Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти обладнання (персональний ноутбук, техніка для друкування, копіювання, сканування, з витратними матеріалами для природничо-математичних кабінетів, програмне забезпечення(предметне), мишка комп’ютерна, мережевий фільтр, блок безперебійного живлення)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-07-10-002875-b 914d5da00ed0492cba951a0e09a6de4e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василь Сипливий

+380975104529 magerivosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Магерівської селищної ради Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41869204
Вебсайт: http://magerivska-gromada.gov.ua/viddil-osviti-19-32-04-15-01-2018/
Місцезнаходження: 80327, Україна , Львівська обл., Жовківський район, смт. Магерів, вул. Жовківська, 34
Контактна особа: Василь Сипливий
+380975104529
magerivosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 16:44
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Комплект обладнання (персональний ноутбук, техніка для друкування, копіювання, сканування, з витратними матеріалами для природничо-математичних кабінетів, програмне забезпечення(предметне), мишка комп’ютерна, мережевий фільтр, блок безперебійного живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80322, Україна, Львівська область, с. Замок, вул. Шевченка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:08
Дата відповіді: 11 липня 2019 11:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Аналоги допускаються та будуть розглядатися, якщо характеристики будуть відповідати вимогам документації. 2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі, ціна буде розглядатися як остаточна.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій