Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні органічні хімічні речовини
Очікувана вартість
216 500,00 UAH
UA-2019-07-10-002106-b 1f3d3581bf724190a71828197d97bea5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишневська Тетяна Геннадіївна

380612243705 b9gb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємтво "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Вебсайт: http://gb9.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Вишневська Тетяна Геннадіївна
380612243705
b9gb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:22
Очікувана вартість: 216 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 082,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Спирт етиловий 70% 100 мл- 3700 фл.
Спирт етиловий 96% 100 мл-5005 фл.
Спирт етиловий 96% 5л-10 каністрів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8715 штуки
Спирт етиловий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:49
ТД зі змінами спирт.docx
26 липня 2019 11:48
прот 25 змін.PDF
10 липня 2019 14:55
ТД- спирт.docx
26 липня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:49
ТД зі змінами спирт.docx
26 липня 2019 11:48
прот 25 змін.PDF
10 липня 2019 14:55
ТД- спирт.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-10-002106-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ РОШЕ, Код ЄДРПОУ:41336601
Дата подання: 12 серпня 2019 15:13
Скарга на дії Замовника
«РОШЕ» Товариство з обмеженою відповідальністю 02091, м.Київ, вулиця Харківське шосе, будинок 172-Б, офіс 208/3 Тел. +38 098 915 80 61, Код ЄДРПОУ 41336601 Вих. № 4 Дата 12.08.2019 р. Начальнику Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради Голові тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради Вишневській Т.Г. тел.: (061)224-37-05 e-mail: b9gb@ukr.net _________________________________ ЄДРПОУ 05498694 69065, Україна, Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6 СКАРГА про безпідставне визнання переможцем та намір укласти договір з учасником ТОВ «СЕВІТАН», пропозиція якого не відповідає вимогам Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-10-002106-b Специфікація закупівлі: Спирт етиловий 70% 100 мл - 3700 фл.; Спирт етиловий 96% 100 мл - 5005 фл.; Спирт етиловий 96% 5л - 10 каністр. Кількість: 8715 штуки. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради. Процедура закупівлі: Відкриті торги. Очікувана вартість закупівлі: 216 500,00 грн. Дата аукціону: 05.08.2019 року. Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 30 від 09.08.2019 року, Замовник по даній закупівлі визнав переможцем – ТОВ «СЕВІТАН» (ЄДРПОУ 42777246) (копія додається). ТОВ «РОШЕ» (ЄДРПОУ 41336601) - один із учасників по даній закупівлі не згоден з таким рішенням Замовника, далі докладніше. Так, Замовник в Додатку 3 Тендерної документації (у новій редакції) передбачає Медико-технічні вимоги (копія додається), а саме: « Додаток 3 до Документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні медико-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вживати вираз «або еквівалент». Інформація про кількісні характеристики предмету закупівлі № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість 1 Спирт етиловий 70%, 100 мл Фл. 3700 2 Спирт етиловий 96% Фл. 5505 2 Спирт етиловий 96% 100мл Фл. 5005 3 Спирт етиловий 96% 5л каністри 10 * Учасник пропонує фасовку спирту етилового 96% 5л у каністрах». Звертаємо Вашу увагу, що в останній позиції таблиці Замовник вимагає «Спирт етиловий 96% 5л - 10 каністр». А учасник ТОВ «СЕВІТАН» у своїй пропозиції (копія додається) всупереч вимогам тендерної документації запропонував зовсім не той товар, що вимагався Замовником, а саме: «Лікарський засіб Спирт етиловий 96%, розчин 96% по 10л у каністрах полімерних - 5 каністр»!!! Загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ «СЕВІТАН» складає – 153 602,46 грн. (сто п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 46 коп.) та є найбільш економічно вигідною, але така, що не відповідає всім вимогам Замовника – тому пропозиція ТОВ «СЕВІТАН» підлягає відхиленню!!! Таким чином, вважаємо, що Замовник визнав учасника ТОВ «Севітан» незаконно, безпідставно, всупереч вимогам Додатку 3 Тендерної документації та з порушенням законодавства України!!! Отже, Протокол засідання тендерного комітету № 30 від 09.08.2019 року та Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СЕВІТАН» по даній закупівлі (копія додається) – складені з грубими порушеннями, і підлягають скасуванню!!! Тому, Замовник повинен негайно усунути такі порушення та скласти новий Протокол та Повідомлення з наступним учасником – ТОВ «РОШЕ» відповідно до ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною». Згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Зауважимо, що учасник ТОВ «РОШЕ» у своїй пропозиції (копія додається) повністю дотримався вимог тендерної документації, в тому числі і Додатку 3 тендерної документації, а саме запропонував останню позицію «Біосепт, розчин для зовнішнього застосування 96% по 5л у каністрах полімерних 10 шт»: Таким чином, цінова пропозиція ТОВ «РОШЕ» повністю відповідає встановленим вимогам Замовника! А також ТОВ «РОШЕ» діє у рамках чинного законодавства України та має всі необхідні документи, що підтверджують якість запропонованого товару! До того ж, ТОВ «РОШЕ» вже не перший рік бере участь у публічних закупівлях та має багато позитивних відгуків (копії деяких додаються)! Статтею 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається відповідальність за порушення Закону: «1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально». Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 30 від 09.08.2019 року. 2. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СЕВІТАН». 3. Скласти новий Протокол про визначення переможця. 4. Визнати учасника ТОВ «РОШЕ» - переможцем. 5. Скласти Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «РОШЕ». 6. Укласти Договір поставки з ТОВ «РОШЕ». У випадку залишення без уваги даної Скарги - учасник ТОВ «РОШЕ» має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено Законом України «Про публічні закупівлі»! Додатки: 1. Копія Протоколу засідання тендерного комітету № 30 від 09.08.2019 року – 1 арк. 2. Копія Додатку 3 Тендерної документації (у новій редакції) – 1 арк. 3. Копія тендерної пропозиції ТОВ «СЕВІТАН» - 1 арк. 4. Копія Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СЕВІТАН» - 1 арк. 5. Копія тендерної пропозиції ТОВ «РОШЕ» - 1 арк. 6. Копії Листів-відгуків від інших Замовників - 2 арк. З повагою, Директор ТОВ «РОШЕ» С.А. Стеценко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.08.2019 № 11257.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 22:25

Документи подані скаржником

12 серпня 2019 15:13
СКАРГА

Документи подані замовником

14 серпня 2019 14:19
відповідь на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Севітан 153 602,46
UAH з ПДВ
153 602,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОШЕ 216 488,70
UAH з ПДВ
216 488,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКТА ФАРМ ГРУП" 216 488,82
UAH з ПДВ
216 488,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ" 216 499,52
UAH з ПДВ
216 499,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 18:04
Справка ДПИ.pdf
02 серпня 2019 13:19
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:29
7. ДОГОВІР.rar
02 серпня 2019 12:28
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 серпня 2019 12:28
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
25 липня 2019 14:50
Електронний підпис
25 липня 2019 14:48
7. ДОГОВІР.rar
25 липня 2019 14:48
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 13:29
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:22
МТВ.pdf
01 серпня 2019 14:35
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 14:35
Кошторис.pdf
01 серпня 2019 14:35
Кваліфікація.pdf
01 серпня 2019 14:35
Реєстр.pdf
01 серпня 2019 14:35
Відповідність.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 13:23
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:55
Цінова.pdf
02 серпня 2019 12:55
мтв.pdf
02 серпня 2019 12:55
Договір.pdf
02 серпня 2019 12:55
Реєстр.pdf
02 серпня 2019 12:55
Відповідність.pdf
02 серпня 2019 12:55
Кваліфікація.pdf
01 серпня 2019 14:43
Кваліфікація_compressed.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 16:17
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:17
Технічна частина.pdf
02 серпня 2019 16:17
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Севітан

ТОВ РОШЕ

ТОВ "АКТА ФАРМ ГРУП"

ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Севітан
#42777246
Переможець 153 602,46
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Севітан
#42777246
153 602,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 13:51
дод уг 2 Севітан.pdf зміни до договору
23 січня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:03
дод уг 1 458-Т Севітан.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 10:03
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 15:00
дог 458-Т.pdf укладений
28 серпня 2019 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 458-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 458-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML