Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи (листяних порід) для використання у якості палива .
Очікувана вартість
464 500,00 UAH
UA-2019-07-10-001821-b 543a177711144ccda00c6e4389001a53
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 22:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:13
Очікувана вартість: 464 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 метр кубічний
Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи (листяних порід) для використання у якості палива (кошти підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро , проспект Праці,3; вул.Шинна,28 , Набережна Перемоги,158
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 20:24
перелік змін.doc
26 липня 2019 10:13
тендерная докум дрова із змінами.doc
22 липня 2019 11:15
Зміни.docx
22 липня 2019 11:15
Договор дрова (нова редакція).docx
26 липня 2019 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 20:24
перелік змін.doc
26 липня 2019 10:13
перелік змін.doc
26 липня 2019 10:13
тендерная докум дрова із змінами.doc
22 липня 2019 11:15
тендерная докум дрова із змінами.doc
10 липня 2019 14:09
тендерная докум дрова.doc
22 липня 2019 11:15
Зміни.docx
22 липня 2019 11:15
Договор дрова (нова редакція).docx
10 липня 2019 14:09
Договор дрова.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-001821-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2948707238
Дата подання: 11 липня 2019 13:07
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога у вкладці
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 15:42
Ознайомившись з Вимогами стосовно внесення змін в тендерну документацію вирішено внести зміни в тендерну документацію частково, а саме:

1. В Додаток 4 «Технічне завдання» та Додаток 5 «Проект договору» Тендерної документації буде внесено зміни в частині:
«Якісні характеристики Товару повинні відповідати діючим державним стандартам:
ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги».

2. Додатком 4 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено:
«Обсяг та доставка товару здійснюється за адресами Замовника протягом 1 календарного дня з моменту отримання заявки».
Зазначена вимога обґрунтована наступним: 1. Закупівля деревини здійснюється для потреб опалення, і обсяги її споживання залежать від погодних умов; 2. На підприємстві відсутні приміщення для складування значних обсягів деревини.
Але вважаємо за можливе передбачити наступне: «Обсяг та доставка товару здійснюється за адресами Замовника протягом 3-х календарних днів з моменту отримання заявки».

3. Додатком 4 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: копію договору виробника на поставку деревини Учаснику (без зазначення інформації, яку Учасник вважає конфіденційною)

Зазначену вимогу буде змінено та викладено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: копію договору виробника на поставку деревини Учаснику (без зазначення інформації, яку Учасник вважає конфіденційною). У разі якщо Постачальником Товару буде сам Виробник, то надати копію відповідного документу на підтвердження його повноважень та прав, як Виробника (сертифікат відповідності, декларація про відповідність , інше).

4. Пункт 7.4 проекту договору Додаток 5 до тендерної документації буде викладено у редакції:
«За невиконання або неналежне виконання зобов'язань щодо якості наданого товару, Постачальник сплачує штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного товару;
Номер вимоги: UA-2019-07-10-001821-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 26 липня 2019 13:43
Про порушення порядку внесення змін до тендерної документації
Замовником під час оприлюднення змін до тендерної документації не дотримано вимог абзацу другого частини 2 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
"Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації".
Вимагаю оприлюднити зміни до документації у відповідності до Закону та зазначити конкретні положення, що змінувалися, у вигляді закреслення даних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2019 20:22

Зміни внесені в тендерну документацію на закупівлю: код ДК 021:2015 : 03410000-7 Деревина (деревина дров’яна непромислового використання 1 групи ( листяних порід)) для використання у якості палива, а саме:
1. Додаток 3 тендерної документації, розділ
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники в складі пропозиції повинні надати наступні документи: викладено в новій редакції.
2. Викласти кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.08.2019 о 22:00.

Номер вимоги: UA-2019-07-10-001821-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 13 серпня 2019 16:00
Про узгоджені дії учасників
Уважно вивчивши тендерні пропозиції учасників торгів ФО-П Кобилянський Віктор Андрійович та ТОВ "Комбуд-Еко77" можна стверджувати про узгоджені дії зазначених учасників, що призвели до спотворення торгів. Підставою для вищезазначеного ствердження є однотипність оформлення документів тендеоної пропозиції, а саме зазначення дати, номеру та коду закупівлі, а також нумерації сторінок документів. Крім того учасником ФО-П Кобилянський В.А. у складі тендерної пропозиції надано документ "Інформаційна довідка, про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону" від 12.07.2019 року №120719/14, в який учасник зазначає ТОВ "Комбуд-Еко77".
Таким чином у ході торгів порушено основні принципи закупівель, передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме добросовісна конкуренція серед учасників.
На підставі вищезазначеного, враховуючи те, що дана інформація доведена до Замовника та стала йому відома, вимагаю відмінити дані торги у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У разі визнання переможцем торгів ТОВ "Комбуд-Еко77" буду звертатися до АМКУ та ДАСУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 13:07
Відповідно до ст. Стаття 27 Закону України « Про публічні закупівлі» п.1. розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Після розкриття тендерних пропозицій (Стаття 28. Закону) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Закон України « Про публічні закупівлі» не встановлює вимог щодо дослідження кожного документу, що входить до складу тендерної пропозиції Замовника.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідна пропозиція ФОП « Кобиляцький Віктор Андрійович» була відхилена відповідно до ст. 30 Закону ч.1 п.4 як така , що не відповідає умовам тендерної документації Замовника ( протокол №188 від 09.08.2019року), а саме через відсутність в тендерній пропозиції документів , передбачених тендерною документацією Замовника :
-Оригіналу відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук),ціни договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
- Листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, в якому учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на відповідний товар (тощо, інше)
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною (ст.27 Закону).
Далі було розглянуто тендерну пропозицію надану Фізичною особою-підприємцем Кабак Андрій Петрович, яка за результатами розгляду була відхилена відповідно до ст. 30 Закону ч.1 п.4 як така , що не відповідає умовам тендерної документації Замовник (протокол №189 від 13 .08.2019року), а саме через відсутність в тендерній пропозиції документів , передбачених тендерною документацією Замовника :


- Довідки складеної в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua , що не відповідає умовам тендерної документації Замовника
Після розміщення протоколу про відхилення Учасника ФОП Кабак А.П. на електронну систему закупівель 13.08.2019р. надійшла вимога щодо порушення ст.3 Закону України « Про публічні закупівлі» - недобросовісна конкуренція серед учасників.
За результатами розгляду вимоги Замовником були ретельно досліджені тендерні пропозиції Учасників - ФОП « Кобиляцький Віктор Андрійович» та ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77". В ході дослідження тендерних пропозицій Учасників встановлені факти зазначені у вимозі в частині порушення принципів здійснення закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників (Ст. 3 Закону) .

Враховуючи зазначене та керуючись Законом України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VП ст. 31 ч. 1 Замовником прийнято рішення відмінити торги :
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.



Уповноважена особа
відповідальна за організацію та проведення Н.Ю.Меліхова
процедур закупівлі


Документи подані скаржником

Документи

15 липня 2019 15:42
Вимога -Відповідь.docx

Документи

26 липня 2019 20:22
перелік змін.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" 440 100,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович 458 400,00
UAH з ПДВ
458 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77" 461 394,00
UAH з ПДВ
461 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 14:12
Електронний підпис
31 липня 2019 11:35
3- Виписка_pagenumber (4).pdf

Публічні документи

31 липня 2019 11:11
Електронний підпис
31 липня 2019 10:50
Технічний опис.pdf
31 липня 2019 10:28
Договір КЕВ Херсон.pdf
31 липня 2019 10:28
Довідки.pdf
31 липня 2019 10:28
Техничній опис.pdf
31 липня 2019 10:28
Проект договору.pdf
31 липня 2019 10:28
Звітність.pdf
31 липня 2019 10:28
Протокол Кабак.pdf
31 липня 2019 10:28
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 10:28
Реєстр.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 15:14
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:13
31.Статут _pagenumber (2).pdf
07 серпня 2019 15:13
8.Відгук_pagenumber.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович

ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
#2142100798
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:17
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77"
#36906092
Очікує рішення 461 394,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 14:21
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович
#3075923079
Відхилено 458 400,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 14:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 серпня 2019 13:13
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
16 серпня 2019 13:13
Електронний підпис
16 серпня 2019 13:12
Протокол 190 відміна торгів.pdf