Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (меблі для сидіння)
Очікувана вартість
76 977,00 UAH
UA-2019-07-10-003160-b 380c5a97452249f9b1f16980eaf1187d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
переговорна процедура закупівлі може бути застосована замовником в даному випадку на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" - замовником було двічі відмінено торги через відсутність достатньої кількості учасників: UA-2019-05-27-000630-a, UA-2019-05-06-000535-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 17:50
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


джерело фінансування - бюджет участі (проект № 30)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
меблі для сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, КЗО СЗШ № 91, вул. Данила Галицького, 52 та КЗО СЗШ № 93, вул. Данила Галицького, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України, та відповідно до п. 3.3. розділу 3 Проекту договору де зазначено: - "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії товару". Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

10 липня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Кістаєв Тимофій Андрійович
#3386306118
Переможець 75 870,00
UAH
10 липня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 17:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Кістаєв Тимофій Андрійович
#3386306118
75 870,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 12:43
Договір 47ПБ-19 від 09.08.2019.pdf укладений
09 серпня 2019 12:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 75 870,00
UAH