Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби та частини до них
Очікувана вартість
85 900,00 UAH
UA-2019-07-10-003309-b 6766de13900f4b1393668b4be94c2748
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Полонська Наталія Анатоліївна

380629331400 kymgbsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа: Полонська Наталія Анатоліївна
380629331400
kymgbsmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 19:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:53
Очікувана вартість: 85 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сидіння, стільці та супутні вироби та частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Банкетка коридорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, в.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
20 штуки
Стіл «Тюльпан»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, в.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
40 штуки
Стіл «Сільвія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
5 штуки
Диван-книжка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 штуки
Крісло комп’ютерне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, в.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється згідно видаткової накладної в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 календарних днів з дати поставки Товару Постачальником. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування-міський бюджет медична субвенція з державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 19:50
тех.задание..docx
10 липня 2019 19:50
Оголошення.docx
10 липня 2019 19:49
Спецификация.doc
10 липня 2019 19:49
ДОГОВОР на закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 78 411,00
UAH з ПДВ
75 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШПАК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 85 900,00
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 12:49
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2019 12:49
сертификаты метакам.zip
17 липня 2019 12:49
сертификаты нс.zip
17 липня 2019 12:49
Гарант. лист (1).pdf
17 липня 2019 12:49
документы шпак.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП "ШПАК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2826215063
Переможець 75 999,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:06

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2826215063
75 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Гусева 197.PDF укладений
08 серпня 2019 10:35