Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
1 955 200,00 UAH
UA-2019-07-10-002896-b ● 8111cc4107f24b9b96a5b2239d423ad1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41863852 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6 |
Контактна особа: |
Запорожський Руслан Олександрович 380576330147 tenderuokt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 955 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 776,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональний комп'ютер, за рахунок державного та місцевого бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62303, Україна, Харківська область, Дергачі, Заклади загальної середньої освіти управління освіти, культури і туризму Дергачівської районної держаної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2019 17:02 |
Тендер док перс комп.docx | |
10 липня 2019 16:54 |
додаток 1 2 3.doc | |
10 липня 2019 16:53 |
тех завдання персон комп.docx | |
10 липня 2019 16:53 |
ДОДАТОК8 до тенд.докумен перс комп.docx | |
10 липня 2019 16:51 |
ДОДАТОК 6 договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4 Вимоги до ПЗ.
Дата подання: 11 липня 2019 16:06
Дата відповіді: 11 липня 2019 17:04
Шановний Замовник! Просимо доповнити вимоги до "Вимоги до операційної системи Windows 10", а саме: "Вимоги до операційної системи, що постачається виробником обладнання: Обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору.
• Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки, в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці.
• Учасник закупівлі має надати носій (диск або флешнакопичувач) для відновлення операційної системи."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання , технічні вимоги містяться в технічному завданні додатку 4
Уточнення і аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 12 липня 2019 17:36
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:45
Шановний Замовник!
1)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Відповідь:
Шановний Учасник, тендерним комітетом розглянуто Ваші запитання та надаємо наступні відповіді:
1) по першому питанню зазначаємо, що відповідно до п. 3 розділу VІ. «Результати торгiв та укладання договору про закупiвлю» тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер, кольоровий принтер), проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору (Додаток 6) про закупівлю.
Відповідно до п.3.3 проекту вказаного договору ціна Договору (у т. ч. ціна за одиницю товару) зазначена з урахуванням супутніх послуг: вартість доставки Товару до місця призначення, розвантаження, введення в експлуатацію, навчання користуванням Товаром. Статті, в яких Постачальник не зазначив витрат, не підлягають оплаті, їх вважають включеними в ціну Товару.
Таким чином, в рамках даної закупівлі Переможцем торгів має бути здійснена поставка товару разом із вказаними у п. 3.3. проекту договору супутніми послугами.
2) по другому питанню зазначаємо, що всі посилання на конкретну марку виробника, фірму , патент,конструкцію або тип предмета закупівлі ,джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом "або еквівалент", технічні характеристики вказаного товару, повинні бути не гірші ніж вказані в технічному завданні
Шановний Учасник, тендерним комітетом розглянуто Ваші запитання та надаємо наступні відповіді:
1) по першому питанню зазначаємо, що відповідно до п. 3 розділу VІ. «Результати торгiв та укладання договору про закупiвлю» тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер, кольоровий принтер), проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору (Додаток 6) про закупівлю.
Відповідно до п.3.3 проекту вказаного договору ціна Договору (у т. ч. ціна за одиницю товару) зазначена з урахуванням супутніх послуг: вартість доставки Товару до місця призначення, розвантаження, введення в експлуатацію, навчання користуванням Товаром. Статті, в яких Постачальник не зазначив витрат, не підлягають оплаті, їх вважають включеними в ціну Товару.
Таким чином, в рамках даної закупівлі Переможцем торгів має бути здійснена поставка товару разом із вказаними у п. 3.3. проекту договору супутніми послугами.
2) по другому питанню зазначаємо, що всі посилання на конкретну марку виробника, фірму , патент,конструкцію або тип предмета закупівлі ,джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом "або еквівалент", технічні характеристики вказаного товару, повинні бути не гірші ніж вказані в технічному завданні
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 11 липня 2019 17:18
Додаток 4, Вимоги до програмного забезпечення
Шановний Замовник! Вимагаємо доповнити "Вимоги до операційної системи Windows 10" (або надати роз'яснення щодо неможливості задоволення даної вимоги), а саме: "Вимоги до операційної системи, що постачається виробником обладнання: Обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. • Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки, в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці. • Учасник закупівлі має надати носій (диск або флешнакопичувач) для відновлення операційної системи."
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 17:07
Шановний УЧАСНИК ! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, Замовник закупівлі не буде змінювати технічні вимоги закупівлі .
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 серпня 2019 11:49
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!
Технічна документація містила наступні вимоги «материнська плата форфактору ATX або mАТХ, яка має не менше 4-х USB каналів версії 2.0 введення/виведення».
Учасником ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" запропоновано материнську плату Asus H310M-R R2.0, яка має 2 USB роз’єми версії 2.0, що є погіршенням і не відповідає вимогам Замовника.
https://www.asus.com/ua/Motherboards/PRIME-H310M-A-R2-0/
Просимо дискваліфікувати ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Технічна документація містила наступні вимоги «материнська плата форфактору ATX або mАТХ, яка має не менше 4-х USB каналів версії 2.0 введення/виведення».
Учасником ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" запропоновано материнську плату Asus H310M-R R2.0, яка має 2 USB роз’єми версії 2.0, що є погіршенням і не відповідає вимогам Замовника.
https://www.asus.com/ua/Motherboards/PRIME-H310M-A-R2-0/
Просимо дискваліфікувати ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 16:12
В технічному завданні не зазначено що вся кількість портів USB , що вимагаються, повинні знаходитись на задній планці плати. Виробник материнської плати ASUS зазначає, що є можливість виводу взагалі 6шт портів USB 2.0. ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН» в запропонованому обладнанні передбачає виведенні двох USB 2.0 на передній панелі корпусу і ще двох USB 2.0 на задній панелі корпусу системного блоку.
Тому, вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Тому, вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 09 серпня 2019 10:08
СКАРГА -ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді обрання переможця
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" (далі- Учасник)
Шановні замовники, просимо звернути увагу на зауваження викладені у вимозі :
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 17:38
Замовником прийняті зауваження викладенні у вимогі
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 16 серпня 2019 19:14
СКАРГА про невідповідність тендерної пропозиції "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" умовам тендерної Закупівлі
Шановний Замовник! Вимагаємо скасувати Ваше рішення щодо обрання "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем торгів по Закупівлі UA-2019-07-10-002896-b. У Додатку 4 тендерної документації вимагалось "3.7. Копія документу, що підтверджує статус Учасника та/або Виробника, як реселера/партнера компанії виробника/розробника операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Microsoft Authorized Education Reseller or Partner). У випадку надання копії документу виробника, засвідчується печаткою та підписом уповноваженої особи." ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ надали копію документу, що підтверджує статус компанії "Софтіко" як реселера/партнера компанії виробника/розробника операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Microsoft Authorized Education Reseller or Partner). Але компанія "Софтіко" НЕ Є ні виробником обладнання, що пропонується, ні учасником торгів за даною закупівлею. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 17:44
Метою Закону України "Про публічні закупівлі"є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник , який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів , дозволів. Відповідно до тендерної документації Замовник, Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції ", єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Відповідно до п.12 ч.1 ст.1 Закону України " Про публічні закупівлі", найбільш економічно вигідно пропозиція , що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст.28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1). Учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано копію документу, що підтверджує статус компанії "Софтіко" як партнера компанії виробника/ розробника операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Microsoft Authorized Education Reseller or Partner). В свою чергу між компанією учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та компанією "Софтіко" діють партнерські відносини , що підтверджуються авторизаційним листом щодо поставки програмного забезпечення у відповідній кількості та якості для даної закупівлі . Учасник надає при поставці всі необхідні документи , які підтверджують легальність запропонованої продукції . На разі учасник має статус партнера у сегменті освіти., ідентифікаційний номер MPN : 6016007.
Замовник керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі", тендерною документацією, вирішив , що відсутні підстави для відхилення вищезгаданої пропозиції.
1). Учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано копію документу, що підтверджує статус компанії "Софтіко" як партнера компанії виробника/ розробника операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Microsoft Authorized Education Reseller or Partner). В свою чергу між компанією учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та компанією "Софтіко" діють партнерські відносини , що підтверджуються авторизаційним листом щодо поставки програмного забезпечення у відповідній кількості та якості для даної закупівлі . Учасник надає при поставці всі необхідні документи , які підтверджують легальність запропонованої продукції . На разі учасник має статус партнера у сегменті освіти., ідентифікаційний номер MPN : 6016007.
Замовник керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі", тендерною документацією, вирішив , що відсутні підстави для відхилення вищезгаданої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 серпня 2019 13:29
Дискваліфікація
Шановний Замовник!! Просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" так як ним не виконані вимоги тендерної документації Замовника, а саме Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надав у складі своєї пропозиції авторизаційний лист від офіційного партнера Microsoft в Україні.
Тому, виходячи з вищевикладеного просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надав у складі своєї пропозиції авторизаційний лист від офіційного партнера Microsoft в Україні.
Тому, виходячи з вищевикладеного просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 18:05
Метою Закону України "Про публічні закупівлі"є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник , який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів , дозволів. Відповідно до тендерної документації Замовник, Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції ", єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Відповідно до п.12 ч.1 ст.1 Закону України " Про публічні закупівлі", найбільш економічно вигідно пропозиція , що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст.28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1). Учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в загруженій пропозиції , в документі "Технічна документація з авторизаціями . pdf " надано авторизаційний лист щодо поставки програмного забезпечення у відповідній кількості та якості для даної закупівлі .
Замовник керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі", тендерною документацією, вирішив , що відсутні підстави для відхилення вищезгаданої пропозиції.
1). Учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в загруженій пропозиції , в документі "Технічна документація з авторизаціями . pdf " надано авторизаційний лист щодо поставки програмного забезпечення у відповідній кількості та якості для даної закупівлі .
Замовник керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі", тендерною документацією, вирішив , що відсутні підстави для відхилення вищезгаданої пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
988 266,24
UAH з ПДВ
|
988 266,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 247 688,00
UAH з ПДВ
|
1 228 136,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 468 509,12
UAH з ПДВ
|
1 234 995,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ Лінк" |
1 507 858,56
UAH з ПДВ
|
1 243 225,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
1 637 532,00
UAH з ПДВ
|
1 245 114,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Рішення скасоване |
988 266,24
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 17:35
|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Відхилено |
988 266,24
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 17:42
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
1 228 136,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2019 15:42
|
дод угода 681у.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:59
|
681у.pdf | укладений |
27 серпня 2019 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти п.3.1 Догову у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №681у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |