Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Броварської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143838 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18 |
Контактна особа: |
Іскра Юлія Миколаївна 0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 14:23 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладів "Теремки")
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 13:05 |
Зміни.docx | |
13 серпня 2019 13:04 |
ТД_Встановлення системи пожежної сигналізації_ДНЗ Теремки.pdf | |
19 липня 2019 08:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 08:51 |
зміни.docx | |
19 липня 2019 08:51 |
3Тендерна документація - ДНЗ Теремки.pdf | |
11 липня 2019 09:58 |
Проект договору.pdf |
13 серпня 2019 13:05 |
Зміни.docx
|
|||
13 серпня 2019 13:04 |
ТД_Встановлення системи пожежної сигналізації_ДНЗ Теремки.pdf
|
|||
19 липня 2019 08:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 08:51 |
зміни.docx
|
|||
19 липня 2019 08:51 |
3Тендерна документація - ДНЗ Теремки.pdf
|
|||
11 липня 2019 09:58 |
Проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В наявності є розроблена проектно-кошторисна документація.
Перелік матеріалів та устаткувань зазначено у дефектному акті тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з державними організаціями, які також є Замовниками, підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів, в тому числі умов оплати.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 липня 2019 17:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-04-000031 ● a8aa988242d6486ba34002470a917205
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 № 217
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-07-11-000101-c 11.07.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом код ДК 021:2015 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладі «Теремки») (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-000101-c) встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації (далі - ТД) 19.07.2019 та 13.08.2019, при цьому не змінено п. 1 Розділу IV ТД (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21.08.2019), чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. З огляду на вищевказане, Замовником дотримано вимог Закону, оскільки зміни щодо кінцевого строку подання тендерних пропозиції відображено в електронній системі закупівель. За результатами проведенного моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» не надано копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту, що не відповідає вимогам тендерної документації. На виконання даної вимоги ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» у складі пропозиції надано копію Договору від 03.04.2019 № 03/04/2019, в якому зазначено, що Сторони уклали цей Договір оренди обладнання. Предметом Договору є регламентування взаємовідносин між Перевізником і Замовником, що виникають при плануванні, розрахунках і здійсненні внутрішніх (по Україні) автомобільних перевезень вантажів і наданні інших послуг, пов’язаних з автомобільними перевезеннями вантажів. Також у складі пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» надано копію свідоцтва про право власноті на автомобіль Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI. З огляду на вищевказане, пропозиція ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Також результатами проведенного моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» не надано копію наказу про видання ліцензії від 26.08.2011 № 595499. На виконання даної вимоги ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» у складі пропозиції надано копію Ліцензії серії АГ № 595499 на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та копію Наказу від 11.04.2019 р. № 220 «Про видачу ліцензії з розширення провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо розширення ліцензії серії АГ № 595499 на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Одночасно у складі пропозиції надано копію листа ДСНС від 15.04.2019 р. № 26-5734/261 «Про надання інформації», в якому є посилання на Наказ про видання ліцензії на сайті https://www.dsns.gov.ua. Ліцензійний реєстр на сайті https://www.dsns.gov.ua за квітень 2019 р. містить інформацію про Наказ ДСНС від 11.04.2019 № 220 та повний перелік видів діяльності, що відповідають наданій у складі пропозиції копії ліцензії з розширенням (номер справи 2420). Пропозиція відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Переможцем в складі пропозиції надано договірну ціну (в кошторисній документації) на суму 454 856,32 грн, при тому, що тендерна цінова пропозиція складає 457 361,94 грн. У складі пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» подано Зведений кошторисний розрахунок з урахуванням коштів на утримання служби замовника та витрат на здійснення технічного нагляду на суму 457 361,94 грн., що підтверджує ціну пропозиції учасника. Також у висновку зазначено, що Переможцем надано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку без посилання на виробника, чим не дотримано умови Додатку 4 до ТД. У складі пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» подано Довідку про виробників та сертифікати, що містить інформацію про виробника по кожній одиниці обладнання, визначеній у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника є формальною (несуттєвою) помилкою згідно умов тендерної документації. Результатами проведенного моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» не надано копію сертифікату на акумулятор лужний одноелементний ємкістю 9А.год, що зазначений в п.3 розділу 1 наданого локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» надано копію сертифікату відповідності № UA0.YT052418-19, в додатку до якого зазначено акумулятор ємкістю 9А.год. Надання еквіваленту обладнання не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації Таким чином, пропозиція відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Під час оприлюднення договору від 12.09.2019 № 479 (далі - Договір) відбувалися перебої в електроенергії та роботі офісної техніки, можливо внаслідок договір від сканувався не в повному обсязі. Цю проблему було виявлено вже після КЕП та завершення процедури закупівлі. Виправляємо цю проблему зараз. 17.09.2019 року було укладено додаткову угоду 1 до Договору щодо зменшення суми договору, а також внесення відповідних змін до договірної ціни. Дана Додаткова угода опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу 17.09.2019 року.
2019-12-20 10:49:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
452 256,32
UAH з ПДВ
|
449 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" |
457 361,94
UAH з ПДВ
|
452 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
458 945,03
UAH з ПДВ
|
458 945,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
449 952,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 14:20
|
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" #33341238 |
Переможець |
452 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 08:56
|
Додаткова угода 3 до Договору 479_6.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2019 08:56
|
Додаткова угода 3 до Договору 479_5.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2019 08:56
|
Додаткова угода 3 до Договору 479_4.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2019 08:55
|
Додаткова угода 3 до Договору 479_3.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2019 08:55
|
Додаткова угода 3 до Договору 479_2.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2019 08:55
|
Додаткова угода 3 до Договору 479_1.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2019 08:55
|
Додаткова угода 3 до Договору 479.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2019 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 16:36
|
Додаткова угода 2 до Договору 479.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2019 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 09:52
|
Додаткова угода 1 до Договору 479.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 08:46
|
Договір 479.pdf | укладений |
12 вересня 2019 08:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 479 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 479 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 12.2 розділу 12 Договору сторони дійшли згоди внести зміни в розділ 16 договору і викласти додатки до договору (кошторисну документацію) в новій редакції згідно фактично виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 479 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |