Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла офісні, стільці, дивани для бібліотек)
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2019-07-10-002856-b db5bce93a2f441e286481f8955353e65
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яворська Оксана Петрівна

380442070992 srda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485417
Вебсайт: http://solom.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317
Контактна особа: Яворська Оксана Петрівна
380442070992
srda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 67 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла офісні, стільці, дивани для бібліотек)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла офісні, стільці, дивани для бібліотек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, бібліотеки згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:07
Дата відповіді: 11 липня 2019 17:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі вказаної в документації, але яка відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі та потребам закладів. 2) Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ будемо як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 66 710,00
UAH з ПДВ
66 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 10:32
Електронний підпис
18 липня 2019 10:25
Витяг завірений.pdf
18 липня 2019 10:25
Довідка про статут.pdf
18 липня 2019 10:25
Довідка про компанію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
Переможець 66 710,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 17:16

Документи

18 липня 2019 17:16
Протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
66 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2019 17:16
Протокол 76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 176 Кістаєв.PDF укладений
30 липня 2019 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 66 710,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 118,33 UAH)