Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область
Major repair of the highway of national significance value H-02 / M-06 / - Kremenets - Belaya Tserkov - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka, on the section km 519 + 736 - km 523 + 336, Cherkasy oblast
Очікувана вартість
144 016 428,00 UAH
UA-2019-07-10-003027-b e3b945092cea4e749a1f0b66a34cf923
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Олена Вікторівна

380472714538 tenderck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження: 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389
Контактна особа: Кучеренко Олена Вікторівна
380472714538
tenderck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road service in Cherkassy region
National ID: 05422303
Contact point: Kucherenko O.V.
380472714538
tenderck@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 17:15
Початок аукціону: 16 вересня 2019 11:02
Очікувана вартість: 144 016 428,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440 164,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 720000 UAH
Publication date: 10 липня 2019 17:08
Enquiries until: 30 липня 2019 17:15
Complaints submission until: до 05 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 серпня 2019 17:15

Information

Estimated total value: 144 016 428 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 440 164 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область. Джерело фінансування закупівлі – державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 389
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Major repair of the highway of national significance value H-02 / M-06 / - Kremenets - Belaya Tserkov - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka, on the section km 519 + 736 - km 523 + 336, Cherkasy oblast. Source of procurement financing - the state budget
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником при надходженні коштів з державного бюджету. Оплата наданих послуг/робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Замовник має право відмовитися від підписання форм КБ-2в, КБ-3 у разі допущення Підрядником помилок, неточностей щодо їх складання та/або відсутності у них відомостей, наявність яких передбачена формою зазначених документів, та/або у випадку наявності зауважень щодо обсягів та/або вартості та/або якості заактованих послуг/робіт. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 14:37
ТД2 кап.ремонт Н-02.docx
18 липня 2019 09:35
Схема.docx
31 липня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 14:37
ТД2 кап.ремонт Н-02.docx
10 липня 2019 17:08
ТД кап.ремонт Н-02.docx
18 липня 2019 09:35
Схема.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосується привязки а/дороги на місцевості
Дата подання: 12 липня 2019 09:37
Дата відповіді: 16 липня 2019 17:03
Просимо надати адресну привязку ділянки км 519+736- км 523-336 автомобільної дороги Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, так як відповідно до карти Google загальна довжина даної а/дороги меньша і складає 507км
Відповідь: Відповідно до технічного паспорту автомобільної дороги Н-02 /М-06/ — Кременець — Біла Церква — Ржищів — Канів — Софіївка та титульних списків автомобільних доріг загального користування державного значення узгоджених з Укравтодором адресна прив’язка межі Київської та Черкаської областей зазначеної автодороги - км 503+583. Відповідно адресна прив’язка ділянки капітального ремонту (схема додається) є: автомобільна дорога Н-02 /М-06/ — Кременець — Біла Церква — Ржищів — Канів — Софіївка км 519+736 – км 523+336.
стосується привязки а/дороги на місцевості
Дата подання: 17 липня 2019 09:20
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:03
Із Вашої відповіді зрозуміло що схема а/дороги Н-02/М-06/ додається, але її немає у відповіді на поставлене питання . Просимо надати схему, так як відповіді на поставлене питання не отримано.
Відповідь: Додатково до відповіді на питання від 12.07.2019 р. від 16.07.2019, повідомляємо, що до розділу «Документації» тип документу «Інші» завантажено файл з назвою «Схема»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-003027-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 15:18
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Черкаській області оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-10-003027-b предмет закупівлі капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі-банківська гарантія) … ».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 09:42
В Законі України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачений тільки такий вид забезпечення, як гарантія. Вона може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види (банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ, тощо). Умовами тендерної документації (далі-ТД) передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії (для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія), яка має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Зазначена умова Замовника сформована у відповідності з нормами ч.8 ст.1, ст.ст.22, 24 Закону та нормами ст.ст. 560-562 Цивільного кодексу України. Тому, в ТД визначено умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику. Твердження у вимозі, про наявність в ТД (у вимогах до гарантії) посилання на конкретну установу, що має її надати не відповідає дійсності. Таке твердження є необґрунтованим та помилковим, оскільки в такому випадку, ТД повинна, перш за все, містити назву такої конкретної установи (наприклад, АТ КБ «Приватбанк»). Таким чином, реалізація Замовником права (ч.1 ст.24 Закону) на визначення, зокрема, виду гарантії не є конкретизацією установи, що має її надати. Враховуючи те, що тендерне забезпечення це своєрідна гарантія для Замовника, що Постачальник виконає свої зобов'язання, Замовник, обираючи вид забезпечення тендерної пропозиції, керувався тим, що банківська гарантія, на відміну від страхових гарантій та гарантій фінансових установ (за специфікою випуску, нормативним регулюванням, граничною сумою гарантії та мінімізацією ризику невиплати) найбільш врегульована законодавчо- нормативною базою України. Відповідно до Закону України "Про захист економічної конкуренції", монополізацією є досягнення суб'єктом господарювання монопольного (домінуючого) становища на ринку товару, підтримання або посилення цього становища. Згідно Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку (затверджене Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5 березня 2002 року N 49-р), монопольне (домінуюче) становище суб'єкта господарювання - становище суб'єкта господарювання на ринку, яке дозволяє йому самостійно або разом з іншими суб'єктами господарювання визначати умови обороту товарів на ринку завдяки тому, що суб'єкт господарювання:
- не має на ринку товару жодного конкурента або не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості
можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин;
- є одним із двох чи більше суб'єктів господарювання, що діють на ринку товару, якщо між ними немає
конкуренції або є незначна конкуренція, і при цьому вони (разом узяті), не мають на ринку товару жодного конкурента або не зазнають значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Зокрема, якщо суб'єкт господарювання є одним із таких суб'єктів господарювання, і при цьому зазначеним суб'єктам господарювання у складі не більше трьох належать найбільші частки на ринку, які у сукупності перевищують 50 відсотків; п'яти - 70 відсотків.
Враховуючи наведене, у вимозі не обґрунтовано факт порушення норм чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, а також ознак створення монопольного становища у сфері надання фінансових послуг
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-10-003027-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 02 серпня 2019 15:20
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації та порушення у сфері публічних закупівель ( детально у тексті скарги)
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2019 20:40
Рішення від 07.08.2019 № 10780 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 20:40
Рішення від 16.08.2019 № 11354.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 22:57
Номер скарги: UA-2019-07-10-003027-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Автомагістраль-Центр, Код ЄДРПОУ:01547309
Дата подання: 04 серпня 2019 23:36
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детально у файлі, що додається).
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.08.2019 № 10766.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 20:31

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 15:15
Скарга.pdf
02 серпня 2019 15:17
Платіжка 1.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

04 серпня 2019 23:36
скарга

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000011 ● 6626a4466cf540e0aebf8feda04ac5ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.08.2019 №73
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.08.2019№73

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
4. UA-2019-07-10-003027-b, 10.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

12.08.2019 року рішенням тендерного комітету Замовника, на підставі абз. 2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінено торги на закупівлю послуг за кодом CPV ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення значення Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка, на ділянці км 519+736 – км 523+336, Черкаська область) (оголошення UA-2019-07-10-003027-b)

2019-08-12 11:11:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі») • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Торги відмінені

2019-08-12 12:13:58

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 серпня 2019 11:04
Коментар щодо відміни: абз. 2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
12 серпня 2019 11:03
Протокол №6 відміна.pdf