Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор Борекс-2206
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-07-10-001196-b c48dabbf53f348f6bc7000992a45309c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Матвієнко

+380977037621 pbrid_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІЩАНОБРІДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04365810
Місцезнаходження: 27037, Україна , Кіровоградська обл., с. Піщаний Брід, вул. Дзержинського, буд. 29
Контактна особа: Василь Матвієнко
+380977037621
pbrid_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 11:02
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


ДК 021:2015, код 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор Борекс-2206)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Екскаватор Борекс-2206
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27037, Україна, Кіровоградська область, село Піщаний Брід, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється Покупцем згідно підписаного Сторонами акта приймання-передачі між Продавцем та Покупцем, який складається на підставі видаткових накладних після прийняття товару протягом 30 календарних днів. Джерело фінансування – кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 11:54
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000037 ● eb92f01cd7134d0bb39281151edcc34e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.11.2020 № 73
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.11.2020 № 73

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-07-10-001196-b 10.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 10:56:58

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Екскаватора Борекс-2206 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-10-001196-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 15.08.2019 № 1 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, на дату оприлюднення цього запиту, при тому, що відповідно до пункту 10.1 Договору його дія закінчується 31.12.2019 року та пояснити причини не оприлюднення Вами звіту про виконання договору про закупівлю, як це передбачено вимогами абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-25 15:50:08

Відповідь на закупівлю екскаватора

Піщанобрідська сільська рада повідомляє, що для проведення тендеру по закупівлі екскаватора сільська рада уклала договір з компанією ТОВ "АЛЬЯНС ЕКСПЕРТ ГРУП", яка проводила юридичний супровід проведення тендеру за рахунок інфраструктурної субвенції. Тендер виграла ТОВ "МАШИНОБУДІВНА КОМПАНіЯ "БУДАГРОМАШ" з якою було укладено договір №1 від 15.08.2019р. на закупівлю екскаватора. Строк дії договору закінчився 31.12.2019р.ТОВ "МК" БУДАГРОМАШ" договір не виконала і екскаватор не поставила, кошти було повернуто до бюджету. Після чого ми звернулися до ТОВ "АЛЬЯНС ЕКСПЕРТ ГРУП", що нам робити дальше після чого ми отримали відповідь звернутися до суду і розірвати договір. До суду не зверталися тому, що на це потрібні кошти яких немає і субвенцію ніхто нам не поверне. Ми зрозуміли це, що все закінчилося. Про звіт про виконання договору секретар тендерного комітету довідався з семінарів по закупівлях у 2020 році. Закупівлі з поданням звіту про виконання договору у нас не проводилися до 23.11.2020р. На даний час ми довідалися, що при проведенні спрощених закупівель і проведених тендерів обов’язково потрібно подавати звіт про виконання договору, що ми обов’язково будемо робити до компаній (помічників) звертатися не будемо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

повідомляємо, що звіт про виконання договору від 15.08.2019 року № 1 подали 30.11.2020 року.

2020-11-30 15:37:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ" 1 099 000,00
UAH з ПДВ
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техноторг" 1 040 000,00
UAH з ПДВ
999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 11:34
Електронний підпис
25 липня 2019 11:27
Статут.pdf
25 липня 2019 11:27
Проект договору.pdf
25 липня 2019 11:27
Кваліфікаційні.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 15:06
Електронний підпис
25 липня 2019 15:05
Електронний підпис
25 липня 2019 15:04
Статут.pdf
25 липня 2019 15:04
Паспорт Мишин Ф. М..pdf
25 липня 2019 15:04
Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ"

ТОВ "Техноторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТО "ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ"
#42283450
Переможець 920 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ"
#42283450
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:01
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 17:14
Договір.pdf укладений
15 серпня 2019 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 920 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: строк договору закінчився 31.12.2019 року, договір не виконано