокутною рамою. Пояснюємо, що оскільки стандарт EN 840-2 на який посилається Замовник не передбачаэ такоъ вимоги, виробники можуть самостійно визначити яким чином здійснити посилення ребер жорсткості. Пояснюємо,що на довгостроковість використання контейнера впливає лише його належна експлуатація. А вимога яку зазначив Замовник заздалегідь призводить до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаткові посилюючі полоси, ребра жорсткості та кріпленні є обов’язковою вимогою, адже при вивантаженні контейнерів з відходами там може бути скид не тільки побутових відходів, а і будівельних матеріалів та ремонтних відходів, що значно збільшує навантаження на конструкцію контейнера близько 500 кг і більше та єдиним захистом в цьому випадку є вказаний конструкційний елемент. За відсутності посилюючих елементів конструкція контейнера буде повністю деформована та не підлягатиме відновленню, тож вказаний конструкційний елемент має важливе захисне значення.
Нереальна вимога !
Дата подання: 11 липня 2019 18:25
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:21
Відповідно до пунктів (проекту договору) 5.8. Постачальник передає Замовнику Товар в упаковці, яка відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність Товару та збереження його якості під час перевезення. 5.9. Кожне найменування Товару повинно бути в упаковці підприємства-виробника. При цьому, пошкодження упаковки не допускається. Зазначаємо, що на даний вид товару упаковка не передбачається. Просимо виключити ці пункти із проекту договору!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша вимога врахована. Новий проект Договору із змінами розміщенно на веб-порталі Уповноваженого органу.
Який спосыб подачы документыв переможцем ?
Дата подання: 11 липня 2019 18:26
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:38
Яким чином здійснюється подача документів переможцем закупівлі?Чи достатньо буде розмістити документи на сайті Уповноваженого органу?
Відповідь: Подача всіх документів (інформації) здійснюється лише шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу. Додатково подавати документи (інформації) не обов’язково.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-000133-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 11 липня 2019 11:29
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
11.07.2019р. Комунальним підприємством «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (далі – Замовник) були оголошені відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», назва предмета закупівлі: Контейнери для збору твердих побутових відходів, Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів (металевий оцинкований контейнер для збирання побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб). Номер оголошення про торги на веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель UA-2019-07-11-000133-c.
Уважно вивчивши умови закупівлі, було виявлено невідповідності умов документації конкурсних торгів Закону, які повинні бути усунуті до закінчення строку подання пропозицій у торгах.
Виходячи зі змісту ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів (надалі ДКТ) може зазнавати змін за ініціативою замовника або учасників. Після внесення змін до ДКТ строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
У Додатку № 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розміщеному на сайті Уповноваженого органу 11.07.2019 року у складі Тендерної документації, Замовник передбачив вимоги, які призводять до недобросовісної конкуренції та дискримінації Учасників.
Проаналізувавши закупівлі, які проводилися раніше Замовником (оголошення №UA-2018-06-14-000643-b) вбачається, що технічні вимоги до предмета закупівлі виписані під конкретного Учасника, а саме ТОВ «ЮГСТАЛЬ». Так, у вказаній закупівлі, яка мала місце у 2018 році, Учасник ТОВ «ЮГСТАЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Паспорт виробу на Металевий контейнер для збору побутових відходів, технічні характеристики якого повністю збігаються з вимогами Замовника та дає підстави стверджувати, що закупівля проводиться під конкретного Учасника.
З розміщеної Замовником на сайті Уповноваженого органу тендерної документації вбачається порушення норм чинного законодавства про закупівлі.
Замовник зазначає конкретну конструкцію та не обумовлює причини та вимоги щодо особливостей конструкції даного контейнеру, зокрема: кришка ПВХ має бути плоскою з подвійною стінкою; з внутрішнього боку контейнер має бути посилений металевими посилюючими полосами для бічного завантаження; кріплення конструктивних елементів зварюванням; колеса з металевим ободом; можливість використання контейнера без коліс (Додаток №2 ). Проте, такі особливості не зазначені у стандартах EN 840-2, ДСТУ, відповідно до яких здійснюється виробництво контейнерів.

Замовник надміру деталізуючи технічні характеристики контейнера порушує основоположні принципи зазначені в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме принципи:
Пункту 1 ч.1 ст.3, що стосується добросовісної конкуренції між учасниками;
Пункту 4 ч.1 ст.3, що стосується недискримінації учасників;
що в свою чергу призводить до зменшення кількості Учасників які можуть відповідати умовам, визначеним у тендерній документації Замовником.

При цьому, Замовником не обґрунтував, переваги. Кріплення конструктивних елементів захвату і підйому зварюванням зарекомендувало себе під час експлуатації значно гірше, ніж кріплення болтовим з'єднанням з можливістю заміни при пошкодженні без порушення цинкового шару та без необхідності проведення зварних ремонтних робіт. Колесо з ободом, виготовленим методом виливання з полiпропiлену, має беззаперечну перевагу над колесом з металевим ободом. Поліпропілен має значно довший строк служби.
Кришка контейнера з подвійною стінкою не сприяє збільшенню строку експлуатації контейнера, та не впливає на його міцність.
Умова про можливість використання контейнера без коліс також обмежує коло потенційних учасників та фактично зводить їх до одного виробника ТОВ «ЮГСТАЛЬ», оскільки це є конструктивною особливістю контейнерів, які виготовляються вказаним товариством. При цьому, контейнер для збору ТПВ без коліс не відповідає функціональному призначення контейнера пересувного.
Вимога Тендерної документації, що з внутрішнього боку контейнер має бути посилений металевими посилюючими полосами для бічного завантаження, є актуальним для слабких контейнерів, виконаних з неякісного матеріалу. Контейнери, які пропонуються нами, з внутрішнього боку не мають металевих посилюючих полос, оскільки в цьому відсутня потреба. Наші контейнери виготовлені з міцної якісної сталі та придатні для бічного завантаження, при цьому не деформуються та не втрачають функціональних характеристик.

Тому вважаємо, що вимоги Замовника стосовно вище перерахованих технічних вимог є не обґрунтованою, та порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник таким чином значно зменшує коло осіб які можуть відповідати технічним характеристикам, які він передбачив.
З зазначеного випливає, що замовник передбачив у Додатку № 2 до тендерної документації такі технічні вимоги, які суперечать основоположним принципам здійснення закупівель, чим порушив норми ч.4 ст. 22 яка передбачає, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Зважаючи на вищевикладене, ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників закупівель, Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики встановив умови, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь інших учасників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі.
Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3, 5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимоги які порушують норми чинного законодавства.
2. Привести у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2019 17:17
Здійснивши порівняння долученого паспорту якості і технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не вбачається наявності зазначених підстав. Перевіривши вказані обставини, також встановлено, що в інших закупівлях паспорт виробу наданий учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» відрізняється від наведеного у цій закупівлі, з чого можливо зробити висновок, що паспорт долучений до вимоги на закупівлю контейнерів металевих об’ємом 1,1 м.куб. не є описом єдиної конструкції єдиного виробника. Здійснивши аналіз аналогічних закупівель, що проведені по системі прозоро, встановлено наявність як мінімум ще двох організацій, які здійснюють постачання на території України контейнерів, як відповідають технічним вимогам тендерної документації Замовника – це, ПАТ "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" та ТОВ РЕЛАЙН. Завдяки подвійній стінці кришки контейнера в жарку пору року прошарок повітря між двома стінками забезпечує більш тривале зберігання відходів в контейнері до його загнивання. Крім того дана конструкція є більш жорсткою, та не підлягає деформації під час довготривалої експлуатації.
Твердження потенційного Учасника щодо деталізованих вимог є оціночним та не підтверджено документально. Деталізовані окремі технічні вимоги Замовника торгів дозволяють забезпечити високу якість контейнерів та безпосередньо впливають на терміни їх корисного використання.
Потреба в використані контейнера без коліс обумовлено великою кількістю випадків вандалізму та крадіжок вказаного елементу конструкції контейнеру та обумовлена безпекою населення, а саме при траті одного колеса, нахил навантаженої конструкції контейнера є таким, чим ставиться під загрозу безпека споживачів, тому до відновлення конструкції коліс передбачається зняття цих елементів до повного відновлення конструкції.

Додаткові посилюючі полоси та кріпленні є обов’язковою вимогою, адже при вивантаженні контейнерів, може бути скид не тільки побутових відходів, а і будівельних матеріалів та ремонтних відходів, що значно збільшує навантаженість на конструкцію контейнера близько 500 кг і більше та єдиним захистом в цьому випадку є вказаний конструкційний елемент. За відсутності посилюючих елементів конструкція контейнера буде повністю деформована та не підлягатиме відновленню, тож вказаний конструкційний єлемент має важливе захисне значення.
Номер вимоги: UA-2019-07-11-000133-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 12 липня 2019 13:12
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
в прикріпленому файлі, наведені факти про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», на цій підставі
ВИМАГАЄМО:
1. Обгрунтувати зазначені вимоги а в разі неможливості виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимоги які призводять до дискримінації та порушують норми чинного законодавства.
2. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі Додаток № 2 до тендерної документації.
3. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі вимогу що стосується підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме: вимогу стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2019 17:26
Здійснивши порівняння долученого паспорту якості і технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не вбачається наявності зазначених підстав. Перевіривши вказані обставини, також встановлено, що в інших закупівлях паспорт виробу наданий учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» відрізняється від наведеного у цій закупівлі, з чого можливо зробити висновок, що паспорт долучений до вимоги на закупівлю контейнерів металевих об’ємом 1,1 м.куб. не є описом єдиної конструкції єдиного виробника. Здійснивши аналіз аналогічних закупівель, що проведені по системі прозоро, встановлено наявність як мінімум ще двох організацій, які здійснюють постачання на території України контейнерів, як відповідають технічним вимогам тендерної документації Замовника – це, ПАТ "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" та ТОВ РЕЛАЙН. Завдяки подвійній стінці кришки контейнера в жарку пору року прошарок повітря між двома стінками забезпечує більш тривале зберігання відходів в контейнері до його загнивання. Крім того дана конструкція є більш жорсткою, та не підлягає деформації під час довготривалої експлуатації.
Твердження потенційного Учасника щодо деталізованих вимог є оціночним та не підтверджено документально. Деталізовані окремі технічні вимоги Замовника торгів дозволяють забезпечити високу якість контейнерів та безпосередньо впливають на терміни їх корисного використання.
Потреба в використані контейнера без коліс обумовлено великою кількістю випадків вандалізму та крадіжок вказаного елементу конструкції контейнеру та обумовлена безпекою населення, а саме при траті одного колеса, нахил навантаженої конструкції контейнера є таким, чим ставиться під загрозу безпека споживачів, тому до відновлення конструкції коліс передбачається зняття цих елементів до повного відновлення конструкції.

Додаткові посилюючі полоси та кріпленні є обов’язковою вимогою, адже при вивантаженні контейнерів, може бути скид не тільки побутових відходів, а і будівельних матеріалів та ремонтних відходів, що значно збільшує навантаженість на конструкцію контейнера близько 500 кг і більше та єдиним захистом в цьому випадку є вказаний конструкційний елемент. За відсутності посилюючих елементів конструкція контейнера буде повністю деформована та не підлягатиме відновленню, тож вказаний конструкційний єлемент має важливе захисне значення.


На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал позитивного відгуку* щодо постачання аналогічного товару, а також завірену копію договору постачання такого товару за вищевказаним відгуком, разом з копіями первинних документів, що підтверджують постачання товару згідно такого договору в повному обсязі (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за Кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, а саме: оцинковані металеві контейнери для збору твердих побутових відходів, аналогічні предмету закупівлі.
В завіреній копії Договору (контракті), який підтверджує факт про наявність досвіду щодо постачання аналогічного товару може бути відсутнє посилання на ДК 021:2015 44610000-9, головне щоб було посилання на поставку аналогічного товару (можливо й без зазначення Коду ДК 021:2015 44610000-9), але з обов’язковим фактом виконання Договору, (фактичне виконання договору видаткові накладні, тощо).
Номер вимоги: UA-2019-07-11-000133-c.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 09 серпня 2019 18:41
Відмінити процедуру відкритих торгів
Відмінити процедуру відкритих торгів
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 18:41
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 882 000,00
UAH з ПДВ
789 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ" 887 355,00
UAH з ПДВ
789 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 919 993,00
UAH з ПДВ
789 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" 987 210,00
UAH з ПДВ
819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 986 580,00
UAH з ПДВ
986 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 17:39
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:24
Dovidka_19178259420720625718.pdf.p7s
05 серпня 2019 17:24
Dovidka_19178259420720625718.pdf
05 серпня 2019 17:24
27 РЛ Довідка ДФС.pdf
26 липня 2019 23:26
Електронний підпис
26 липня 2019 23:25
25 РЛ Відгук.pdf
26 липня 2019 23:25
24 РЛ ПАСПОРТ.pdf
26 липня 2019 23:25
23 РЛ Статут.pdf
26 липня 2019 23:25
18 РЛ Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 23:25
17 РЛ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2019 23:25
15 РЛ Проект договору.pdf
26 липня 2019 23:25
09 РЛ Довідка ст.pdf
26 липня 2019 23:25
08 РЛ Довідка ст.pdf
26 липня 2019 23:25
07 РЛ Довідка ст.pdf
26 липня 2019 23:25
06 РЛ Довідка ст.pdf
26 липня 2019 23:25
05 РЛ Довідка ст.pdf
26 липня 2019 23:25
04 РЛ Довідка ст.pdf
26 липня 2019 23:25
03 РЛ Довідка ст.pdf
26 липня 2019 23:25
02 РЛ Довідка ст.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 14:39
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 18:02
Електронний підпис
26 липня 2019 16:36
Сертифікат.PDF
26 липня 2019 16:36
паспорт виробу.pdf
26 липня 2019 16:36
Лист-відгук 2.pdf
26 липня 2019 16:36
Лист вдігук 1.pdf
26 липня 2019 16:36
проект договору.pdf
26 липня 2019 16:36
893 ст 17.pdf
26 липня 2019 16:36
892 гарант обслуговув.pdf
26 липня 2019 16:36
890 предмет закупівлі.pdf
26 липня 2019 16:36
889 гарант лист.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 15:50
Електронний підпис
26 липня 2019 15:48
Статутні документи.pdf
26 липня 2019 15:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 16:03
Електронний підпис
26 липня 2019 10:09
Електронний підпис
26 липня 2019 10:09
Специфікація.pdf
26 липня 2019 10:09
Лист-згода.pdf
26 липня 2019 10:09
Довідки, ст.17.pdf
26 липня 2019 10:09
Відгук ВЕЛЬТУМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "АВ-ПРОМ"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Рішення скасоване 789 180,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:56
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 789 180,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 17:01
ТОВ "АВ-ПРОМ"
#42915052
Відхилено 789 390,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 08:40
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 789 600,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 10:55
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН"
#00235826
Відхилено 819 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:30
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Переможець 986 580,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:59

Документи

03 вересня 2019 10:55
Електронний підпис
03 вересня 2019 10:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 вересня 2019 10:52
Інформація
03 вересня 2019 10:52
Протокол

Документи

04 вересня 2019 16:30
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 вересня 2019 16:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
986 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 11:24
Договір укладений
23 вересня 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 986 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 430,00 UAH)