Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2019-07-10-001535-b 49d89129b64e4b9889b0224b6566966f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 14:29
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 одиниця
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, вул. Миру, 154-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 13:13
ТД персональні комп ютери_10.07.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:20
Дата відповіді: 16 липня 2019 12:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляє про наступне, згідно з нормами ст. 22 вказаного Закону Замовником у тендерній документації викладено лише вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, будь-які посилання на марки або модела , або пріорітетність окремим торговим маркам Замовником не встановлюються та не надаються. Учасник має надати пропозицію, що відповідає технічним вимогам Замовника у тому числі. Учасниками торгів згідно з ст.1 Закону може бути будь-яка фізична або юридична особа, в незалежності на якій системі оподаткування вона знаходиться. Оцінка тендерних пропозицій всіх учасників торгів визначена у відповідності з ст. 28 вказаного Закону та встановлена у тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" 273 680,00
UAH з ПДВ
273 680,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 273 900,00
UAH з ПДВ
273 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 14:58
Електронний підпис
30 липня 2019 14:57
доки переможця.pdf
24 липня 2019 09:56
Електронний підпис
24 липня 2019 09:50
Технічна частина.pdf.p7s
24 липня 2019 09:50
Технічна частина.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 16:47
Електронний підпис
18 липня 2019 16:41
Кваліфікація.pdf
18 липня 2019 16:41
Технична частина.pdf
18 липня 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
Переможець 273 680,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 14:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#3060815316
273 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 17:54
додаткова компютера 253 тисячи 20.08.2019.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 17:46
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 18:41
Договір каплан.pdf укладений
14 серпня 2019 18:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер договору про закупівлю: 14/Кап
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 253 000,00
UAH