Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатоквартирний житловий будинок по вул. Великій Діївській у районі буд №№4, 6 у м. Дніпрі, будівництво
Очікувана вартість
86 887 467,60 UAH
UA-2019-07-10-003296-b 431ff72276d543e7a3effa0abc4186ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 22:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 11:14
Очікувана вартість: 86 887 467,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 868 874,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Багатоквартирний житловий будинок по вул. Великій Діївській у районі буд №№4, 6 у м. Дніпрі, будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська у районі буд №№4, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. зі змінами). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 19:20
Технічне завдання.zip
10 липня 2019 19:20
тендерна документація.docx
10 липня 2019 19:20
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" 86 751 965,20
UAH з ПДВ
86 751 965,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" 86 883 822,70
UAH з ПДВ
86 883 822,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 19:38
Електронний підпис
25 липня 2019 19:37
Пропозиція част. 3.pdf
25 липня 2019 19:37
Пропозиція част.2.pdf
25 липня 2019 19:37
Пропозиція част. 1.pdf
25 липня 2019 19:37
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 16:02
Електронний підпис
25 липня 2019 16:00
Кошторис.pdf
25 липня 2019 16:00
2 Кваліфікація 14-24.pdf
25 липня 2019 16:00
1 Кваліфікація 1-13.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"

ТОВ НВП "Укрспецмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"
#41416171
Переможець 86 751 965,20
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"
#41416171
86 751 965,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:54
ДУ3.pdf укладений
24 грудня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:11
ДУ2.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:08
Ду 1 21.08-1.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 09:29
21.08-1.pdf укладений
22 серпня 2019 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 21/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 21/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: згода сторін