Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання_8583032
Очікувана вартість
1 406 758,00 UAH
UA-2019-07-10-002715-b 7db60a78782e44d28ec704b0eda9a562
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380501002437
+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380501002437,+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:01
Очікувана вартість: 1 406 758,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 033,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з Додатком №3 до цього Договору) надані послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих послуг (щоденних та послуг за потребою) та використаних витратних матеріалів протягом 30 робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання наданих послуг. Джерело фінансування - кошти товариства Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 16:18
Додатки до проекту договору (Додаток 6 до Тендерної документації).xlsx
10 липня 2019 16:18
ТД клінінг.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-002715-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент", Код ЄДРПОУ:35534488
Дата подання: 15 липня 2019 15:50
Вимоги про усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня.
Шановний Замовник, просимо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), та внести відповідні зміни до вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, керуюсь наступними положеннями: п.4, ч.1 ст. 3 та ч. 3 ст. 5 Закону визначено принципи недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель. Згідно ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога Замовника яка міститься в п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надати у складі тендерної пропозиції довідку учасника у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) за умовами якого(их) щонайменше 6 місяців здійснювалось прибирання на об’єкті(ах) місті Києві.
На думку потенційного учасника, вимога щодо виконання аналогічного договору на відповідному об’єкті, а саме у місті Києві - є дискримінаційного, адже суттєво звужує коло учасників.
Вважаємо, що вимога Замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в конкретно зазначеному об’єкті, порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону та принципи здійснення закупівель.
Враховуючи, вищесказане, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», практикою розгляду аналогічного питання Антимонопольним комітетом України,
Просимо:
привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни до вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) вимоги щодо прибирання на конткретно визначеній місцевості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 17:25
Вітаємо! Для компанії є важливою умовою підтвердження високої кваліфікації майбутнього переможця, в тому числі, досвіду виконання аналогічних договорів саме в місті Києві. Ця умова підтвердження кваліфікації переможця, опосередковано підтверджує наявність виробничих потужностей (в техніці, в адміністративному персоналі, у виробничому персоналі) саме в місті Києві. Тоді як відсутність досвіду роботи саме на ринку клінінгових послуг в Києва, доводить відсутність досвіду роботи кваліфікованого персоналу в місті де розташовано об’єкт (як прибиральниць так і персоналу адміністративного складу). Що може призвести до затримки початку робіт та може призвести до інших ризиків. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕПЛАЙН" 1 225 820,40
UAH з ПДВ
1 225 820,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий світ фасіліком" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 1 396 038,60
UAH з ПДВ
1 396 038,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 14:34
Ст 17.docx
26 липня 2019 14:34
Сл Штат розклад 01 06 19.jpg
26 липня 2019 14:34
Протокол собрания.docx
26 липня 2019 14:34
Приказ.jpg
26 липня 2019 14:34
Договора.docx
26 липня 2019 14:34
Договор укртелеком.rar
26 липня 2019 14:34
Договор НТЗ.rar
26 липня 2019 14:34
Договор Кроперс груп.rar
26 липня 2019 14:34
Договор ДТЕК.rar
26 липня 2019 14:34
Договор Днепросталь.rar
26 липня 2019 14:34
Договор АВК.rar
26 липня 2019 14:34
Гарантійний лист.docx
26 липня 2019 14:34
Відомості Степлайн.docx
26 липня 2019 14:34
2509_190426111245_001.jpg
26 липня 2019 14:34
2508_190426111223_001.jpg
26 липня 2019 14:34
2507_190426111201_001.jpg
26 липня 2019 14:34
2018 1 - ДФ.rar

Публічні документи

26 липня 2019 14:45
Висновки СЕС.pdf
26 липня 2019 14:45
Статут_нова редакція.pdf
26 липня 2019 14:45
Ісо укр варіант.pdf
26 липня 2019 14:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕПЛАЙН"

ТОВ "Чистий світ фасіліком"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕПЛАЙН"
#36399212
Відхилено 1 225 820,40
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:05
ТОВ "Чистий світ фасіліком"
#38443844
Переможець 1 350 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Чистий світ фасіліком"
#38443844
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 12:52
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:38
Договір з ТОВ ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ скан підписаний.pdf укладений
13 серпня 2019 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 12 серпня 2020
Сума оплати за договором: 1 238 446,16
UAH (в тому числі ПДВ 206 407,69 UAH)