Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
1 955 200,00 UAH
UA-2019-07-10-002896-b 8111cc4107f24b9b96a5b2239d423ad1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожський Руслан Олександрович

380576330147 tenderuokt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41863852
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Запорожський Руслан Олександрович
380576330147
tenderuokt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 15:01
Очікувана вартість: 1 955 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 776,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп'ютер, за рахунок державного та місцевого бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Дергачі, Заклади загальної середньої освіти управління освіти, культури і туризму Дергачівської районної держаної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 17:02
Тендер док перс комп.docx
10 липня 2019 16:54
додаток 1 2 3.doc
10 липня 2019 16:53
тех завдання персон комп.docx
10 липня 2019 16:53
ДОДАТОК8 до тенд.докумен перс комп.docx
10 липня 2019 16:51
ДОДАТОК 6 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 4 Вимоги до ПЗ.
Дата подання: 11 липня 2019 16:06
Дата відповіді: 11 липня 2019 17:04
Шановний Замовник! Просимо доповнити вимоги до "Вимоги до операційної системи Windows 10", а саме: "Вимоги до операційної системи, що постачається виробником обладнання: Обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. • Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки, в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці. • Учасник закупівлі має надати носій (диск або флешнакопичувач) для відновлення операційної системи."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання , технічні вимоги містяться в технічному завданні додатку 4
Уточнення і аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 12 липня 2019 17:36
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:45
Шановний Замовник! 1)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Відповідь:

Шановний Учасник, тендерним комітетом розглянуто Ваші запитання та надаємо наступні відповіді:

1) по першому питанню зазначаємо, що відповідно до п. 3 розділу VІ. «Результати торгiв та укладання договору про закупiвлю» тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер, кольоровий принтер), проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору (Додаток 6) про закупівлю.

Відповідно до п.3.3 проекту вказаного договору ціна Договору (у т. ч. ціна за одиницю товару) зазначена з урахуванням супутніх послуг: вартість доставки Товару до місця призначення, розвантаження, введення в експлуатацію, навчання користуванням Товаром. Статті, в яких Постачальник не зазначив витрат, не підлягають оплаті, їх вважають включеними в ціну Товару.

Таким чином, в рамках даної закупівлі Переможцем торгів має бути здійснена поставка товару разом із вказаними у п. 3.3. проекту договору супутніми послугами.

2) по другому питанню зазначаємо, що всі посилання на конкретну марку виробника, фірму , патент,конструкцію або тип предмета закупівлі ,джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом "або еквівалент", технічні характеристики вказаного товару, повинні бути не гірші ніж вказані в технічному завданні

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 11 липня 2019 17:18
Додаток 4, Вимоги до програмного забезпечення
Шановний Замовник! Вимагаємо доповнити "Вимоги до операційної системи Windows 10" (або надати роз'яснення щодо неможливості задоволення даної вимоги), а саме: "Вимоги до операційної системи, що постачається виробником обладнання: Обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. • Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки, в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці. • Учасник закупівлі має надати носій (диск або флешнакопичувач) для відновлення операційної системи."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 17:07
Шановний УЧАСНИК ! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, Замовник закупівлі не буде змінювати технічні вимоги закупівлі .
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 серпня 2019 11:49
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Технічна документація містила наступні вимоги «материнська плата форфактору ATX або mАТХ, яка має не менше 4-х USB каналів версії 2.0 введення/виведення».

Учасником ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" запропоновано материнську плату Asus H310M-R R2.0, яка має 2 USB роз’єми версії 2.0, що є погіршенням і не відповідає вимогам Замовника.

https://www.asus.com/ua/Motherboards/PRIME-H310M-A-R2-0/

Просимо дискваліфікувати ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 16:12
В технічному завданні не зазначено що вся кількість портів USB , що вимагаються, повинні знаходитись на задній планці плати. Виробник материнської плати ASUS зазначає, що є можливість виводу взагалі 6шт портів USB 2.0. ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН» в запропонованому обладнанні передбачає виведенні двох USB 2.0 на передній панелі корпусу і ще двох USB 2.0 на задній панелі корпусу системного блоку.

Тому, вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 09 серпня 2019 10:08
СКАРГА -ВИМОГА на неправомірні дії Замовника у вигляді обрання переможця ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" (далі- Учасник)
Шановні замовники, просимо звернути увагу на зауваження викладені у вимозі :
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 17:38
Замовником прийняті зауваження викладенні у вимогі
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 16 серпня 2019 19:14
СКАРГА про невідповідність тендерної пропозиції "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" умовам тендерної Закупівлі
Шановний Замовник! Вимагаємо скасувати Ваше рішення щодо обрання "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем торгів по Закупівлі UA-2019-07-10-002896-b. У Додатку 4 тендерної документації вимагалось "3.7. Копія документу, що підтверджує статус Учасника та/або Виробника, як реселера/партнера компанії виробника/розробника операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Microsoft Authorized Education Reseller or Partner). У випадку надання копії документу виробника, засвідчується печаткою та підписом уповноваженої особи." ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ надали копію документу, що підтверджує статус компанії "Софтіко" як реселера/партнера компанії виробника/розробника операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Microsoft Authorized Education Reseller or Partner). Але компанія "Софтіко" НЕ Є ні виробником обладнання, що пропонується, ні учасником торгів за даною закупівлею. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 17:44
Метою Закону України "Про публічні закупівлі"є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник , який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів , дозволів. Відповідно до тендерної документації Замовник, Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції ", єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Відповідно до п.12 ч.1 ст.1 Закону України " Про публічні закупівлі", найбільш економічно вигідно пропозиція , що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст.28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1). Учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано копію документу, що підтверджує статус компанії "Софтіко" як партнера компанії виробника/ розробника операційної системи та програмного забезпечення офісного призначення у сегменті освіти (Microsoft Authorized Education Reseller or Partner). В свою чергу між компанією учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та компанією "Софтіко" діють партнерські відносини , що підтверджуються авторизаційним листом щодо поставки програмного забезпечення у відповідній кількості та якості для даної закупівлі . Учасник надає при поставці всі необхідні документи , які підтверджують легальність запропонованої продукції . На разі учасник має статус партнера у сегменті освіти., ідентифікаційний номер MPN : 6016007.
Замовник керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі", тендерною документацією, вирішив , що відсутні підстави для відхилення вищезгаданої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002896-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 серпня 2019 13:29
Дискваліфікація
Шановний Замовник!! Просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" так як ним не виконані вимоги тендерної документації Замовника, а саме Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надав у складі своєї пропозиції авторизаційний лист від офіційного партнера Microsoft в Україні.
Тому, виходячи з вищевикладеного просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 18:05
Метою Закону України "Про публічні закупівлі"є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник , який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів , дозволів. Відповідно до тендерної документації Замовник, Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції ", єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Відповідно до п.12 ч.1 ст.1 Закону України " Про публічні закупівлі", найбільш економічно вигідно пропозиція , що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст.28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1). Учасником ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в загруженій пропозиції , в документі "Технічна документація з авторизаціями . pdf " надано авторизаційний лист щодо поставки програмного забезпечення у відповідній кількості та якості для даної закупівлі .
Замовник керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі", тендерною документацією, вирішив , що відсутні підстави для відхилення вищезгаданої пропозиції.

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 10:08
ВимогаUA-2019-07-10-002896-b.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 988 266,24
UAH з ПДВ
988 266,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 247 688,00
UAH з ПДВ
1 228 136,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 468 509,12
UAH з ПДВ
1 234 995,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 1 507 858,56
UAH з ПДВ
1 243 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 1 637 532,00
UAH з ПДВ
1 245 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 22:23
Довідка ДФС 14.08.jpg
13 серпня 2019 19:42
Довідка ДФС.jpg
13 серпня 2019 19:42
МВС 05,08,19.pdf
13 серпня 2019 19:42
Довідка КорЮр 05.08.zip
25 липня 2019 17:59
Електронний підпис
25 липня 2019 17:58
Microsoft Partner Network.pdf
25 липня 2019 17:52
Електронний підпис
25 липня 2019 17:51
реєстр документів.pdf
25 липня 2019 17:43
ДОДАТОК 6 договір.pdf
25 липня 2019 17:43
довідка санкції.pdf
25 липня 2019 17:43
Витяг ПДВ копія.pdf
25 липня 2019 17:43
довідка Статистика.pdf
25 липня 2019 17:42
Витяг_04.07.19.pdf
25 липня 2019 17:42
виписка з ЄДР.pdf
25 липня 2019 17:42
наказ на директора.pdf
25 липня 2019 17:42
протокол директора.pdf
25 липня 2019 17:42
Авторизаційний лист.pdf
25 липня 2019 17:42
12191042_пропозиція.pdf
25 липня 2019 10:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 17:31
Електронний підпис
25 липня 2019 17:30
Проект договору.pdf
25 липня 2019 17:30
Лист-пояснення.pdf
25 липня 2019 17:30
Лист – згода.pdf
25 липня 2019 17:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 17:00
Електронний підпис
25 липня 2019 10:35
СТАТУТ.pdf
25 липня 2019 10:35
Протокол № 2.pdf
25 липня 2019 10:35
Приказ № 3.1.pdf
25 липня 2019 10:35
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 10:35
Витяг ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 10:35
Сертифікат_Expert PC.pdf
25 липня 2019 10:35
Сертифікат УКРСЕПРО.pdf
25 липня 2019 10:35
Сертифікат ISO.pdf
25 липня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
25 липня 2019 10:35
Проект договору.pdf
25 липня 2019 10:35
Довідка_Санкції.pdf
25 липня 2019 10:35
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІСІ Лінк"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Рішення скасоване 988 266,24
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 17:35
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Відхилено 988 266,24
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 17:42
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 1 228 136,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
1 228 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 17:49
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:49
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:48
протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 15:42
дод угода 681у.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:59
681у.pdf укладений
27 серпня 2019 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п.3.1 Догову у новій редакції
Номер договору про закупівлю: №681у
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 228 135,74
UAH (в тому числі ПДВ 204 689,29 UAH)