Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації з звуковим оповіщенням про пожежу та з управлінням евакуацією людей
Очікувана вартість
764 100,00 UAH
UA-2019-07-10-002022-b 2628a4705f8843ac98cc068a32281205
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлкіна Оксана Григорівна

+380445189156 shckola207@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 207 з поглибленим вивченням англійської мови
Код ЄДРПОУ: 03598721
Місцезнаходження: 02166, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Лісовий, буд. 33-А
Контактна особа: Бєлкіна Оксана Григорівна
+380445189156
shckola207@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 14:45
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 14:45
Початок аукціону: 31 липня 2019 11:38
Очікувана вартість: 764 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 641,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації з звуковим оповіщенням про пожежу та з управлінням евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, Київ, проспект Лісовий, буд. 33-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 14:41
3105_ДЦ_ДФ_2-1-4.rtf
10 липня 2019 14:41
3105_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
10 липня 2019 14:41
3031_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
10 липня 2019 14:41
3031_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
10 липня 2019 14:41
ТД 207.doc
22 липня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 14:41
3105_ДЦ_ДФ_2-1-4.rtf
10 липня 2019 14:41
3105_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
10 липня 2019 14:41
3031_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
10 липня 2019 14:41
3031_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
10 липня 2019 14:41
ТД 207.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 липня 2019 15:37
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:12
Згідно Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 проходження спеціального навчання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей відмінено. Згідно Постанові виконавці повинні мати кваліфікацію електромонтера не нище 3 го розряду, та налагоджувальника не нище 4 розряду. Якщо учасник надать свідоцтва або посвідчення щодо кваліфікацій згідно постанові, буде дискваліфікований?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки ми працюємо з дітьми, тому висуваємо такі вимоги
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 11 липня 2019 12:28
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:51
Доброго дня. Назвою закупівлі передбачено «Встановлення систем пожежної сигналізації з звуковим оповіщенням про пожежу та з управлінням евакуацією людей» При цьому додатком 4 до ТД не передбачено жодного елементу системи необхідного для Вас типу оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. При ознайомлені с існуючим у Вас проектом в травні п.р. цього також не передбачалось. Враховуючи зазначене: 1. Прохання зазначити, який конкретно тип оповіщення передбачається Вами для монтажу; 2. На який тип оповіщення існує у Вас проект станом на 11.07.19 р. (якщо той самий, що був в травні до ознайомлення з ним ще раз, нової інформації Виконавцю не дасть); 3. У випадку відсутності проектної документації на відповідний тип оповіщення, монтаж іншого типу оповіщу неможливий. Розробка вимагає певного часу та витрат, а загальний термін робіт Вами вже визначений і цього не передбачає; 4. Здача монтажних робіт буде прийматись Замовником чи третьою стороною? 5. У випадку здачі монтажу третій стороні, хто буде сплачувати надані послуги? 6. Не враховано в проекті роздягальні біля спортзалу та відсутні деякі приміщення на поверхах і підвалу. Монтаж та обрахування затратної частини можливий лише виходячи із існуючої у вас проектної документації і розміщеної на майданчику специфікації. Жодне обстеження не зможе змінити існуючого проекту і монтаж можливий лише згідно існуючого об’єму і по проекту; 7. У блоці їдальні бажано в проекті заміни димові датчики на теплові; 8. Чи є експертиза проекту, кошторису? 9. У випадку наявності експертиз прохання розмістити їх на майданчику для ознайомлення Виконавців з їх показниками та уникнення потім ініціювання Замовником її повторного проходження (оновлення ((також затратна частина)). З метою уникнення непорозумінь та різних тлумачень прохання надати окремі повні відповіді по кожному пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Тип оповіщення СО3.
2.Проектна документація існує для пред’явлення претендентам на систему оповіщення та управління евакуювання людей при пожежі СО3.
3.Проект відкоригований.
4.Після закінчення монтажних робіт буде створена комісія, яка проведе перевірку відповідності відповідно до вимог ДБН.
5.Третя сторона до здачі залучатися не буде.
6.Вся документація знаходиться на об’єкті. Можна ознайомитись.
Уточнення щодо закупівлі
Дата подання: 11 липня 2019 12:41
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:53
Доброго дня. Прохання надати відповіді щодо можливого внесення змін до існуючої у Вас проектної документації з травня 2019 р. Якщо зміни не відбувались то прохання надати відповідь доцільності повторного обстеження та отримання акту обстеження липнем п.р. Зазначене обстеження проведено і акт отримано від Вас у травні п.р, і у випадку відсутності змін не має доцільності. У відповіді зазначте якщо зараз не буде зроблено повторного обстеження, але буде додано акт обстеження за травень 2019 р., чи буде це підставою для дискваліфікації нас?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект відкоригований. Вся документація знаходиться на об’єкті. Можна ознайомитись.
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 12 липня 2019 16:12
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:56
Доброго дня. Прохання пояснити, які з наданих даних брати до уваги та обраховувати? Перелік обладнання в тендерній документації не співпадає з наданими дефектними актами?
Відповідь: Перелік обладнання в тендерній документації. Вся документація знаходиться на об’єкті
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 739 209,59
UAH з ПДВ
704 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СЕРВІС ПЛЮС" 764 084,08
UAH з ПДВ
705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:54
мвс.pdf
09 серпня 2019 17:54
корупція.pdf
09 серпня 2019 17:54
public_doc.pdf
09 серпня 2019 17:54
public_doc.p7s
01 серпня 2019 10:08
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:06
оновлена пропозиція 207.pdf
30 липня 2019 14:25
Електронний підпис
30 липня 2019 14:23
технічна частина.pdf
30 липня 2019 14:23
статут.pdf
30 липня 2019 14:23
стаття 17.pdf
30 липня 2019 14:23
Сертифікат.pdf
30 липня 2019 14:23
сертифікат Федорчук.pdf
30 липня 2019 14:23
пропозиція.pdf
30 липня 2019 14:23
проект.pdf
30 липня 2019 14:23
пдв новий ох-004.pdf
30 липня 2019 14:23
паспорт і код.pdf
30 липня 2019 14:23
на висоті).pdf
30 липня 2019 14:23
Медичні картки.pdf
30 липня 2019 14:23
ліцензія.pdf
30 липня 2019 14:23
Лист про оренду.pdf
30 липня 2019 14:23
Копія-Трудові.pdf
30 липня 2019 14:23
копія повноважень.pdf
30 липня 2019 14:23
Копії(охор. прац).pdf
30 липня 2019 14:23
кваліфікація.pdf
30 липня 2019 14:23
інші доки.pdf
30 липня 2019 14:23
інші доки 3.pdf
30 липня 2019 14:23
інші доки 2.pdf
30 липня 2019 14:23
інженер.pdf
30 липня 2019 14:23
довідка про учасника.pdf
30 липня 2019 14:23
Декларація.pdf
30 липня 2019 14:23
відгук до АД 409.pdf
30 липня 2019 14:23
(інструменти).pdf

Публічні документи

30 липня 2019 11:16
СтатутОС+.pdf
30 липня 2019 11:16
Медичні довідки.pdf
30 липня 2019 11:16
Витяг ПДВ (4).jpg
30 липня 2019 11:16
Довідка.pdf
30 липня 2019 11:16
Протоколи_ОПС.pdf
30 липня 2019 11:16
Накази_1.pdf
30 липня 2019 11:16
лист.pdf
30 липня 2019 11:16
Договір_оренди.pdf
30 липня 2019 11:16
Дозвіл.pdf
30 липня 2019 11:16
ГІП.pdf
30 липня 2019 11:16
Таб_4.pdf
30 липня 2019 11:16
наказ на директора.jpeg
30 липня 2019 11:16
Таб_3.pdf
30 липня 2019 11:16
Таб_2.pdf
30 липня 2019 11:16
Таб_1.pdf
30 липня 2019 11:16
Ліцензія ОС+ Новая.pdf
30 липня 2019 11:16
33.zip
30 липня 2019 11:16
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-СЕРВІС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 704 998,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
704 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:00
договор.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 09:45
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 12:50
оо7.jpg зміни до договору
05 вересня 2019 12:40
протокол помилки 1.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 12:40
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 13:20
ДОГ1.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка заповнення договору
Номер договору про закупівлю: 207/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 207/39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 207/39
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML