Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 150,00 UAH
UA-2019-07-10-001339-b aaa1e1e2c72e4dea90abbd8e90477c01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Ігнатович

+380965450428 kz_kpni_dor@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 24448811
Місцезнаходження: 52323, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Контактна особа: Олексій Ігнатович
+380965450428
kz_kpni_dor@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 13:30
Початок аукціону: 19 липня 2019 15:44
Очікувана вартість: 6 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Документація додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 штука
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, село Зелена Долина , Вулиця Садова б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019  —  19 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 12:20
оголошення канц товари.doc
10 липня 2019 12:20
типовой договор поставки юр оновлений 2019 р.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:30
Дата відповіді: 11 липня 2019 14:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Олександр Степанович! Стосовно першого питання, так, допускаємо. Хочемо доповнити, що в оголошенні не має жодного посилання на торгову марку або модель. Стосовно другого питання, то нами вже надавалася відповідь в іншій закупівлі, точнісінько на таке ж саме по змісту запитання.
Зкопійований текст з відповіддю на Ваше друге запитання:
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 12 березня 2019 10:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Відповідь: Доброго дня! В технічній частині картинки товарів завантажені для зразка, ми не намагались і не в казували конкретного виробника чи модель товару, тому визначення переможця по цьому критерію (виробник чи модель) не проводитемо, а лише по якісним та технічним характеристикам що зазначені. Всі учасники, як фізичні особи так і юридичні, приймають участь на рівних правах, і оцінювання проводитиметься відповідно до кваліфікаційних вимог, які ми зазначили. Якщо Ви на єдиному податку, і в ціновій пропозиції зазначете остаточну ціну без ПДВ, то ця ціна і буде прийматись до розгляду, і ПДВ 20% накидуватись поверх Вашої пропозиції не буде. І при порівнянні інших учасників, які являються платниками ПДВ, до оцінювання прийматимуться остаточні цінові пропозиції з урахуванням ПДВ. Хочемо нагадати, що ми не проводимо оцінювання, а це відбувається автоматично системою під час аукціону, який відбудеться якщо до закінчення строку подання пропозицій надійде не менше двох пропозицій від учасників.
Надаємо посилання напопередню закупівлю (UA-2019-03-11-001260-a, або https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-11-001260-a). З повагою, тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 2 734,00
UAH з ПДВ
2 734,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 4 300,00
UAH з ПДВ
4 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 12:08
Изображение0008.JPG
18 липня 2019 12:08
Изображение0007.JPG
18 липня 2019 12:08
Статут.rar
18 липня 2019 12:08
Паспорт керівника.rar
18 липня 2019 12:08
Довідки.rar

Публічні документи

18 липня 2019 13:18
Електронний підпис
18 липня 2019 13:16
УБВ СЕС.PDF
18 липня 2019 13:16
Скан_СЭС.pdf
18 липня 2019 13:16
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
18 липня 2019 13:16
Виробництво ФП.pdf
18 липня 2019 13:16
ЦП.pdf
18 липня 2019 13:16
Паспорт і код згідно.pdf
18 липня 2019 13:16
Лист -згода.pdf
18 липня 2019 13:16
Довідка ліцензіі.jpeg
18 липня 2019 13:16
Довідка з банку.pdf
18 липня 2019 13:16
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 2 734,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 09:58

Документи

22 липня 2019 09:58
Електронний підпис
22 липня 2019 09:57
Протокол №130.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
2 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 09:58
Електронний підпис
22 липня 2019 09:57
Протокол №130.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 11:23
Договір №57.PDF укладений
24 липня 2019 11:22