Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт по заміні вікон у будівлях КП «Гейківська психоневрологічна лікарня»ДОР» за адресою: вул. Вишнева, 31-а, с. Гейківка Криворізького району Дніпропетровської області)
Очікувана вартість
5 293 620,00 UAH
UA-2019-07-10-002261-b 7817ecbcbde8405f89e4eb7e2f871895
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Плясоха

+380984323475
+380564947191
tender-geikovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Гейківська психоневрологічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01988120
Місцезнаходження: 53054, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с. Гейківка, вул. Вишнева, буд. 31-а
Контактна особа: Світлана Плясоха
+380984323475,+380564947191
tender-geikovka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 13:08
Очікувана вартість: 5 293 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
495 штука
Капітальний ремонт по заміні вікон у будівлях КП «Гейківська психоневрологічна лікарня»ДОР» за адресою: вул. Вишнева, 31-а, с. Гейківка Криворізького району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53054, Україна, Дніпропетровська область, с. Гейківка, Вишнева, 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Передбачається попередня оплата робіт на строк не більше одного місяця у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роботи
Дата подання: 11 липня 2019 11:58
Дата відповіді: 11 липня 2019 12:48
Доброго дня! Для складання попереднього розрахунку доцільності виїзду на об'єкт просимо надати дефектний акт з необхідним переліком об'ємів робіт
Відповідь: ДЕФЕКТНИЙ АКТ

На капітальний ремонт по заміні вікон у будівлях КП «Гейківська психоневрологічна лікарня» ДОР» за
адресою: вул.Вишнева, 31-а, с.Гейківка Криворізького району Дніпропетровської області
Умови виконання робіт у приміщеннях будівель, що експлуатуються; к=1,2
Об'єми робіт
№ Одиниця Кількість Примітка
п/п Найменування робіт і витрат виміру
1 2 3 4 5
1 Знiмання засклених вiконних рам м2 1667,32
2 Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з шт 495
вiдбиванням штукатурки в укосах
3 Розбирання вiдливiв, звисiв тощо з листової сталi м 1078
4 Брухт металевий т 0,89
(зворотнi матерiали)
5 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками м2 1667,32
площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних
стiнах житлових і громадських будівель
6 Металопластикові конструкції вікон (у комплекті з м2 1667,32
елементами кріплення та фурнітурою)
7 Монтажна піна професійна універсальна (870 мл) балон 412
8 Сiтка антимоскітна шт 495
9 Установлення пластикових пiдвiконних дошок м 1078
10 Дошки пiдвiконнi пластикові 400 мм м 1100
11 Монтажна піна професійна універсальна (870 мл) балон 172
12 Установлення віконних зливів м 1078
13 Зливи з оцинкованої сталі 220 мм м 1118
14 Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і м2 873,18
гіпсоволокнистими листами з кріпленням на клеї
15 Клей гiпсовий монтажний (сухі суміші) кг 4365,9
16 Листи гiпсокартоннi м2 916,839
17 Пластикові профілі для оздоблювання торців м 2698,92
гіпсокартону
18 Полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними м2 873,18
водоемульсiйними сумiшами стiн (укосів) по збiрних
конструкцiях
Тендерна документація
Дата подання: 15 липня 2019 13:23
Дата відповіді: 17 липня 2019 14:12
Згідно тендерної документації Замовником висунута вимога щодо необхідності заміру фактичних розмірів вікон Учасниками до кінцевого строку подання пропозицій. Кількість вікон складає 495шт і заміри їх можуть зайняти декілька днів, або ж надайте гарантію, що доступ до всіх вікон буде доступний цілодобово, щоб присткорити цей процес. Вважаємо цю вимогу необгрунтованою і просимо виключити її з вимог тендерної документації. Адже на обєкт виготовлялась проектно-кошторисна документація, згідно якої можливо розрахувати вартість робіт. Заміри вікон повинні проводитись переможцем безпосередньо перед початком виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, така вимога в тендерній документації для того, щоб потенційний учасник міг оглянути об'єкт в цілому, мав повну конкретну уяву про цей об'єкт, тому що в проектній документації не все викладено, для того, щоб унеможливити подальшу відмову учасника у разі виникнення питань та неможливості узгоджень.
Тендерна документація
Дата подання: 16 липня 2019 10:11
Дата відповіді: 17 липня 2019 14:17
Враховуючі, що Замовником в складі тендерної документації не надані посилання на конкретну марку, виробника чи фірму вікон, яким чином визначити та обгрунтувати надання "еквіваленту" товару? З чим порівнювати запропонований товар та на підставі чого складати порівняльну таблицю?
Відповідь: Доброго дня, таблицю можна зробити довільної форми і порівняти технічні вимоги до виготовлення металопластикових виробів згідно додатку 4.
Вимоги
Дата подання: 18 липня 2019 09:27
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:37
Щодо виїзду для вивчення об'єкту питань немає, ця вимога є цілком обгрунованою. Просимо виключити вимогу щодо проведення Учасником фактичних обмірів вікон до кінцевої дати подання пропозиції та складання і затвердження Замовником акту замірів. Ці роботи будуть виконуватись підрядником перед початком виконання робіт і є повністю необгрунтованими для потенційного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, доступ до вікон буде забезпечено сто відсотків, можливо в довідці довільної форми вказати, що зроблено декілька замірів (не обов'язково всі 495) в ході вивчення об'єкту.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-002261-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 08 серпня 2019 17:00
Скасування рішення тендерного комітету від 08.08.2019 про визначення ТОВ "Компанія Позитив" переможцем торгів
ТОВ "КАСКАД-СД" зазначає, що тендерна пропозиція ТОВ "Компанія Позитив" не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Законом України "Про публічні закупівлі", а також не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник незаконно визнав даного учасника переможцем торгів, зважаючи на наступне:
1. Акти обстеження та замірів об’єкту не підписані представником замовника. Отже, відсутнє підтвердження здійснення обстеження об’єкту та замірів. Акти від імені учасника підписані особою, повноваження якої не підтверджені у відповідності із вимогами тендерної документації.
2. Документи тендерної пропозиції учасника замість підпису уповноваженої особи містять відбиток факсимільного підпису. Таким чином, тендерна пропозиція не підписана уповноваженою особою учасника.
3. Надані учасником відомості про наявне обладнання та матеріально-технічну базу свідчать про його недостатність для виконання робіт згідно із предметом закупівлі та технічними умовами. Тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
4. Наявних працівників, відомості про яких надані учасником у довідці, недостатньо для виконання робіт згідно із предметом закупівлі. Наведені учасником у довідці працівники за своєю кваліфікацією та спеціальністю не можуть виконати повний обсяг робіт, передбачений технічними, якісними характеристиками закупівлі. Отже, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід".
5. Учасником не надано фінансову звітність за 2 квартал 2019 року. Граничний термін подання тендерних пропозицій згідно з оголошенням 28 липня 2019 року. Граничний термін подання фінансової звітності за 2 квартал 2019 року до органів статистики – до 25 липня 2019 року. Таким чином, на момент подання тендерної пропозиції учасник мав можливість надати фінансову звітність за 2 квартал 2019 року. Пояснення, надані учасником в інформаційній довідці, щодо подання фінансової звітності до 09.08.2019 р. є недостатньо обґрунтованими, з огляду на обставини, викладені вище.
6. Згода на обробку персональних даних, підписана директором, виготовлена не на бланку учасника, підпис не засвідчено печаткою (яка використовується учасником), документ не має вихідного номера.
7. Не надано рішення вищого органу управління учасника у відповідності із вимогами ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Відтак, у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що передбачені законодавством України, на підтвердження наявності в уповноваженої особи повноважень на укладення договору.
Зазначені обставини є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Позитив". Замовником порушення даного учасника проігноровані. При цьому, до інших учасників застосовано формальні підстави для відхилення пропозицій. Тобто замовником застосовано різні критерії та підходи до оцінки пропозицій учасників торгів, наслідком чого стало надання переваги у торгах конкретному учаснику, незважаючи на невідповідність його пропозиції кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Це порушує принцип недискримінації учасників (ст. 3 Закону). Крім того, наслідком такого підходу замовника стало визнання переможцем пропозиції з найбільшою ціною, що також є порушенням принципу економії публічних закупівель. Враховуючи викладене вище, ТОВ "КАСКАД-СД" вимагає: 1. Скасувати рішення від 08.08.2019 р. про визначення ТОВ "Компанія Позитив" переможцем торгів. 2. Відхилити пропозицію ТОВ "Компанія Позитив", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної пропозиції.
У разі подальшого ігнорування вимог законодавства про публічні закупівлі з боку замовника ТОВ "КАСКАД-СД" буде змушене звернутися за захистом порушених прав до органів Національної поліції, органів, що здійснюють моніторинг публічних закупівель, та до Антимонопольного комітету України.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 15:49
Згідно опублікованої вимоги від Учасника ТОВ "КАСКАД-СД" повідомляємо наступне, що рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ "Компанію Позитив" було прийнято колегіально та безуперечно. Пропозиція Учасника ТОВ "Компанія Позитив" оформлена вірно, згідно вимог тендерної документації Замовника. Вивчивши ваше звернення та вимогу повідомляемо, що:
1. Учасник у складі пропозиції надав акт обстеження об'єкта та акт ознайомлення з проектно-коштирисною документацією оформлені у довільній формі у зв'язку з відсутністю встановлених Замовником форм та вимог щодо оформлення таких актів. Тому Учасник на свій розсуд оформлював свої акти. Замовник підтверджує факт присутності та обстеження об'єкта у період подачі пропозиції.
2. Згідно вимог тендерної документації Учасникам не було заборонено використовувати відбиток факсимільного підпису.
3. Учасником була надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно вимог тендерної документації. Усі вимоги згідно Додтаку 2 були виконані, документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази були завантаженіі у складі тендерної пропозиції.
4. Учасником була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно вимог тендерної документації. Усі вимоги згідно Додатку 2 були виконані та документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації були завантажені у складі тендерної пропозиції.
5. Учасник надав копію фінансової звітності та податкової деклараці за 1 квартал 2019 р., також надав довідку, де є посилання на пункт нормативного документу, згідно якого Учасником подається звітність. Документи оформлені в чинний період.
6. Лист-письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Далі - Закон), до тендерного комітету подає лише учасник-фізична особа та/або уповноважена особа Учасника на підпис документів тендерної пропозиції. Згідно ст.2 Закону персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про ФІЗИЧНУ ОСОБУ, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Згідно вищезазначеного Лист-згоду надає уповноважена особа Учасника на підпис документів тендерної пропозиції АЛЕ як фізична особа. Тому Учасник надав вірно оформлену лист-згоду як фізична особа, яка дозволяє поширювати власні персональні дані. Якщо лист-згода оформлюється на фірмовому бланкі - то дозвіл надає Юридична особа, що автоматично підтверджує порушення Закону України «Про захист персональних даних».
7. Протокол №3 від 27 червня 2014 р. загальних зборів про призначення на посаду директора завантажений Учасником ТОВ "Компанія Позитив" у складі тендерної пропозиції у вигляді файла під назвою "Протокол про повноваження директора".

Замовник проводить закупівлю на всіх стадіях відкрито та прозоро згідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Усі пропозиції Учасників розглядаються об'єктивно та не упереджено.
Учасник ТОВ "Компанія Позитив" виконав усі вимоги тендерної документації Замовника та підтвердив кваліфікацію своєю тендерною пропозицією.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002261-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 13 серпня 2019 19:19
Скасування рішення тендерного комітету від 08.08.2019 р. про визнання переможцем торгів ТОВ "Компанія Позитив"
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає рішення тендерного комітету від 08 серпня 2019 року, яким переможцем торгів визнано ТОВ "Компанія Позитив", незаконним, таким, що порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та вимоги тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснена замовником упереджено, на користь одного учасника. Це призвело до дискримінації інших учасників та спотворення результатів торгів. Вимагаємо скасування рішення тендерного комітету та відхилення пропозиції ТОВ "Компанія Позитив". Нормативні підстави для вимоги, її зміст та фактичне обгрунтування наведені у вкладеному файлі, що додається.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 14:09
Вимога Учасника ТОВ "КАСКАД-СД" не прийнята до уваги, так як датована 23 квітня 2019р.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-002261-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 14 серпня 2019 13:05
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Надаємо вимогу про скасування рішення тендерного комітету від 08.08.2019 р. про визнання ТОВ "Компанія Позитив" переможцем торгів. Підстави та обгрунтування - у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2019 15:17
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "Компанія Позитив" відхилена.

Документи подані скаржником

14 серпня 2019 13:05
Електронний підпис

Документи подані скаржником

14 серпня 2019 13:06
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД 4 517 388,00
UAH з ПДВ
3 956 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Екіпаж" 4 700 000,15
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САКТІ ПЛЮС" 4 788 855,92
UAH з ПДВ
4 087 755,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євровікна КР 5 293 615,20
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 5 101 951,07
UAH з ПДВ
4 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 4 800 429,60
UAH з ПДВ
4 800 429,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2019 15:32
Електронний підпис
28 липня 2019 15:29
Кошторис.zip
28 липня 2019 15:28
Проект договору.pdf
28 липня 2019 15:28
Уповноважена особа.rar
28 липня 2019 15:28
Сертифікати.rar
28 липня 2019 15:28
Ліцензія.rar
28 липня 2019 15:28
Банківська гарантія.rar
28 липня 2019 15:28
ст 17.rar
28 липня 2019 15:28
Досвід Акт 5_2017.rar
28 липня 2019 15:28
Досвід.rar
28 липня 2019 15:28
Працівники.rar
28 липня 2019 15:28
Обладнання.rar
28 липня 2019 15:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 17:18
Електронний підпис
26 липня 2019 17:11
гарантія 202.48901 (1).7z
26 липня 2019 17:11
Скан Трудова Хазова.pdf
26 липня 2019 17:11
Скан ПДВ + Витяг.PDF
26 липня 2019 17:11
Пропозиція учасника.pdf
26 липня 2019 17:11
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
26 липня 2019 17:11
Дозвіл.PDF
26 липня 2019 17:11
Довідки банк.pdf
26 липня 2019 17:11
Довідка(санкції).pdf
26 липня 2019 17:11
Довідка по ст17.pdf
26 липня 2019 17:11
Довідка печатка.pdf
26 липня 2019 17:11
Ф2 за 2 кв 2019.pdf
26 липня 2019 17:11
Лист(фін.звіт).pdf
26 липня 2019 17:11
кв к Ф2.pdf
26 липня 2019 17:11
кв к Балансу.pdf
26 липня 2019 17:11
Баланс 2 кв 2019.pdf
26 липня 2019 17:11
Рішення засновника.pdf
26 липня 2019 17:11
Наказ розпордження.pdf
26 липня 2019 17:11
СЕС AXOR.pdf
26 липня 2019 17:11
СЕС склопакет.pdf
26 липня 2019 17:11
СЕРТИФІКАТ AXOR.jpg
26 липня 2019 17:11
СЕРТИФІКАТ AXOR ISO.pdf
26 липня 2019 17:10
Сертифікат Хазова.PDF
26 липня 2019 17:10
Приказ на Хазову Д..pdf
26 липня 2019 17:10
Довідка (Хазова).pdf
26 липня 2019 17:10
тех.паспорт.PDF
26 липня 2019 17:10
тех.паспорт.jpg
26 липня 2019 17:10
тех.паспорт...jpg
26 липня 2019 17:10
Лист-відгук ДНЗ№1.pdf
26 липня 2019 17:10
Довідка щодо досвіду.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 16:48
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:46
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 16:32
Договірна ціна.pdf
01 серпня 2019 16:32
Довідка нов.pdf
01 серпня 2019 16:32
Гарантій лист нов.pdf
01 серпня 2019 16:32
Гарантій лист нов 1.pdf
01 серпня 2019 16:32
11.bdcu
01 серпня 2019 16:32
кошторис.pdf
26 липня 2019 18:25
Електронний підпис
26 липня 2019 18:16
0. Реєстр документів.pdf
26 липня 2019 17:51
27. Акт обстеження.pdf
26 липня 2019 17:51
26.3 Довідки Радабанк.pdf
26 липня 2019 17:51
26.2 довідка Приват.pdf
26 липня 2019 17:51
26.1 довідка ПРИВАТ.pdf
26 липня 2019 17:51
18. Копія ліцензії.pdf
26 липня 2019 17:51
16.bdcu
26 липня 2019 17:51
13 Лист -згода.pdf
26 липня 2019 17:51
6. копія статуту.pdf
26 липня 2019 17:51
5.2 Договір. Відгук .pdf
26 липня 2019 17:51
5. Довідка про досвід.pdf
26 липня 2019 17:51
3 Довідка про МТБ.pdf
26 липня 2019 17:51
2 Банківска гарантія.rar

Публічні документи

26 липня 2019 18:50
Електронний підпис
26 липня 2019 18:43
Довідка укр. мова.pdf
26 липня 2019 18:43
статут.rar
26 липня 2019 18:43
дов про відс заборг.pdf
26 липня 2019 18:43
лист - пояснення.pdf
26 липня 2019 18:43
статут.rar
26 липня 2019 18:43
довідка ТАС рах.pdf
26 липня 2019 18:43
договора ЦПХ.pdf
26 липня 2019 18:43
наказ про признач 001.jpg
26 липня 2019 18:43
виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2019 18:43
довыдкаЄДРПОУ.pdf
26 липня 2019 18:43
св-во ПДВ.pdf
26 липня 2019 18:43
аналог договора.pdf
26 липня 2019 18:43
договора ЦПХ.pdf
26 липня 2019 18:43
має антикор програму.pdf
26 липня 2019 18:42
не був засуджен.pdf
26 липня 2019 18:42
не вчинило коруп дій.pdf
26 липня 2019 18:42
про підприєство.pdf
26 липня 2019 18:42
не є банкрутом.pdf
26 липня 2019 18:42
чинність документів.pdf
26 липня 2019 18:42
захист довкілля.pdf
26 липня 2019 18:42
виробник.pdf
26 липня 2019 18:42
корочки монтажников.pdf
26 липня 2019 18:42
працівники.pdf
26 липня 2019 18:42
відом обладн.pdf
26 липня 2019 18:42
перелік інстр.pdf
26 липня 2019 18:42
використ печатки.pdf
26 липня 2019 18:42
гар надання док-в.pdf
26 липня 2019 18:42
тендерна пропозиц.pdf
26 липня 2019 18:42
акт огляд.pdf
26 липня 2019 18:42
наказ на огляд.pdf
26 липня 2019 18:42
від матеріалів.pdf
26 липня 2019 18:42
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
26 липня 2019 18:41
розрах ОПР.pdf
26 липня 2019 18:41
деф акт.pdf
26 липня 2019 18:41
відом обсягів.pdf
26 липня 2019 18:41
сертификат_Viknaland.jpg
26 липня 2019 18:41
сертиф комп року.pdf
26 липня 2019 18:41
кошторис з дог ціною.pdf
26 липня 2019 18:41
договор ЮГОК.pdf
26 липня 2019 18:41
КБ2в ЮГОК.pdf
26 липня 2019 18:41
КБ2в ЮГОК1.pdf
26 липня 2019 18:41
лист відгук.pdf
26 липня 2019 18:41
справка про відк рах.pdf
26 липня 2019 18:41
справка стан заборг.pdf
26 липня 2019 18:41
справка счет откр.pdf
26 липня 2019 18:41
бізнес-рейтінг.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
28 липня 2019 13:53
Електронний підпис
28 липня 2019 13:52
10.3 Фін звіт 2018 + квт№2.pdf
27 липня 2019 11:31
Електронний підпис
26 липня 2019 19:14
Електронний підпис
26 липня 2019 19:13
8.1. _Iнф._код_доступу.pdf
26 липня 2019 19:13
8. Статут Каскад-СД.pdf
26 липня 2019 19:13
5.4._Рiшення_Учасника_.pdf
26 липня 2019 19:12
4.6. Сертиф.+протоколи.rar
26 липня 2019 19:12
3.8._Ст.17_EДР_бенефiцiар.pdf
26 липня 2019 19:12
3.7._Довiдка_АП.pdf
26 липня 2019 19:12
3.14. Банкрутство.pdf
26 липня 2019 19:12
2.2.3. Документи з ОП.pdf
26 липня 2019 19:11
2.1.1. Свідоцтва ТЗ.pdf
26 липня 2019 19:11
13. Витяг ПДВ.Pdf
26 липня 2019 19:11
12. Лiцензiя Каскад-СД.pdf
26 липня 2019 19:11
10.1. Фiн.звiт, кв.2.PDF

Публічні документи

26 липня 2019 18:37
Електронний підпис
26 липня 2019 18:37
fwdg07195124i.zip
26 липня 2019 18:37
Тендерна пропозиція.PDF
26 липня 2019 18:37
Статут зі змінами.PDF
26 липня 2019 18:36
кошторис.PDF
26 липня 2019 18:36
Календарний графік.PDF
26 липня 2019 18:36
Договор 75 з ДА та ДЦ.PDF
26 липня 2019 18:36
дог 75 КБ-2в та КБ-3.PDF
26 липня 2019 18:36
Довідка щодо ст.17.PDF
26 липня 2019 18:36
Довідка щодо печатки.PDF
26 липня 2019 18:36
Довідка щодо мови.PDF
26 липня 2019 18:36
Довідка про санкции.PDF
26 липня 2019 18:36
відгук.jpg
26 липня 2019 18:36
Витяг з ЄДР 17.07.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕЙР ТРЕЙД

Приватне Підприємство "Екіпаж"

ТОВ "САКТІ ПЛЮС"

ТОВ Євровікна КР

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

ТОВ "Компанія Позитив"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД
#31212952
Відхилено 3 956 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 15:04
Приватне Підприємство "Екіпаж"
#21241245
Відхилено 4 000 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 10:12
ТОВ "САКТІ ПЛЮС"
#30192710
Відхилено 4 087 755,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 12:53
ТОВ Євровікна КР
#38334618
Відхилено 4 200 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:02
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
Відхилено 4 650 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:27
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
Рішення скасоване 4 800 429,60
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 15:17
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
Відхилено 4 800 429,60
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 15:22

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2019 15:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі