Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення системи централізованого пожежного посту пасажирського терміналу "D" в ДП МА "Бориспіль" (інв. № 47578) (Будівельні роботи)
Очікувана вартість
12 501 054,00 UAH
UA-2019-07-11-000116-c a012caaedcea4634947ad016263939cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаценко С. М.

0442817695 s.statsenko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Стаценко С. М.
0442817695
s.statsenko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 11:16
Очікувана вартість: 12 501 054,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детально наведено в Додатку 1 та проектній документації шифр 02.02-2018-ПС (стадія «Робочий проект») «Технічне переоснащення системи централізованого пожежного посту пасажирського терміналу «D» в ДП МА «Бориспіль» (інв.№47578)», які є складовою та невід’ємною частиною Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення системи централізованого пожежного посту пасажирського терміналу "D" в ДП МА "Бориспіль" (інв. № 47578) (Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вул. Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після надання Акту-допуску, за умови подання листа- повідомлення про початок виконання будівельних робіт, за умови затвердження Титулу об’єкта будівництва відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 995 від 08.09.1997 (зі змінами та доповненнями), на рік в якому здійснюється фінансування, та після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ», на рік в якому здійснюється фінансування, та після отримання листа від Підрядника з зазначенням розміру авансового платежу та надання Підрядником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 50% ціни Договору, з урахуванням ПДВ*. Датою перерахування авансу вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. (У разі якщо Підрядник не є платником податку на додану вартість, сума зазначається без ПДВ)* Аванс 15 Календарні 50
Iнша подія Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, акт здачі-приймання змонтованого обладнання, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Актів здачі-приймання змонтованого обладнання, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (та витрати) (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % ціни Договору, розрахунки призупиняються. Пiсляоплата 30 Календарні 45
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, в розмірі 5% від ціни Договору, Замовник сплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту. (Джерело фінансування закупівлі – власні кошти) Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 10:09
ТЕП.pdf
11 липня 2019 10:09
Пож_пост-ilovepdf-compressed.pdf
11 липня 2019 10:09
Експертний звіт.pdf
11 липня 2019 10:09
Відомість обсягів робіт_ВОБ.rtf
11 липня 2019 10:09
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-000116-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Спецавтоматика-К", Код ЄДРПОУ:13460921
Дата подання: 29 серпня 2019 10:58
ПП «Спецавтоматика-К» вимагає скасування результатів торгів
ПП «Спецавтоматика-К» вимагає скасування результатів торгів, з причин:
1. Відповідно до пункту 4, додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження досвіду введення в експлуатацію об‘єкта будівництва надається***:- сертифікат та/або акт готовності об’єкта до експлуатації (допускається без додатків) виданий відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461 (із змінами та доповненнями), та/або Акт технічної комісії, та/або Акт перевірки відповідності систем протипожежного захисту.» Учасник обраний переможцем не надав документів, що підтверджують клас наслідків об’єкту, надані документи не відповідають вимогам.
2. Відповідно до пункту 1, додатку 2 до тендерної документації: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів, а саме: - працівників, в кількості не менше 2 (двох) осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01). Відносно працівників, в листі необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію:1) прізвище, ініціали; 2) посада; 3) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше; 4) номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань з питань охорони праці.», для виконання робіт, відповідно до наказу Кабінету міністрів України №444 від 26 червня 2013р. Працівники що пов'язані з підвищеною пожежною небезпекою, повинні пройти курс спецнавчання охорони праці за программою "пожежно-технічного мінімуму". Учасник визнаний переможцем не надав інформацію та документи, тож вказані особи не мають права на виконання робіт.
3. Предмет закупівлі товарів замовник визначає згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Конкретна назва предмета закупівлі, код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі, визначених у відповідності до цього Порядку, зазначаються в річному плані, оголошені про проведення процедури закупівлі, повідомлені про намір укласти договір, звіті про результати проведення процедури закупівлі. Учасник у річноному плану закупівель зазначає код ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах", що є неправильним, у закупівлі UA-2019-07-11-000116-c Замовник не вказує національний класифікатор. Усе це є прямим порушенням 3 статті 1 розділу ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі", а саме порушені принципи: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.

4.1 Дискваліфікація ПП «Спецавтоматика-К» за ненадання Дозволу на виконання робіт підвищеної безпеки, відповідно до статті 21 Закону України "Про охорону праці" є не правомірною. Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Роботи передбачені тендерною та проектною документацією виконуються на підставі декларації, яка була надана учасником ПП Спецавтоматика-К.
4.2 Дискваліфікація ПП «Спецавтоматика-К» за ненадання будівельної ліцензії:
Зriдно п.13 статтi 7 "Перелiк видiв господарсъкоi дiяльносri, що пiдлягаютъ лiцензуванню" Закону Украiни "Про лiцензування видiв господарсъкоi дiяльностi", надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення здiйснються за перелiком, що визначасrъся Кабiнетом Мiнiстрiв Украiни. Постановою Кабiнету Мiнiстрiв Украiни вiд 23 листопада 2016 р. № 852. Деякi питання лiцензування господарсъкоI дiяльностi з надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення" затвердженi "ЛIЦЕНЗIЙНI УМОВИ провадження господарськоi дiяльностi з надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення", якими встановлений ПЕРЕЛIК послуr i робiт протипожежного призначення., що пiдлягають лiцензуванню. Таким чином лiцензуваня вказаних у ПРОЕКТНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ видiв робіт здiйснюються органом лiцензування Державноi служби з надзвичайних ситуацiй, а не органом лiцензування Iнспекцii Державного архiтектурно-будiвельного контрою, i вимога щодо подання Учасником у складi тендерної пропозиції лiцензiї Державної архiтектурно-будiвельноi iнспекцiї Украiни є безпiдставною, так як для переоснащення системи централізованого пожежного посту а саме монтаж, технічне обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення, необхідно наявність ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій.
4.3 Отже, відповідно до умов тендерної документації, а саме: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником» - дискваліфікація ПП «Спецавтоматика-К» є не правомірною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 10:25
1.
Відповідно до пункту 4 додатку 2 тендерної документації переможець процедури ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «ЦЕНТР» надав Акт готовності об’єкта до експлуатації «Реконструкція пасажирського терміналу «D» (інв. № 47578) ДП МА «Бориспіль» з розширенням зони видачі багажу на території Міжнародного аеропорту «Бориспіль» в межах Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області», категорія складності об’єкта будівництва – V (значний клас наслідків СС3) про що свідчить інформація на сайті https://prozorro.gov.ua.
2.
Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації переможець процедури ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «ЦЕНТР» надав «Інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» від 18 липня 2019 № 3-514-19 в пункті першому якого зазначено інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, а саме: прізвище, ім’я, по батькові; посада; номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань з питань охорони праці; інформація про працівника. На підтвердження наданої інформації Учасник надав: копію витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці; копії посвідчень на працівників зазначених у інформації; копії трудових книжок працівників зазначених у інформації про що свідчить інформація на сайті https://prozorro.gov.ua.
Зважаючи на зазначене вище, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «ЦЕНТР» відсутні.
3.
Принципи закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників не порушені, оскільки зазначений код ДК 021:2015: 99999999-9 — "Не відображене в інших розділах" і є кодом класифікатора.
4.1.
Відповідно до пункту 5 додатку 2 тендерної документації Учасник процедури ПП «Спецавтоматика-К» надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, яка не відповідає вимогам Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011, а саме відсутня відмітка про реєстрацію документу.
4.2.
Проектною документацією передбачені роботи по прокладанню зовнішніх кабельних ліній зв’язку, наявність Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України, а саме пункт 2.02.06 – Зв'язок, сигналізація, радіо, телебачення, інформаційні мережі розділу 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання є обов’язковою.
Зважаючи на зазначене вище, рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Спецавтоматика-К» було прийнято правомірно.».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Спецавтоматика-К" 12 251 032,92
UAH з ПДВ
12 189 023,00
UAH з ПДВ
Документи
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" 12 450 000,00
UAH з ПДВ
12 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНГРЕСС" 12 500 000,00
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 12:04
Виписка з протоколу.jpeg
31 липня 2019 12:02
Декларация.pdf
30 липня 2019 09:42
5.Експертиза.pdf
30 липня 2019 09:42
5. Монтаж оповіщ..pdf
30 липня 2019 09:42
5. Експертний звіт (1).pdf
30 липня 2019 09:42
5. Договора.pdf
30 липня 2019 09:42
5 Монт. пож..pdf
30 липня 2019 09:42
3. Шубіна Диплом.pdf
30 липня 2019 09:42
3. Трудові книжки.pdf
30 липня 2019 09:42
3. Свідоцтва 1000В.pdf
30 липня 2019 09:42
3. Пож.тех.мінімум.pdf
30 липня 2019 09:42
Ліцензія банка.pdf
30 липня 2019 09:42
Статут.pdf
30 липня 2019 09:42
Ліцензія.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:32
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:31
Довідка МВС.pdf
29 липня 2019 17:29
Електронний підпис
29 липня 2019 17:28
Статут.pdf
29 липня 2019 17:28
Ліцензії.pdf
29 липня 2019 17:28
Дозвіл.pdf
29 липня 2019 17:28
14608 ТОВ УВБА ЦЕНТР p7s.zip
29 липня 2019 17:27
1.2. Трудова Осередчук.pdf
29 липня 2019 17:27
1.2. Трудова Михащенко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Спецавтоматика-К"

"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"

ТОВ "ІНГРЕСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Спецавтоматика-К"
#13460921
Відхилено 12 189 023,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 11:17
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"
#34280208
Переможець 12 250 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"
#34280208
12 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 15:35
35.1-14_5-28.3 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:44
35.1-14_5-28_ч3.pdf укладений
12 вересня 2019 16:43
35.1-14_5-28_ч2.pdf укладений
12 вересня 2019 16:43
35.1-14_5-28_ч1.pdf укладений
12 вересня 2019 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк виконання робіт за Договором на 190 календарних днів,та відповідно подовження загального строку виконання робіт до 374 календарних днів на підставі документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження (п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/5-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 250 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 041 666,67 UAH)