Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладів "Теремки")
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2019-07-11-000101-c 0b07968bc9274f31be5d2a9ba6468920
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іскра Юлія Миколаївна

0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа: Іскра Юлія Миколаївна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 14:23
Початок аукціону: 22 серпня 2019 14:23
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладів "Теремки")

Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладів "Теремки")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, оповіщень про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладів "Теремки")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, вул. Володимира Великого, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 13:05
Зміни.docx
13 серпня 2019 13:04
ТД_Встановлення системи пожежної сигналізації_ДНЗ Теремки.pdf
19 липня 2019 08:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 08:51
зміни.docx
19 липня 2019 08:51
3Тендерна документація - ДНЗ Теремки.pdf
11 липня 2019 09:58
Проект договору.pdf
13 серпня 2019 13:05
Зміни.docx
13 серпня 2019 13:04
ТД_Встановлення системи пожежної сигналізації_ДНЗ Теремки.pdf
19 липня 2019 08:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 09:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 08:51
зміни.docx
19 липня 2019 08:51
3Тендерна документація - ДНЗ Теремки.pdf
11 липня 2019 09:58
2Тендерна документація - ДНЗ Теремки.pdf
11 липня 2019 09:58
Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 12 липня 2019 14:29
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:00
Доброго дня! Чи є в наявності розроблена проектна документація? Якщо є, надайте специфікацію матеріалів та устаткування з проекту для розрахунку ціни пропозиції. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день
В наявності є розроблена проектно-кошторисна документація.
Перелік матеріалів та устаткувань зазначено у дефектному акті тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-11-000101-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 15 липня 2019 18:34
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог ТД, у складі ТП необхідно надати підтвердження виконання не менше 2 аналогічних договорів з державними установами. Однак, ст. 16 передбачає надання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ - тобто одного договору. Також не зрозуміло, чому саме аналогічний договір має бути укладено з державною установою? Чим відрізняється виконання аналогічних робіт у державному закладі освіти від приватного? Якою нормою Закону керується Замовник, вимагаючи підтвердження досвіду саме з державною установою, якщо ст. 13 Конституції передбачає, що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Враховуючи вищевказане, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо двох аналогічних договорів з державними установами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 09:00
Щодо вимоги надання двох аналогічних договорів внесено зміни.
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з державними організаціями, які також є Замовниками, підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства та специфіки виконання умов таких договорів, в тому числі умов оплати.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-11-000101-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 19 липня 2019 17:00
Скарга в АМКУ
Оскарження дискримінаційних вимог тендерноі документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 14:45
Рішення від 24.07.2019 № 9963 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 14:45
Рішення від 06.08.2019 № 10755.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з рогляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2019 № 10755-р/пк-пз виконано
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2019 13:07

Документи подані скаржником

19 липня 2019 17:00
Скарга 19.07.19.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000031 ● a8aa988242d6486ba34002470a917205
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 14:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-07-11-000101-c 11.07.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом код ДК 021:2015 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладі «Теремки») (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-000101-c) встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації (далі - ТД) 19.07.2019 та 13.08.2019, при цьому не змінено п. 1 Розділу IV ТД (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21.08.2019), чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. З огляду на вищевказане, Замовником дотримано вимог Закону, оскільки зміни щодо кінцевого строку подання тендерних пропозиції відображено в електронній системі закупівель. За результатами проведенного моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» не надано копію договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту, що не відповідає вимогам тендерної документації. На виконання даної вимоги ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» у складі пропозиції надано копію Договору від 03.04.2019 № 03/04/2019, в якому зазначено, що Сторони уклали цей Договір оренди обладнання. Предметом Договору є регламентування взаємовідносин між Перевізником і Замовником, що виникають при плануванні, розрахунках і здійсненні внутрішніх (по Україні) автомобільних перевезень вантажів і наданні інших послуг, пов’язаних з автомобільними перевезеннями вантажів. Також у складі пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» надано копію свідоцтва про право власноті на автомобіль Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI. З огляду на вищевказане, пропозиція ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Також результатами проведенного моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» не надано копію наказу про видання ліцензії від 26.08.2011 № 595499. На виконання даної вимоги ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» у складі пропозиції надано копію Ліцензії серії АГ № 595499 на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та копію Наказу від 11.04.2019 р. № 220 «Про видачу ліцензії з розширення провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо розширення ліцензії серії АГ № 595499 на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Одночасно у складі пропозиції надано копію листа ДСНС від 15.04.2019 р. № 26-5734/261 «Про надання інформації», в якому є посилання на Наказ про видання ліцензії на сайті https://www.dsns.gov.ua. Ліцензійний реєстр на сайті https://www.dsns.gov.ua за квітень 2019 р. містить інформацію про Наказ ДСНС від 11.04.2019 № 220 та повний перелік видів діяльності, що відповідають наданій у складі пропозиції копії ліцензії з розширенням (номер справи 2420). Пропозиція відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Переможцем в складі пропозиції надано договірну ціну (в кошторисній документації) на суму 454 856,32 грн, при тому, що тендерна цінова пропозиція складає 457 361,94 грн. У складі пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» подано Зведений кошторисний розрахунок з урахуванням коштів на утримання служби замовника та витрат на здійснення технічного нагляду на суму 457 361,94 грн., що підтверджує ціну пропозиції учасника. Також у висновку зазначено, що Переможцем надано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку без посилання на виробника, чим не дотримано умови Додатку 4 до ТД. У складі пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» подано Довідку про виробників та сертифікати, що містить інформацію про виробника по кожній одиниці обладнання, визначеній у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника є формальною (несуттєвою) помилкою згідно умов тендерної документації. Результатами проведенного моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» не надано копію сертифікату на акумулятор лужний одноелементний ємкістю 9А.год, що зазначений в п.3 розділу 1 наданого локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОКСИН ПЛЮС» надано копію сертифікату відповідності № UA0.YT052418-19, в додатку до якого зазначено акумулятор ємкістю 9А.год. Надання еквіваленту обладнання не забороняється Законом України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації Таким чином, пропозиція відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Під час оприлюднення договору від 12.09.2019 № 479 (далі - Договір) відбувалися перебої в електроенергії та роботі офісної техніки, можливо внаслідок договір від сканувався не в повному обсязі. Цю проблему було виявлено вже після КЕП та завершення процедури закупівлі. Виправляємо цю проблему зараз. 17.09.2019 року було укладено додаткову угоду 1 до Договору щодо зменшення суми договору, а також внесення відповідних змін до договірної ціни. Дана Додаткова угода опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу 17.09.2019 року.

2019-12-20 10:49:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 452 256,32
UAH з ПДВ
449 952,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" 457 361,94
UAH з ПДВ
452 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 458 945,03
UAH з ПДВ
458 945,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
22 серпня 2019 17:33
специфікація.pdf
21 серпня 2019 09:08
Електронний підпис
21 серпня 2019 09:07
технічне.pdf
21 серпня 2019 09:07
стаття 17.pdf
21 серпня 2019 09:07
Сертифікат 45001.pdf
21 серпня 2019 09:07
реєстр пропозиції.pdf
21 серпня 2019 09:07
пропозиція.pdf
21 серпня 2019 09:07
проекти договорів.pdf
21 серпня 2019 09:07
працівники.pdf
21 серпня 2019 09:07
оригінали док. п.2.4.-2.5.pdf
21 серпня 2019 09:07
наказ і рішення.pdf
21 серпня 2019 09:07
матбаза.pdf
21 серпня 2019 09:07
листи-згоди.pdf
21 серпня 2019 09:07
кошториси.pdf
21 серпня 2019 09:07
довідки з банку.pdf
21 серпня 2019 09:07
відгуки.pdf
21 серпня 2019 09:07
аналогічний досвід.pdf
21 серпня 2019 09:07
акти оригінали.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 16:49
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:48
Документ 38.pdf
27 серпня 2019 17:43
Електронний підпис
19 серпня 2019 10:59
Електронний підпис
19 серпня 2019 10:58
8. Сертифікати ISO.pdf
19 серпня 2019 10:58
1. Пропозиція і довідки.pdf
25 липня 2019 18:21
Електронний підпис
25 липня 2019 18:20
2. Документи ПР+.pdf
25 липня 2019 18:19
4. Сертифікати2.pdf
25 липня 2019 18:19
4. Сертифікати.pdf
25 липня 2019 18:19
3. Кошторис Теремки.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 17:03
Електронний підпис
20 серпня 2019 17:01
повноваження підпису.pdf
20 серпня 2019 17:01
кваліфікація.pdf
20 серпня 2019 17:01
інші документи.pdf
20 серпня 2019 17:01
згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 449 952,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 14:20
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
Переможець 452 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
452 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 14:10
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:09
Протокол 280.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 08:56
Додаткова угода 3 до Договору 479_6.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:56
Додаткова угода 3 до Договору 479_5.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:56
Додаткова угода 3 до Договору 479_4.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:55
Додаткова угода 3 до Договору 479_3.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:55
Додаткова угода 3 до Договору 479_2.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:55
Додаткова угода 3 до Договору 479_1.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:55
Додаткова угода 3 до Договору 479.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 08:55
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 16:36
Додаткова угода 2 до Договору 479.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 09:52
Додаткова угода 1 до Договору 479.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 08:46
Договір 479.pdf укладений
12 вересня 2019 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 479
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 479
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 12.2 розділу 12 Договору сторони дійшли згоди внести зміни в розділ 16 договору і викласти додатки до договору (кошторисну документацію) в новій редакції згідно фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 479
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 441 724,61
UAH (в тому числі ПДВ 73 620,77 UAH)