Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (портативні комп’ютери)
Очікувана вартість
905 000,00 UAH
UA-2019-07-10-002906-b fd90fa6646954346bd105c6930a4949a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Борисович Панасюк

+380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141360
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41
Контактна особа: Володимир Борисович Панасюк
+380674334426
kryghopol-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 14:42
Очікувана вартість: 905 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 штука
портативні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 16:46
Додаток 4.doc
10 липня 2019 16:45
Додаток 2.doc
10 липня 2019 16:45
Додаток 1.docx
10 липня 2019 16:45
Додаток 7.docx
10 липня 2019 16:45
Додаток 3.doc
10 липня 2019 16:45
Додаток 6.doc
10 липня 2019 16:45
ТД_ПортативніКомпютери.docx
10 липня 2019 16:45
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:06
Дата відповіді: 11 липня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги та еквіваленти допускаються до участі та будуть розглядатись за умови відповідності межам технічних характеристик визначених в тендерній документації. 2. До участі в закупівлі допускаються як платники ПДВ так і неплатники ПДВ. 3. Цінові пропозиції будуть прийматись як остаточні з врахуванням усіх податків і зборів які сплачує учасник.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 12 липня 2019 17:49
Дата відповіді: 15 липня 2019 11:17
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють ПК на відповідність технічним вимогам, які зазначені в оголошенні, в тому числі, і ліцензійне програмне забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Майкрософт. Незалежно від того яким чином учасник надасть ліцензійне програмне забезепечення (диском або імпортовано у складі пристрою). Тому необхідність вносити запропоновані Вами зміни в оголошенні, немає потреби. Окрім того повідомляємо, що внесення наведеного Вами пункту до тендерної документації може мати ознаки дискримінації інших учасників, які не повязані відносинами з офіційним дистрибютором. Схожої думки притримується і АМКУ, зокрема в рішенні 730-р/пк-ск від 15.04.2016.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-002906-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 31 липня 2019 17:24
Підозріла вартість запропонованого обладнання
Шановний Замовнику!
Просимо звернути увагу, що ноутбук, запропонований ТОВ "МАРКО-2" коштує від 5970 грн без операційної системи.
https://hotline.ua/computer-noutbuki-netbuki/lenovo-ideapad-330-15igm-onyx-black-81d100hsra/prices/#cond_new/0

А ліцензійна операційна система Windows 10 Pro - від 3800 грн без ПДВ. А у разі постачанні у складі ноутбука повинен також нараховуватись ПДВ на вартість опецаційної системи. Отже, її вартість у такому випадку становить 4560 грн.
https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-professionalnaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-fqc-0/prices/#cond_new/0

Таким чином, роздрібна вартість ноутбука з ліцензійною ОС становить близько 10530 грн. Собівартість від офіційних дистриб'юторів становитиме, по меншій мірі, близько 9500 грн. При цьому даний учасник пропонує вартість нотбука з ПЗ - 8173 грн з ПДВ.

Зауважимо, що ТОВ ПОДІЛЛЯ ФІНІНС та ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК було запропоновано моделі ноутбуків, на які виробниками встановлюється ліцензійна Windows 10 Pro Education для освітніх установ, вартість якої значно нижче, від звичайної версії для збирачів, на яку вище наведено ціну. Компанія LENOVO пропонує із W10PRO Education виключно моделі Lenovo V130 і ніякі інші. Отже, даний учасник так чи інакше пропонує звичайну версію Windows 10 Pro, яка значно дорожче.

Із зазначеного можна зробити ліше один висновок - даним учасником буде встановлюватись або контрафактна операційна система із підробленими наклейками СОА, які на жаль зараз дуже розповсюджені в Україні, або буде просто встановлено не активований дистрибутив без ключа активації. Дана вимога написана в цілях застереження Замовника від купівлі контрафактної продукції та недобросовісних постачальників, а також із рекомендацією перевірки поставлених ліцензій зверненням до українського представництва Microsoft. Повірте нашому досвіду, компанія ВалТек 25 років на комп'ютерному ринку.
Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 12:03
Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК звертає увагу(застерігає) замовника на існування ймовірності постачання переможцем ТОВ «МАРКО-2» в складі запропонованого товару операційної системи контрафактного походження чи підробленої. Свої висновки подавач вимоги грунтує на припущеннях, щодо неможливості забезпечити учасником ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належне виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції.
Рішення замовника не може ґрунтуватись на припущеннях. Подавач вимоги ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не надав достовірних даних чи інших доказів неможливості виконання ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належного виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції.
Окремої уваги заслуговує відсутність в тексті вимоги саме прохальної частини, що також не дає підстав її задовольнити.
Попередження про можливе постачання товару неналежної якості заслуговує на увагу та буде враховано на етапі прийняття товару.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002906-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 06 серпня 2019 15:46
Вимога дискваліфікації ТОВ "МАРКО 2"
Шановний Замовник! Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "МАРКО 2", так як їхня пропозиція містить не оригінальні документи. А саме : «Lenovo ideapad Declaration» зфабриковано.
По перше . Цю декларацію з українською печаткою може видати тільки регіональний директор Lenovo , а не Китайський. Китайський директор не може видати декларацію с українською печаткою , це навіть нелогічно.
По друге. У документі, який надав ТОВ "МАРКО 2": «Lenovo ideapad Declaration» , у програмі «Adobe Acrobat Pro DC» видно зфабриковану печатку та підпис директора : «Вейцзянь Чжоу».
Пояснюємо : Печатка та підпис були накладені на документ по верх у виді картинки. Тобто цей документ був набраний у Microsoft Word, а потім переведений у формат PDF без попереднього друку та сканування оригінального підпису та мокрої печатки. Тобто у PDF редакторі печатка та підпис виділяються при натисканні на печатку, та являють із себе окремий елемент у документі, що не може бути оригіналом. Описаний нами факт видно на скріншоті який ми додаємо до нашого оскарження. Наданий ТОВ "МАРКО 2": «Lenovo ideapad Declaration», ніколи не був надрукований та не містить мокрої печатки – фабрикація !
Також процитуємо «ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК» , та також просимо Вас звернути увагу на той факт що ноутбук, запропонований ТОВ "МАРКО-2" , коштує від 5970 грн без операційної системи. https://hotline.ua/computer-noutbuki-netbuki/lenovo-ideapad-330-15igm-onyx-black-81d100hsra/prices/#cond_new/0 А ліцензійна операційна система Windows 10 Pro - від 3800 грн без ПДВ. А у разі постачанні у складі ноутбука повинен також нараховуватись ПДВ на вартість опецаційної системи. Отже, її вартість у такому випадку становить 4560 грн. https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-professionalnaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-fqc-0/prices/#cond_new/0 Таким чином, роздрібна вартість ноутбука з ліцензійною ОС становить близько 10530 грн. Собівартість від офіційних дистриб'юторів становитиме, по меншій мірі, близько 9500 грн. При цьому даний учасник пропонує вартість нотбука з ПЗ - 8173 грн з ПДВ. Зауважимо, що ТОВ ПОДІЛЛЯ ФІНІНС та ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК було запропоновано моделі ноутбуків, на які виробниками встановлюється ліцензійна Windows 10 Pro Education для освітніх установ, вартість якої значно нижче, від звичайної версії для збирачів, на яку вище наведено ціну. Компанія LENOVO пропонує із W10PRO Education виключно моделі Lenovo V130 і ніякі інші. Отже, даний учасник так чи інакше пропонує звичайну версію Windows 10 Pro, яка значно дорожче. Із зазначеного можна зробити лише один висновок - даним учасником буде встановлюватись або контрафактна операційна система із підробленими наклейками СОА, які на жаль зараз дуже розповсюджені в Україні, або буде просто встановлено не активований дистрибутив без ключа активації.
А тому враховуючи вищенаведені факти, вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "МАРКО 2", так як їхня пропозиція не відповідає умовам закупівля через сфабриковані сертифікати!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 09:40
Учасник ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" звертає увагу на можливе підроблення декларації про відповідність видану ТОВ «Леново Юкрейн» 23.02.2017 року на підставі сертифікату відповідності № 1О094.004755-17 від 23.02.2017 р.
Як доказ ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" надає скріншот з програми Adobe Acrobat Pro DC, на якому зона печатки виглядає як окремий елемент.
Слід зазначити, що використання в якості доказу скріншотів програм без дослідження: природи та походження файлу, що опрацьовується; специфікації та походження самої програми; порядку дій оператора; походження самого скріншоту, не виявляється можливим.
Втім вказівка на сумніви в автентичності була опрацьована. За результатами опрацювання встановлено, що дану декларацію в ідентичному вигляді надавали різні учасники (жодним чином не пов’язані між собою) в різних закупівлях. Наведене вказує на високу імовірність того, що даний pdf файл розповсюджувався самим виробником (його представництвом) що не заборонено. Разом з тим слід також зауважити, що вказана декларація нерозривно пов’язана з існуючим сертифікатом відповідності № 1О094.004755-17 від 23.02.2017 р, а враховуючи відміну обов’язкової сертифікації і як наслідок відсутність встановленого законом обов’язку надавати відповідні сертифікати, певні сумніви в автентичності поданої декларації про відповідність не є достатньою причиною для дискваліфікації учасника.
Також учасник ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" цитує учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК та звертає увагу(застерігає) замовника на існування ймовірності постачання переможцем ТОВ «МАРКО-2» в складі запропонованого товару операційної системи контрафактного походження чи підробленої. Свої висновки подавач вимоги грунтує на припущеннях, щодо неможливості забезпечити учасником ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належне виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції.
Рішення замовника не може ґрунтуватись на припущеннях. Подавач вимоги ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", окрім припущень, не надав достовірних даних чи інших доказів неможливості виконання ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належного виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції.
Попередження про можливе постачання товару неналежної якості заслуговує на увагу та буде враховано на етапі прийняття товару

Документи

01 серпня 2019 12:03
Рішення_26_010819.pdf

Документи подані скаржником

06 серпня 2019 15:46
document.pdf

Документи

08 серпня 2019 09:40
Рішення_28_080819.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРКО 2" 789 396,00
UAH з ПДВ
784 871,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 838 470,00
UAH з ПДВ
789 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 830 655,00
UAH з ПДВ
804 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 12:02
Довiдка ДФС.pdf
03 серпня 2019 12:02
Dovidka_19206589730250341427.pdf
30 липня 2019 16:05
Електронний підпис
29 липня 2019 15:07
Електронний підпис
29 липня 2019 15:06
сертифiкати_brain.pdf
29 липня 2019 15:06
Протокол№1.pdf
29 липня 2019 15:06
Про_несудимiст__N.pdf
29 липня 2019 15:06
Паспорт_Директор_N.pdf
29 липня 2019 15:06
ЛИСТ-ЗГОДА_N.pdf
29 липня 2019 15:06
Лист-гарантія_N.pdf
29 липня 2019 15:06
Лист_-_вiдгук_N.pdf
29 липня 2019 15:06
Додаток 4 (Договiр).pdf
29 липня 2019 15:06
Довідка ПЗ___N.pdf
29 липня 2019 15:06
Витяг_05.07.2019.pdf
29 липня 2019 15:06
Вiдомостi_з_eдр.pdf
29 липня 2019 15:06
UM_Acer_1.0_UK.pdf
29 липня 2019 15:06
Marko-2_2019_N.pdf
29 липня 2019 15:06
Lenovo ideapad Declaration.pdf
29 липня 2019 15:06
Acer Windows Tablet Safety Guide_UK_v1.pdf
29 липня 2019 15:06
Устав_Marko_2.pdf
29 липня 2019 15:06
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ_N.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 16:51
Електронний підпис
29 липня 2019 16:48
Авторизація_Acer.pdf
29 липня 2019 16:37
Якість_Acer.pdf
29 липня 2019 16:37
Наказ (директор).pdf
29 липня 2019 16:37
Лист відгук (ПМСД).pdf
29 липня 2019 16:37
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
29 липня 2019 16:36
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 12:52
Електронний підпис
29 липня 2019 12:49
Технічний опис.7z
29 липня 2019 12:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРКО 2"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАРКО 2"
#37808015
Переможець 784 871,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАРКО 2"
#37808015
784 871,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:14
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 13:40
ДодатУгод_140_230919.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 13:40
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 09:12
договір_140_190819.pdf укладений
19 серпня 2019 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без зміни суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 784 871,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 811,83 UAH)