Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будiвлi сільського клубу за адресою: вул.Центральна, 20, с.Велика Балка, Нерубайська сільська рада, Біляївський район, Одеська область.
Очікувана вартість
2 456 131,00 UAH
UA-2019-07-10-002332-b bb4f1a3df07f4447836851f43c5f11b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Вікторівна Кошова

+380487737924 julinet@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нерубайська сільська рада Біляївського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04377753
Місцезнаходження: 67661, Україна , Одеська обл., с. Нерубайське, пл. Партизан, 4
Контактна особа: Юлія Вікторівна Кошова
+380487737924
julinet@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 11:35
Очікувана вартість: 2 456 131,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 280,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду будiвлi сільського клубу за адресою: вул.Центральна, 20, с.Велика Балка, Нерубайська сільська рада, Біляївський район, Одеська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67662, Україна, Одеська область, с. Велика Балка, вул. Центральна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник після підписання Договору перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% від Договірної ціни на строк не більше трьох місяців (90 календарних днів) від дати виставленого рахунку, шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання від Підрядника оригіналу належним чином оформленого рахунку. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Проміжний та остаточний розрахунок з Підрядником проводиться протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження бюджетного фінансування на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) (за текстом даного Договору - Акти виконаних робіт) та Довідок про вартість виконанних будівельних робіт та витрати (ф.№КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 15:34
Проект Договору.odt
10 липня 2019 15:34
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 липня 2019 16:51
Дата відповіді: 16 липня 2019 18:56
В технічному завданні (пункт 62,63, 64) вказані декоративні елементи. Просимо Вас надати ескізи даних елементів.
Відповідь: Доброго дня! На ваше звернення повідомляємо, що зовнішній вигляд декоративних елементів фасаду погоджується з виконавцем робіт після підписання договору до початку робіт.
Для розрахунку вартості виконання робіт повідомляємо технічні характеристики декоративних елементів:
- ДЕ1 (600х300 мм, товщина 50 мм), з матеріалу ПСБ-С-35;
- ДЕ2 (ширина 100 мм, товщина 30 мм), улаштування навколо вікон;
- ДЕ3 (1400х500 мм, товщина 50 мм).
Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-002332-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД", Код ЄДРПОУ:41424910
Дата подання: 08 серпня 2019 15:23
Вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Звертаємося до замовника з вимогами:
1) переглянути тендерну пропозицію ТОВ «Укрбудконстракшн»;
2) відмінити повідомлення про намір укладення договору між замовником та ТОВ «Укрбудконстракшн»;
3) відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Укрбудконстракшн», як таку що не відповідає умовам тендерної документації, згідно з п.4 частиною 1 статті 30 Закону;
4) продовжити процедуру закупівлі у відповідності до вимог законодавства.

Пропозиція ТОВ «Укрбудконстракшн» не відповідає умовам тендерній документації, а саме:
1) В порушення вимог п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасником не надано технічні паспорти на техніку, згідно переліку
«1.2. Нотаріально завірені копії договору оренди з усіми додатками, переліком технічної бази та відповідними технічними паспортами на техніку згідно переліку…..»

2) В порушення вимог п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасником не надано перелік технічної бази (виробничих потужностей, а саме приміщень) що вимагалося замовником, ні в довідці про матеріально-технічну базу, ні окремо копії договору оренди приміщення або іншого документа.
Про що також зазначено у п.5 розділу ІІІ тендерної документації:
«В зазначеній довідці для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі, обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщення та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору або договору оренду), який буде використаний для виконання робіт, які є предметом закупівлі.»
3) В порушення вимог п. 4 розділу ІV Тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Проект договору без додатків, що не відповідає вимогам замовника:
«Учасники процедури закупівлі повинні у складі тендерних пропозицій окремо надати Проект договору з додатками…..»

4) Договір №184/18 від 12.07.2018 р. наданий учасником у складі тендерної пропозиції не у повному обсязі, оскільки всі зміни до договору оформлюються додатковими угодами і є його невід’ємною частиною.
На сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-15-001392-a міститься інформація, що 02.01.2019 року у цьому договорі відбулися зміни.
Але у складі тендерної пропозиції учасником не надано інформації щодо змін до договору. Що порушує вимоги п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації
«3.2. Оригінал такого договору (якщо зазначено декілька договорів, то кожного з них) з усіма додатками та додатковими угодами.»

5) В порушення вимог п. 2 розділу V Тендерної документації щодо відхилення тендерної пропозиції у разі надання учасником недостовірної інформації, учасником такі надано недостовірну інформації про працівників.
5.1.) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано штатний розпис та наказ про прийняття на роботу, у якому зазначено посаду - інженер виробничого відділу за кодом державного класифікатору професій - 1223.2. У довідці про працівників цю посаду займає Терзі Оксана Петрівна, з відповідним записом у трудовій книжці.
Але в діючому державному класифікаторі професій ДК 003:2010 така посада за таким кодом відсутня.
У зв’язку з цим, це є порушенням вимог тендерної документації а також вимог діючого трудового законодавства.
5.2.) Учасником надано протилежну інформацію щодо прийняття на роботу директора Лагуткіна О.М. Так у наказі про прийняття на роботу директора (файл 1.3. Накази про прийняття на роботу) зазначено дату наказу 01.09.2017 року, а у копії трудової книжки Лагуткіна О.М. (файл 1.1. Трудові книжки) запис про прийняття на роботу згідно наказу №1-К від 09.08.2017 року. Цей факт також викликає сумніви щодо повноважень особи – Лагуткіна О.М.
Окрім цього назви посад відрізняються між штатним розписом та записом у трудовій книжці. Так у штатному розпису вказано посаду «Директор підприємства» а запис у трудовій книжці вказано посаду «Директор». Директор чого?

Враховуючи таку уважність та скрупульозність у розгляді тендерних пропозицій перших двох учасників, нашої – ТОВ «БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ «КОМФОРТ БУД» та пропозиції - ПП «СТРОЇТЕЛЬ» і відсутність жодних зауважень до пропозиції ТОВ «Укрбудконстракшн», але яка містить недоліки зазначені нами, дає підстави вбачати у цьому корупційні складові прийняття рішення замовником.
На чому може і ґрунтується такий міцний зв'язок змовника з учасником на протязі останніх років.

Наголошуємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета проведення тендерних процедур полягає у забезпечені рівних та недискримінаційних умов для кожного учасника.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 12:22
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням викладеного, Ваша вимога про усунення порушення підлягає відхиленню, як така, що не відповідає ст.ст. 18, 23, 30 Закону України «Про публічні закупівлі" і розгляд якої виходить за межі повноважень Замовника.
Довідково інформуємо, що рішення Замовника щодо визначення переможця у даній процедурі закупівлі є обґрунтованим та прийнятим у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002332-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТРОЇТЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:22458567
Дата подання: 08 серпня 2019 23:15
Вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Ми, ПП «СТРОЇТЕЛЬ» уважно розглянувши зауваження до тендерної пропозиції ТОВ «Укрбудконстракшн», викладеними ТОВ «БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ «КОМФОРТ БУД» у своїй вимогі, підтримуємо це звернення до замовника з метою усунення поршень та дотримання ним діючого законодавства у державних закупівлях.
Тому, також вимагаємо:
1.Переглянути замовником тендерну пропозицію ТОВ «Укрбудконстракшн» на предмет заявлених зауважень.
2.Відмінити повідомлення про намір укладення договору у зв’язку з допущеними порушеннями.
3.Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Укрбудконстракшн», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
4.Подальше проведення процедури закупівлі продовжити згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».


Нижче, ще раз для замовника приведемо недоліки пропозиції ТОВ «Укрбудконстракшн» виявлені ТОВ «БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ «КОМФОРТ БУД» у своїй вимогі.
Пропозиція ТОВ «Укрбудконстракшн» не відповідає умовам тендерній документації, а саме:
1) В порушення вимог п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасником не надано технічні паспорти на техніку, згідно переліку
«1.2. Нотаріально завірені копії договору оренди з усіми додатками, переліком технічної бази та відповідними технічними паспортами на техніку згідно переліку…..»

2) В порушення вимог п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації учасником не надано перелік технічної бази (виробничих потужностей, а саме приміщень) що вимагалося замовником, ні в довідці про матеріально-технічну базу, ні окремо копії договору оренди приміщення або іншого документа.
Про що також зазначено у п.5 розділу ІІІ тендерної документації:
«В зазначеній довідці для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі, обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщення та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору або договору оренду), який буде використаний для виконання робіт, які є предметом закупівлі.»
3) В порушення вимог п. 4 розділу ІV Тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Проект договору без додатків, що не відповідає вимогам замовника:
«Учасники процедури закупівлі повинні у складі тендерних пропозицій окремо надати Проект договору з додатками…..»

4) Договір №184/18 від 12.07.2018 р. наданий учасником у складі тендерної пропозиції не у повному обсязі, оскільки всі зміни до договору оформлюються додатковими угодами і є його невід’ємною частиною.
На сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-15-001392-a міститься інформація, що 02.01.2019 року у цьому
договорі відбулися зміни.
Але у складі тендерної пропозиції учасником не надано інформації щодо змін до договору. Що порушує вимоги п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації
«3.2. Оригінал такого договору (якщо зазначено декілька договорів, то кожного з них) з усіма додатками та додатковими угодами.»

5) В порушення вимог п. 2 розділу V Тендерної документації щодо відхилення тендерної пропозиції у разі надання учасником недостовірної інформації, учасником такі надано недостовірну інформації про працівників.
5.1.) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано штатний розпис та наказ про прийняття на роботу, у якому зазначено посаду - інженер виробничого відділу за кодом державного класифікатору професій - 1223.2. У довідці про працівників цю посаду займає Терзі Оксана Петрівна, з відповідним записом у трудовій книжці.
Але в діючому державному класифікаторі професій ДК 003:2010 така посада за таким кодом відсутня.
У зв’язку з цим, це є порушенням вимог тендерної документації а також вимог діючого трудового законодавства.
5.2.) Учасником надано протилежну інформацію щодо прийняття на роботу директора Лагуткіна О.М. Так у наказі про прийняття на роботу директора (файл 1.3. Накази про прийняття на роботу) зазначено дату наказу 01.09.2017 року, а у копії трудової книжки Лагуткіна О.М. (файл 1.1. Трудові книжки) запис про прийняття на роботу згідно наказу №1-К від 09.08.2017 року. Цей факт також викликає сумніви щодо повноважень особи – Лагуткіна О.М.
Окрім цього назви посад відрізняються між штатним розписом та записом у трудовій книжці. Так у штатному розпису вказано посаду «Директор підприємства» а запис у трудовій книжці вказано посаду «Директор». Директор чого?

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 12:23
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням викладеного, Ваша вимога про усунення порушення підлягає відхиленню, як така, що не відповідає ст.ст. 18, 23, 30 Закону України «Про публічні закупівлі" і розгляд якої виходить за межі повноважень Замовника.
Довідково інформуємо, що рішення Замовника щодо визначення переможця у даній процедурі закупівлі є обґрунтованим та прийнятим у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

08 серпня 2019 15:23
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД" 1 587 501,60
UAH з ПДВ
1 574 501,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТРОЇТЕЛЬ" 1 664 500,00
UAH з ПДВ
1 587 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 2 420 000,00
UAH з ПДВ
2 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИНТОН КО" 2 386 104,00
UAH з ПДВ
2 386 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОЯЛ СТРОЙ ЛІМІТЕД 2 456 131,00
UAH з ПДВ
2 456 131,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 03:02
Електронний підпис
26 липня 2019 02:57
32 Витяг з ЄДР.pdf
26 липня 2019 02:57
31 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 липня 2019 02:57
30 Опис (стат.докум.).pdf
26 липня 2019 02:57
28 Статут.pdf
26 липня 2019 02:57
24 Ліцензія.pdf
26 липня 2019 02:57
22 Наказ (признач.дир.).pdf
26 липня 2019 02:57
4 Лист по ст. 17 Закону.pdf
26 липня 2019 02:57
3_5 Договір № 3 кап.pdf
26 липня 2019 02:57
3_3 Договір №2кап.pdf
26 липня 2019 02:57
3_1 Договір № 102кап.pdf
26 липня 2019 02:57
2_3 Штатний розпис.pdf
26 липня 2019 02:57
2_2 Договори ЦПХ.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 09:03
Електронний підпис
26 липня 2019 09:00
31. Реєстр.PDF
26 липня 2019 09:00
30. Дефектний акт.PDF
26 липня 2019 09:00
29. Договірна ціна.PDF
26 липня 2019 09:00
27.Локальний кошторис.PDF
26 липня 2019 09:00
22. Анал договІр АМПУ.PDF
26 липня 2019 09:00
2. Відгук АМПУ.pdf
26 липня 2019 09:00
17. Фінансовий звіт.PDF
26 липня 2019 09:00
16. Витяг держ реєстр.PDF
26 липня 2019 09:00
15. Св-во НДС.PDF
26 липня 2019 09:00
14. Статут.PDF
26 липня 2019 09:00
13. Дозвіл.pdf
26 липня 2019 09:00
12. Ліцензія.PDF
26 липня 2019 09:00
10. Проект договору.PDF
26 липня 2019 09:00
9. Паспорт.PDF
26 липня 2019 09:00
7. Лист згода пер дані.PDF
26 липня 2019 09:00
5. Наказ на директора.PDF
26 липня 2019 09:00
6.Рішення.PDF
26 липня 2019 09:00
3.Технічне завдання.PDF

Публічні документи

12 серпня 2019 14:54
Витяг ЄДРПОУ
12 серпня 2019 14:54
Довідка ДФС
12 серпня 2019 14:54
Довідка МВС
12 серпня 2019 14:54
Витяг ПДВ
12 серпня 2019 11:01
Паспорт
12 серпня 2019 11:01
Опис документів
12 серпня 2019 11:01
Статут
12 серпня 2019 11:01
.протокол зборів
12 серпня 2019 11:01
Наказ директора
26 липня 2019 01:49
Електронний підпис
26 липня 2019 01:39
Довіреність 108.zip
26 липня 2019 01:39
гарантия 11911.zip
26 липня 2019 01:39
20. Календарний план.pdf
26 липня 2019 01:39
12.1. Проект договору.pdf
26 липня 2019 01:39
10.1. Статут УБК.pdf
26 липня 2019 01:39
9.3. Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 01:39
9.2. Виписка ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2019 01:38
9.1. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2019 01:38
1.4. Штатний розпис.pdf
26 липня 2019 01:38
1.1. Трудові книжки.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 07:21
Електронний підпис
26 липня 2019 02:35
Реєстр документів.pdf
26 липня 2019 02:35
54 Ліцензія ДАБІ.pdf
26 липня 2019 02:35
39 Штатний розпис 2019.pdf
25 липня 2019 21:14
Електронний підпис

Публічні документи

25 липня 2019 18:05
уставные.rar
25 липня 2019 18:05
документи 1_compressed.pdf
25 липня 2019 18:05
договори оренди.rar
25 липня 2019 18:05
довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД"

ПП "СТРОЇТЕЛЬ"

ТОВ Укрбудконстракшн

ТОВ "СИНТОН КО"

ТОВ РОЯЛ СТРОЙ ЛІМІТЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД"
#41424910
Відхилено 1 574 501,60
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:17
ПП "СТРОЇТЕЛЬ"
#22458567
Відхилено 1 587 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 08:18
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
Переможець 2 386 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
2 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 10:58
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 13:12
Додаткова угода.PDF зміни до договору
04 вересня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
24 серпня 2019 13:15
Договір та додатки до нього.pdf укладений
24 серпня 2019 13:14
Додатки до договору.pdf укладений
24 серпня 2019 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 12, п. 5.3 Договору та преамбули (вступної частини) Договору
Номер договору про закупівлю: 215/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 12 Договору
Номер договору про закупівлю: 215/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 386 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 397 666,67 UAH)